Skocz do zawartości

Tłok tajwan do dt80lc2


gutek_rapier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok tak zrobie czy da sie coś jeszcze zrobić.

 

Płaszcz tłoka jest chyba o pół milimetra szerszy niz denko tłoka czy wyszlifować to jakoś?? bo na innych tłokach oryginalnych np od suzuki rg albo innych tłoków wertexa i proxa niema czegoś takiego jak w tych podróbach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze te tloki nie są tajwańskie.Jezeli sie nie myle to sa Tloki Mahle.Albo kiedys czytalem ze jakis niemiecki prywaciasz je robi.Dzwoniles po sklepach i nie mają takiego zamiennika z vertexa,wosnera lub wiseco o takiej srednicy??Do mtxa o nietypowym rozmiarze bo 51,50 znalazlem vertexa kiedys:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam chyba taki tłok o którym mowa czyli "FOR YAMAHA" i jak na razie nic sie nie dzieje ale dopiero 350km na nim zrobiłem. i uważam że już sie dotarł u mnie bo mam max obroty na jakich ostatnio już jeździłem to 6,5tys bo mam zablokowana dt. a takie obroty po ponad 300km to norma. jak ktoś ma zakres 12tys to jeszcze musiałbym docierac zanim by ostro jeździł na maksymalnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że tłok jest minimalnie szerszy u góry niż u dołu to norma,każdy tłok ma szerszą górę niż dół.Każdy tłok jest zrobiony z inneg materiału(podobny ale nie identyczny) i jego rozszeżalność jest inna, dobre tłoki, sportowe są pasowane na mniejjszych luzach niż jakieś polmozbytowe, bo mniej sie rozszeżają i nie zatrą się.u góry tłok szerszy jest po to,aby był jak najszczelniejszy, a niżej nie potrzebne jest tak ciasane pasowanie, bo ma on za zadanie odcinać dopływ mieszanki,a nie stważac opory tarcia.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że tłok jest minimalnie szerszy u góry niż u dołu to norma,każdy tłok ma szerszą górę niż dół.Każdy tłok jest zrobiony z inneg materiału(podobny ale nie identyczny) i jego rozszeżalność jest inna, dobre tłoki, sportowe są pasowane na mniejjszych luzach niż jakieś polmozbytowe, bo mniej sie rozszeżają i nie zatrą się.u góry tłok szerszy jest po to,aby był jak najszczelniejszy, a niżej nie potrzebne jest tak ciasane pasowanie, bo ma on za zadanie odcinać dopływ mieszanki,a nie stważac opory tarcia.pzdr

 

Twoja teoria jest równie dobra jak ortografia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej.ja kupiłem ten tłok''for yamaha'' do skuterka aprilii ale podczas zakładania go pękł pierścień :flesje: i w kielcach na ul.pocieszki koleś za tłok firmy ''YTP''(made in taiwan) zażyczył sobie 160 zł! a ten sam tłok na giełdzie w słomczynie kupiłem za 90zł.. :) i póki co śmiga na tym tłoku.raz zatarłem,bo dozownika nie podpiąłem i jeździłem.. ale mimo to pierścienie ani nic nie dzwoni,więc ten tłok nie jest taki tragiczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest, a ortografia to moja sprawa, jak uwazasz inaczej, to napisz, tak mnie ucza w szkole mechanicznej.

 

 

Generalnie to ja sie z tym nie spotkałem, masz może to gdzieś napisane? I ta szkoła mechaniczna to co to jest?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

technikum samochodowe 3 rok. dla niedowiarków wziąlem z warsztatu mikrometr i zmieżyłem dokładnie tłok, który ma nominalnie 47mm a wymiary przedstawiały się tak

47,02-denko

47,22-płaszcz

Ja sie pomyliłem pisząc ze góra jest szersza, jest na odwrót ale mówiąc że tak jest miałem rację, a jak będziesz mi to tłumaczył fxrider

??? tak potrafisz krytykować....pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok jest stożkiem o małej zbierznosci. Ogulnie zasada jest taka ze im wieksze obroty tym stozek ma większa zbierzność. Grubosc scianek jest podyktowana rozproszeniem cieplnym, wytrzymałoscia mechaniczną oraz piastą tłoka. Tłoki poddaje sie kilku procesom technologicznym:

-> owalizacja

-> starzenie

-> obróbka wykańczajaca (czasami nawet polerowanie)

-> nakładanie powłok ochronnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno już w temacie DT-tek nie siedze ale pamietam że do 80-tek można było kupic tłkoki w dobrej jakosci za mniej niz 150 zł

wejdz do działu enduro w temat o dt to chłopaki pomogą /sam poszukaj

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...