Skocz do zawartości

Do czego sluzy mala dzwignia przy sprzęgle w WR-ce 250 ??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie

Chcialem spytac do czego sluzy taka mala dzwignia obok sprzegla w WR-ce 250 z 2003 roku. Obilo mi sie o uszy ze jest to jakis dekomprestaor czy cos takiego, ale nie wiem do czeo to sluzy i kiedy sie to stosuje....Prosze o szybka i zwiezla odpowiedz. Z gory dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to dekompresor :icon_biggrin: Sluzy do przelamywania kompresji czyli w skorcie do latwiejszego zapalania. Mam takie cos w DR. Jesli by tego nie bylo z nie wiem jak bys kopal moto bo by caly czas sie kopka blokowala :bigrazz: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to dekompresor :bigrazz: Sluzy do przelamywania kompresji czyli w skorcie do latwiejszego zapalania. Mam takie cos w DR. Jesli by tego nie bylo z nie wiem jak bys kopal moto bo by caly czas sie kopka blokowala :bigrazz: POZDRO

i tu sie mylisz :] bo zerwała mi sie linka w tym dekompresatorze ktoregos pieknego wiosennego dnia, a jakoś dawałem rade i odpalałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie

Chcialem spytac do czego sluzy taka mala dzwignia obok sprzegla w WR-ce 250 z 2003 roku. Obilo mi sie o uszy ze jest to jakis dekomprestaor czy cos takiego, ale nie wiem do czeo to sluzy i kiedy sie to stosuje....Prosze o szybka i zwiezla odpowiedz. Z gory dzieki i pozdrawiam

 

 

to jest odprężnik używa sie tego w twoim przypadku do przedmuchiwania po wywrotce

 

bo o ile sie nie myle to w WR 250 jest automatyczny odprężnik i przy odpalaniu na kopa i tak nie trzeba go używać :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to dekompresor :) Sluzy do przelamywania kompresji czyli w skorcie do latwiejszego zapalania. Mam takie cos w DR. Jesli by tego nie bylo z nie wiem jak bys kopal moto bo by caly czas sie kopka blokowala :) POZDRO

odpręznik do zapalania mota posiadają takie odpreżniki endura przewaznie ułatwia zapalenie silnika ponieważ odchyla on zawory wydechowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm eloelo nie wiem w jaki sposob chcesz odpalic 4T bez autodekompresora !! ???? przeciez zamkną sie zawory i bedziesz miał 10atmosfer kompresji i co wtedy ?? wazysz 150kg i masz takiego kopa ze łamiesz kompresje nogą ??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm eloelo nie wiem w jaki sposob chcesz odpalic 4T bez autodekompresora !! ???? przeciez zamkną sie zawory i bedziesz miał 10atmosfer kompresji i co wtedy ?? wazysz 150kg i masz takiego kopa ze łamiesz kompresje nogą ??????????

 

Moze to nie jest dekompresator? a co do ela to jest bardzo zgrabny i nie wazy 150kg. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles DR 350 pali caly czas bez dekompresatora - pewnie i WR 250 da rade tak odpalic . W WR ta dzwignia nazywa sie Hot Start - pomaga przedmuchac moto po zalaniu ,co nastepuje najczesciej podczas gleby.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm eloelo nie wiem w jaki sposob chcesz odpalic 4T bez autodekompresora !! ???? przeciez zamkną sie zawory i bedziesz miał 10atmosfer kompresji i co wtedy ?? wazysz 150kg i masz takiego kopa ze łamiesz kompresje nogą ??????????

28 maja jestem w domu, zapraszam, pokaze ci jak eloelo odpala swoją wr250f bez dekompresatora

 

P.S. to ze ty masz kopniak z lewej strony i nie masz sily odpalac motocykla nie oznacza to ze kazdy nie ma

Edytowane przez eloelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

KTM, tajk jak i nowsze WE, ma 2 dekompresatory. Jeden automatyczny, dlatego silnik można tak łatwo przekopać.

Drugi to ręczny na kierownicy.

Używasz go gdy zalejesz motocykl po przewrotce. Zamykasz kranik, ciągniesz dekompresator, kopiesz kilkanaście razy dynamicznie, odkręcasz kranik, puszczasz dekompresator, kopiesz i jedziesz. Niekórzy nawet kranika nie zamykają, tylko od razu kopią na dekompresji aż do skutku.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles DR 350 pali caly czas bez dekompresatora - pewnie i WR 250 da rade tak odpalic . W WR ta dzwignia nazywa sie Hot Start - pomaga przedmuchac moto po zalaniu ,co nastepuje najczesciej podczas gleby.

 

Hot start to co innego i nijak sie ma do łamania kompresji. to jest coś w rodzaju ssania, i jak moto nie chce odpalić na ciepłym silniku to wtedy zaciągasz tą dźwigienke. nie wiem czy to jest w WR ale w RM-Z napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha :( przeczytajcie wypowiedz Dominika :wink: :D i widzisz jednak ja miałem racje nie jestes taki twardy i łamiesz kompresje :) masz autodekompresator dlatego odpalasz tak samo jak ja :wink: a co do tego ze nie dam rady zapalic to hmmm skoro nie widziałes to nie mow :)Zapalam i lewą nogą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...