Skocz do zawartości

Yamaha WR 250 'n' 450


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam WR 426 z 2001 i tez wolno schodzi z obrotów ale zawsze nie tylko tak jak ty piszesz ze w ruchu (na postoj rownież).

 

 

Mam to samo w DRZ(nie chce zejsc do najnizszych obrotow na postoju), czy to normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli oddałeś swoją WR na Głowackiego do "Miśka" - (ten grubszy) to mozesz być pewnien ze krzywda Twojemu motorkowi sie nie stane. To jest autoryzowany serwis yamahy i mają wszystkie instrukcje i manuale co i jak trzeba zrobic nie mowiąc o Tym ze chyba nikt w Krk nie zna sie na WR tak jak misiek. No moze jeaszcze "Creazy" by sobie z tym bez problemu poradził. Zblokowanie motocykla pozega głownie na blokadzie gazu srubką i wkładce do gaznika oraz innych przpustnicach.

 

Wiem ze Misiek zna sie na WR'kach jak nikt, ale moto idze na przeglad do Yamaha Saloonn na Wielickiej, goscie z serwisu i tak znaja sie z Miskiem pewnie jak "lyse konie" wiec mam nadzieje ,ze jak by co to zaczerpna od niego jakis info. No a powiem Ci ,ze o WR'kach duzoo czytalem na ThumperTalk i wr'ka wr'ce nie zawsze jest rowna, zalezy co zostalo zrobione przy odblokowywaniu a jest kilka rochow poza tylko dyszami w gazniku i sruba na gazie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i moto jest po przegladzie i odblokowaniu.

 

Odblokowanie =

-skrocenie sruby blokujacej skok gazu na roll gazie ( to daje chyba najwiekszy przyrost mocy ofcorse :wink: )

-wyjecie tej czarnej tutki :-) z koncowki wydechu i tego sitka z wewnatrz wydechu ( nie wiem jak to fachowo sie nazywa)

-zdemontowanie AIS jednak udalo sie bez KIT'u za ??$ jednak da sie to zrobic domowymi sposobami, chwala za to facetowi z serwisu (w wolnej chwili zalacze zdjecie, ale wyglada to mniej wiecej tak ze zaslepia sie koncowki tych wszystkich werzykow na rozne sposoby :-) moze nie wyglada to tak ladnie jak jakies zaslepki z KITU ale kilka zlotych zaoszczedzimy.Dodatkowo ladnie oczyszcza miejsce wokol silnika i wyglada to duzo ladniej.

-no i wymiana iglicy i dysz w gazniku - tu bylo najwiecej chyba zabawy jak wspomnial facet z serwisu mial problemy z dojsciem aby moto nie gaslo na wolnych obrotach bo na jalowym potrafilo go zdusic

 

A jak to teraz wszystko wyglada z praktyce :rolleyes: mam w koncu POTWORA w garazu ;) . Moja pierwsza proba na 300metrach jedynka gaz podnosi przednie kolo dwojka gaz podnosi przod trzy gaz podnosi przod HAMULEC :-) koniec jazdy.

Inna sprawa odpala sie go teraz duzooo latwiej, ladnie schodzi z obrotow i nie pyrka tak jak wczesniej z rury (to jest czesto powod tego ustrojstwa AIS)

 

Nie robilismy numeru z GRAY WIRE (wyjmowanie z kostki tego szarego kabelka) mysle ze jak kiedys zacznie mi brakowac mocy w srednich i wysokich obrotach to to zrobie na razie zostaje tak jak jest.

 

Ogolnie polecam kazdemu odblokowanie i gumowych drzew na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy: mam w koncu POTWORA w garazu ;) .

 

To prawie jak YZ 450F :P

 

Mam 2 pytania :

 

1. Czy skrzynia z WR 450F 2003 bedzie sie nadawała do YZ 450F 2003 ? i ile tam jest biegów w waszych WR'kach ?

 

2. Czy można zdjąć łańcuszek rozrządu za magnetem bez rozkecania głowicy?

 

Właśnie jestem w trakcie rozpoławiania 450F i już mam zdjęte sprzęgło i wszystkie kólka zębate od strony sprzęgła - chce się dostać do skrzyni bo musze wsadzić nową - no i właśnie się zastanawiam czy obeszło by się bez rozkręcania wałków zaworów.

 

Taki plan mam że jeśli by się dało zdjąć łańcuszek z koła na wale to tylko bym odkręcił cylinder bez dotykania głowicy.

 

To moja pierwsza rozbiórka - na szczęście z instrukcją w ręku ale zawsze to sie człowiek denerwuje :)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! A jak jest z odpalaniem ciepłego silnika? Bo ja za każdym razem muszę włączyć ssanie, inaczej nie chce zaskoczyć, a ze ssaniem pali od "kopa". Wyrywania ziemi życzę. Pozdrawiam.

 

 

Za wczesniej abym Ci mogl powiedziec za malo ja dzisiaj upalalem, ale raz jak mi zgasla chwile po rozgrzaniu to odruchowo zapalilem ja ale zaciagaja klamke od HOT START (ssanie na cieplym silniku - dodatkowy zastrzyk powietrza do gaznika) i odpalila od pierwszego strzalu, potem od razu klameczke puscilem i pracowal silnik normalnie.

 

Wiecej info. o tym mysle ,ze dam Ci dopiero jutro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! A jak jest z odpalaniem ciepłego silnika? Bo ja za każdym razem muszę włączyć ssanie, inaczej nie chce zaskoczyć, a ze ssaniem pali od "kopa". Wyrywania ziemi życzę. Pozdrawiam.

a czyja twoja wr jest zablokowana?

Przeczytałem kiedyś na forum, że zdławione jest o wiele trudniej rozgrzać...

Bo to jest nieporozumienie odpalanie motocykla na ssaniu co chwilę.

Moja po 30 minutach postoju odpala bez włączania ssania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czyja twoja wr jest zablokowana?

Przeczytałem kiedyś na forum, że zdławione jest o wiele trudniej rozgrzać...

Bo to jest nieporozumienie odpalanie motocykla na ssaniu co chwilę.

Moja po 30 minutach postoju odpala bez włączania ssania

 

Witam! Jestem świeżym włascicielem tego motocykla , a przy zakupie zapomniałem zapytać byłego własciciela. Mówił mi, że jeździł tylko amatorsko z innymi kolegami na KTM i innych enduro po polnych drogach itd itp. Nigdy nie miał założonego osprzętu hmologacyjnego tj. licznik, kierunki tylna część błotnika z tablicą rejestracyjną. Na liczniku było ok. 300 km. Teraz stoi u mechanika na regulację zaworów i sprawdzenie stanu technicznego. niby ma 3000 km, co i potwierdza mechanik, po wstępnych oględzinach. Pierwsza jadza pozwoliła mi osiągnąć ok. 160 km/h, to myślę , że jest odblokowany, chyba. Tylko ten dół taki słaby i wymaga wkręcania na 2/3 obrortów aby to jechało. Ogólnie mam jeszcze małe doświadczenie na tego typu motocyklu tj, 4T. Wcześniej jeździłem tylko na 2T KDX 125 i 250 RM 250 Honda 250 i (KTM LC4 kolegi) dlatego mam więcej pytań , jak odpowiedzi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pytanko do posiadaczy w/w bestii.

 

Co moze byc przyczyna problemow z wbiciem jedynki ? Nie wiem do konca czy mi sie zdaje czy nie ale chyba tak nie bylo od nowosci. Podam na przykladzie, podjeżdżam np. do skrzyzowania redukuje 5,4,3,2,neutral i tak zostaje w dol juz niechce isc (czesto wtedy wydaje mi sie ze juz mam jedynke bo jestem na samym dole ale daje gazuu a tu zonk stoje w miejscu bo jestem na luzie) musze wrzucić z powrotem na dwa potem wbije jedynke, albo lekko odepchnac sie nogami i wtedy moge spokojnie wbic jedynke.

 

I teraz pytanko czy te sprzety tak maja, i to jest normalny objaw (w koncu jedynka nie jest zsynchronizowana).

 

O wlasnie moto stoi w garazu na wylaczonym silniku proboje wbic jedynke a tu zonk nie wlazi bieg musze go lekko popchnac wtedy zaskakuje ale jak wlacze to wlazi bez problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...