Miłek Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam, dawno mnie tu nie było i miło jest znowu napisac posta :) Mam pewien problem z moim Vn, nie pali mi jeden cylinder, zimny jest jak lód, nawet po 20min pracy silnika. Wymieniłem świece dosyc niedawno na nowe, więc myśle, że one nie są powodem tej usterki. Czy może byc to wina kabli, ewentualnie niskich temperatur jakie panują w moim garażu (temp. ujemne)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 a zamien swiece z jednego na drugiostatnio tez wynmienilem na nowe i jedna mi po tygodniu siadla jak po wymianie swiec nie bedzie odwrotnie to moze przewody WNa temp. nie ma tu nic do rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Ostatnio czytalem w katalogu NGK - po zalozeniu nowych swiec trzeba je porzadnie wygrzac czyli odpalic motocykl i niech chodzi sobie nawet z pol godziny. albo jeszcze lepiej pojezdzic nim przez dluzszy okres czasu. Zwieksza to trwalosc swiec. Jak to zadziala powem na wiosne bo wtedy bede wymienial swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Ja przyjalem taka taktyke: wymiana swiec co gora 10 tysiakow km, co daje mi dwa razy na sezon. Mam wtedy pewnosc, ze sa ok. Zawsze woze tez zapasowa,by na trasie nie stanac z rozlozyna ktoras, bo np. zalalo mi garnek. Wiem, wiem,wystarczy wtedy drucianka i papier, ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sayer Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Na początek to zobacz czy jest iskra, następnie postaraj się sprawdzić poziom paliwa w gaźniku, a jeśli nadal będzie brak odpalania jednego gara to może czas pomyśleć o kontroli membran w gaźniku – ja miałem podobny problem w swoim VN’ie bujałem się z tym kilka miesięcy. Okazało się, że właśnie membrany były przyczyną usterki (koszt naprawy to około 100-350 złotych w zależności czy części oryginalne czy zamienniki).Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Witam, dawno mnie tu nie było i miło jest znowu napisac posta :icon_exclaim: Mam pewien problem z moim Vn, nie pali mi jeden cylinder, zimny jest jak lód, nawet po 20min pracy silnika. Wymieniłem świece dosyc niedawno na nowe, więc myśle, że one nie są powodem tej usterki. Czy może byc to wina kabli, ewentualnie niskich temperatur jakie panują w moim garażu (temp. ujemne)? A gdy odkrcisz swiece i jak sprawdzasz iskre to na obu fajkach iskra skaka czy tylko na tej jednej.Zmień swiece,przewody oraz fajke bo moze tam nie łączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Sprawdź fajke, może masz gdzieś przebicia i dlatego nie pali na jeden gar, miałem podobnie w Hondzie CBF 600, paliły 3 cylindry a jeden nie, chlała mi prawie 10 litrów i czasami sie dławiła :icon_mrgreen: Dopiero po 8000 km i wizytach w trzech serwisach ASO, bezskutecznych, znaleziono przyczynę - oczywiście zrobił to Paweł Boruta :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 a jak to wszystko sprawdzisz o czym pisali przdmowcy i bedzie ok a nadal nie bedzie palil to sprawdz cisnienie sprezania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrolohead_69 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Siemka!Mieliśmy podobny problem w GL 1200 - chodził na 3 garach. To najpierw sie okazało ze mieliśmy uszkodzona fajkę i iskra uciekała. Po wymianie fajki nadal nie chodził i w końcu doszliśmy do tego, ze gaźnik był źle wyregulowany i dostawał za bogata mieszankę. :banghead: Pozdrawiam Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan kalin Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Wiatam.Mam poradę dotyczącą nie palenia na jeden cylinder.Otóż osobiście zdarzyła mi sie owa historia w moim VN 800 1995 r.Niestety trzeba była oddać do mechanika.Była to jakaś drobnopstka związana z nadmiernym olejem w układzie spalania mieszanki.Dokładnie nie zostałem poinformowany.Także nie jest to brak iskry tylkonadmierne gromadzenie sie oleju w układzie spalania mieszanki.Stało to się bez żadnego związku z eksploatacją.Pozdrowienia dla "4umowiczów" :crossy: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Wiatam.Mam poradę dotyczącą nie palenia na jeden cylinder.Otóż osobiście zdarzyła mi sie owa historia w moim VN 800 1995 r.Niestety trzeba była oddać do mechanika.Była to jakaś drobnopstka związana z nadmiernym olejem w układzie spalania mieszanki.Dokładnie nie zostałem poinformowany.Także nie jest to brak iskry tylkonadmierne gromadzenie sie oleju w układzie spalania mieszanki.Stało to się bez żadnego związku z eksploatacją.Pozdrowienia dla "4umowiczów" :crossy: :)ale to musiało chyba zapaprywać swiece i byś wyczuł ze ci bierze olej,chyba ze sie myle,ale sądze ze nimnie bedzie palił o powinien kopcić a olej ubywał?Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Wiatam.Mam poradę dotyczącą nie palenia na jeden cylinder.Otóż osobiście zdarzyła mi sie owa historia w moim VN 800 1995 r.Niestety trzeba była oddać do mechanika.Była to jakaś drobnopstka związana z nadmiernym olejem w układzie spalania mieszanki.Dokładnie nie zostałem poinformowany.Także nie jest to brak iskry tylkonadmierne gromadzenie sie oleju w układzie spalania mieszanki.Stało to się bez żadnego związku z eksploatacją.Pozdrowienia dla "4umowiczów" :) :icon_mrgreen:Gromadzenie sie oleju gdzie??? "w UKLADZIE spalania" Chyba w komorze spalania?????? Cos nie tak z terminologia ;) Ale to LADNA MI DROBNOSTKA!!!! Jak juz olej zalewa swiece to remoncik jak nic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.