MateuszEnduroboyz Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Mam potrzebe zwiekszenia mocy w moim sprzecie !! Jest to Husqvarna TE 610 w ktorej są nowe tryby skrzyni biegow, korba ,wał po regeneracji, tłok, zebatki rozrzadu łozyska i simeringi na wale!! Teraz wymieniam łancuch rozrzadu zawory uszczelniacze zaworowe!! Z uwagi ze mam silniczek rozebrany chciałbym go obdarowac kilkoma nowymi kucykami :) Nie wiem jak to zrobic moze macie jakis pomysł ?? dodam ze mam gaznik Dellorto 40mm od TC z pompką przyspieszenia i sportowy układ wydechowy !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Taki potwor a ty chcesz wiecej mocy :) sorry za OT :icon_exclaim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Może musisz dać jakieś ładne okleiny, wypolerować rame i uzyskasz z 10 kucy :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 tutaj sie zabardzo mocy nie da zwiększyc domowymi sposobami, tłoków zwiekszajacych kompresje do tego silnika nie ma, moze splanowac glowice troszke, wypolerowac kanały w głowicy, ale to nie da odczuwalnego wzrostu mocy. Mozesz tez poszukac sportowego wałka rozrzadu itp ale to kosztuje :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 chlopie ty masz 16 lat i Ci brakuje mocy w te 610? niewiem czym ty jezdziles albo od ilu lat nia jezdzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 A ze sie tak brzydko wyraze co ci do tego?? Jak zapewne sie domyslasz MateuszEnduroboyz nie zakladal tego tematu zeby ludzie sie go pytali ile jezdzi na moto tylko po to by uzyskac konkretna i rzeczowa odpowiedz :/ Ehh taka juz zaleta tego 4um ze 70% postow to SPAM albo nieelokwentne uwagi (w tym moj:D). Sory za OT ale nie moglem juz :biggrin: POZDRO Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 (edytowane) Mam potrzebe zwiekszenia mocy w moim sprzecie !! Jest to Husqvarna TE 610 w ktorej są nowe tryby skrzyni biegow, korba ,wał po regeneracji, tłok, zebatki rozrzadu łozyska i simeringi na wale!! Teraz wymieniam łancuch rozrzadu zawory uszczelniacze zaworowe!! Z uwagi ze mam silniczek rozebrany chciałbym go obdarowac kilkoma nowymi kucykami :) Nie wiem jak to zrobic moze macie jakis pomysł ?? dodam ze mam gaznik Dellorto 40mm od TC z pompką przyspieszenia i sportowy układ wydechowy !! Chyba jedynym wyjściem będzie zakup Hondy CR 500. Tam przynajmniej przez jakiś czas mocy ci nie zabraknie, a jak już zacznie być za słaba zawsze można rozwiercić cylinder :crossy:Ale co ja tam wiem, jeżdżę tylko na 250... Edytowane 31 Stycznia 2007 przez kristi_rx125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 (edytowane) ale mi absolutnie nie brakuje mocy !! Pewnie myslicie ze uwazam sie za takiego super kierowce ktory umie okiełznac 60 kucy a tak wcale nie jest!! Poprostu musze sie scignąc z nowym LC4 z salonu!! bo gosciu cwaniakuje ze ma leprze moto i boje sie ze moja niepozorna Huseczka nie da rady :biggrin:( a ze silnik mam rozebrany to myslałem nad wypolerowaniem kanałow w głowicy!! Zastanawiałem sie nad planowaniem głowiczki ale Huski maja to do siebie ze czasami potrafi korba bokiem wyjsc:( Wiec boje sie ze jak zwieksze kompresje to własnie to mi sie przytrafi :biggrin: Edytowane 31 Stycznia 2007 przez MateuszEnduroboyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 moc to druga sprawa:] jak Cie objedzie na prostej to jesli lepiej jezdzisz w terenie to zapros go w teren:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 ale mi absolutnie nie brakuje mocy !! Pewnie myslicie ze uwazam sie za takiego super kierowce ktory umie okiełznac 60 kucy a tak wcale nie jest!! Poprostu musze sie scignąc z nowym LC4 z salonu!! bo gosciu cwaniakuje ze ma leprze moto i boje sie ze moja niepozorna Huseczka nie da rady :crossy:( a ze silnik mam rozebrany to myslałem nad wypolerowaniem kanałow w głowicy!! Zastanawiałem sie nad planowaniem głowiczki ale Huski maja to do siebie ze czasami potrafi korba bokiem wyjsc:( Wiec boje sie ze jak zwieksze kompresje to własnie to mi sie przytrafi ;) Jak dlamnie dziecinada. Wypoleruj kanały, splanuj głowice, ostrzejszy wałek, odchudź tłok, przyspiesz zapłon, nalej shella racnig 99 oktan. P.S Na starcie czołgaj się jak na żużlu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Jak dlamnie dziecinada. Wypoleruj kanały, splanuj głowice, ostrzejszy wałek, odchudź tłok, przyspiesz zapłon, nalej shella racnig 99 oktan.P.S Na starcie czołgaj się jak na żużlu :biggrin:Posciagaj platiki,ciezke rzeczy a najlepiej jedz na golasa :icon_razz: Jak macie sie "scigac" na asfalcie to zaloz sobie szosowki,znaczna roznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 (edytowane) Jak chcesz sie scigac to sobie kup scigacza :) Moim zdaniem bezsensu temat i rozwiazanie zeby raz sie scignac robic cos w silniku Edytowane 31 Stycznia 2007 przez Arma87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Mateusz, daj spokój-LC4 640 powinieneś swoją TE610 wciagnąć nosem. Chyba że driver z LC4 to mocny gość, wtedy róznice nadrobi techniką. A wtedy to i Husabergiem FE650 za nim nie nadażysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 w terenie na DR125 doganiam gosci na TTR600, LC4, XT etc. po prostu technika, na prostej asfaltowej raczej ona sie nie liczy,jednym slowem goscie sobie kupili duze sprzety i mysla ze juz potrafia jezdzic ciagaj go w teren, bo to sa sprzety w teren a nie na prosta asfaltowa pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 (edytowane) Przepraszam bardzo !! Prosze o zamkniecie tematu !! Bo własnie zostałem zjechany ze zazdroszcze moto !! i Dlatego to napisałem <zdziwiony> nigdy w zyciu nie zamienił bym swojej Huski na LC4 ale niech bedzie!! Ze jak zwykle jestem gorszy !! Edytowane 31 Stycznia 2007 przez MateuszEnduroboyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi