Skocz do zawartości

FZR 1000 vs ZX-9R


Rekomendowane odpowiedzi

Użyj Googla. Słowo kluczowe: "20W40 synthetic". Mi się już nie chce pokazywać, tłumaczyć. Naprawdę, złamaliście mnie.

Nie ze Ci sie nie chce pokazywac ani szukac ale poprostu nie mozesz znalezc takiego oleju bo go nie ma!!! I ile razy mam Ci to pisac??? Jesli jest to podaj przyklad,proste nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ze Ci sie nie chce pokazywac ani szukac ale poprostu nie mozesz znalezc takiego oleju bo go nie ma!!! I ile razy mam Ci to pisac??? Jesli jest to podaj przyklad,proste nie?

Qr... zaczynam podejrzewać że rzeczywiście masz 13 lat;/ Mam wrażenie, że nie uwierzyłbyś, że masz dziurę między pośladkami tak długo, jak nie wetknąłbyś tam własnego palca. Tak trudno użyć googla?

 

Krótka instrukcja:

 

Znasz taką stronę www.google.com ?

Po wejściu na nią wpisujesz w takie okienko na środku następującą frazę:

 

20W40 synthetic

 

Efekt: wyświetlenie strony o adresie:

http://www.google.pl/search?hl=pl&c2coff=1...nthetic&spell=1

 

Żebyś nie musiał daleko szukać: pierwszy wynik wyszukiwania powyższej frazy to:

 

AMSOIL - SAE (20W)-40 Synthetic

 

Dalszych nie chce mi się wymieniać, przejrzyj sam. Czy potrafisz przyznać się do błędu - już mnie zupełnie nie interesuje.

 

Jak pisałem wcześniej - wymiękam. Twoja, z całym szacunkiem, odporność na akceptowanie zastanej rzeczywistości i pogodzenie się z tym, że może być inaczej niż sądziłeś - jest, jak dla mnie - zatrważająca.

 

Przepraszam innych czytających za ostre słowa, ale ile można, no ile można ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyś nie musiał daleko szukać: pierwszy wynik wyszukiwania powyższej frazy to:

 

AMSOIL - SAE (20W)-40 Synthetic

Tak,i wlej sobie ten olej do motocykla :icon_question:

O tonie calej Twojej wypowiedzi wole sie nie wypowiadac bo jest zenujaca :banghead:

I nie bedziesz juz musial mi nic udowadniac bo doszedlem do wniosku ze szkoda mi czasu na to 4um i jego uzytkownikow-teoretykow :banghead:

 

Bye! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yahoo nie mogę się z tobą zgodzić, znalazłeś olej 20w40 (synthetic) prawda. wydaje mi się jednak, że szukałeś na siłę. google wywala mnóstwo linków ale większość z nich zawiera strony na których jest olej 20W40 (mineral based) i inne (nie 20W40) syntetyki. zagłębiłeś się w temat dokładniej?

 

AMSOIL SAE (20W)-40 Synthetic Natural Gas Engine Oil:: 5-gallon pail (ok 3,7L) : $143.25

dochodzi tutaj jeszcze jego dostępność w europie.

co z tego że taki istnieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yahoo nie mogę się z tobą zgodzić, znalazłeś olej 20w40 (synthetic) prawda. wydaje mi się jednak, że szukałeś na siłę. google wywala mnóstwo linków ale większość z nich zawiera strony na których jest olej 20W40 (mineral based) i inne (nie 20W40) syntetyki. zagłębiłeś się w temat dokładniej?

 

AMSOIL SAE (20W)-40 Synthetic Natural Gas Engine Oil:: 5-gallon pail (ok 3,7L) : $143.25

dochodzi tutaj jeszcze jego dostępność w europie.

co z tego że taki istnieje...

Krótko: nie było mowy o tym, że olej ma być motocyklowy, ani łatwo dostępny. Zadanie było takie: "...pokaz bo ja jakos nie widzialem fullsyntetyka o lepkosci 20W40". Cała dyskusja z tego, że chłopaki wydają się być nie wiedzieć czemu przekonani, że 20W to z automatu olej mineralny, z czym za cholerę nie można się zgodzić. Zapraszam choćby do siebie do warsztatu, pokażę na przykład że syntetyczny może być choćby 80W90.

 

Oprócz tego mamy tutaj, jak oceniam, kompletny brak bladego pojęcia co znaczą poszczególne liczby w oznaczeniu danego oleju i szerzenie na tej podstawie zaawansowanej anty-syntetycznej paranoi. Wierz mi, z perspektywy osoby która od wielu lat grzebie w motocyklach, również zarobkowo i która wszystkie swoje pojazdy, od 5 letniego supersporta po pełnoletnie auto zalewa syntetycznymi olejami - tego rodzaju brnięcie w zaparte - jest arcy-irytujące. No szlag czasami trafia jak inteligentni ludzie potrafią się bronić przed faktami. Dlatego niniejszym daję słowo, że więcej nie będę. Róbta se co chceta, a ja dalej będę, z dobrymi efektami - lać syntetyk do wszystkiego co mi wpadnie w łapska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam sie do tablicy!

Jestem takim człowiekiem że jeśli udowodni mi się że jestem w błędzie to spuszczę uszy

i przeproszę, za to że głosiłem nieprawdę.

1.co do oleju

Biorąc pod uwagę w/w posty większość nie widziała oleju motocyklowego 20W40 semi/fulsyntetycznego, tylko mineralny

Jeżeli ktoś widział semi/full 20W40 to niech da tutaj jakiś dowód (link, itp) bo sam jestem ciekaw.

O tym fakcie poinformował mnie mechanik motocyklowy prowadzący serwis od 10 lat.

Do yahoo: manual tyczy się FZRek od 1989 r w wzyż, więc warto jak już sprawdzić czy w tamtych latach (1989-1994) był w ogóle produkowany 20W40 semi/full motocyklowy

2.co do fachowości niemców

 

1.forum fzrfahrer.de powstało 2002 roku i specjalizuje sie głownie jak sama nazwa wskazuje

takimi maszynami czyli fzr 250/400/1000, YZF, gromadzą wokól siebie multum użytkowników tychże maszyn, dzięki czemu w/w użytkownicy przez wiele lat wymieniają doświadczenia, przez co

wyspecjalizowali sie w konkretym temacie i zgromadzili kompletną wiedzę (zaznaczam ze nie jest to forum ogólne)

To ze niemcy mają więcej kasy, to nie oznacza że są technicznymi nieukami, na jakiej podstawie

yahoo twierdzisz że tak jest? Może przeprowadzisz ogólno-polski i ogólno-niemiecki test wiedzy

technicznej świadka motocyklowego i porównasz wyniki?, (co do dowodów)

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ale po co bic piane, chcecie jezdzic na mineralnym to jezdzijcie, my forumowi mechanicy jezdzimy na syntetykach, bo wiemy ze sa lepsze i koniec historii. Nikogo do niczego nie zamierzam namawiac, i zdziwilo mnie ze Yahoo wogole wchodzi w jakiekolwiek dyskusje na ten temat. Musialy go wkurzyc wypowiedzi ze uzywajac oleju mineralnego mozna miec jakiekolwiek korzysci w porownaniu z syntetykiem.

Wypowiedzi z niemieckiego forum ze olej syntetyczny spowoduje slizganie sie sprzegla sa kompletna bzdura, tak samo ze sprzeglo zostalo zaprojektowane do pracy z olejem mineralnym, ostatnie takie sprzegla wykorzystujace materialy cierne nie znoszace oleju syntetycznego stosowane byly w sprzetach brytyjskich w latach 70 tych.

Jezdze na motocyklu z 84r, gdzie olej syntetyczny nie powoduje zadnych problemow ze slizganiem sie sprzegla, powiem raczej ze wplywa na trudniejsze jego rozklejanie z powodu za wysokiej lepkosci w niskiej temperaturze ( 15W ).

Zeby nie bylo calkowicie off topic to mozna powiedziec ze kazdy z motocykli o ktore pyta autor watku maja swoje plusy ujemne :D, mimo ze oba uwazam za dobre motocykle - Kawa pekajace glowice i ramy, Yama branie oleju w czesci egzemplarzy z wadliwymi silnikami.

Oba sa w takim wieku gdzie raczej trzeba znalezc zadbany egzemplarz, a nie sugerowac sie nazwa producenta.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego przebiegu to dopisz drugie tyle,zawsze zastanawia mnie jak można wierzyć w takie bajki :crossy: moja jest z 95r.i ma ponad 50tys, ja obstawiam że ponad 60tys. i ma się dobrze .Kolega jak sprzedawał autko i facet usilnie wypytywał o przebieg to mu się zapytał;

-a ile pan sobie życzy? :biggrin:

A co do motorka;

-rama cała i nie pęka :wink:

- stalowy 20l zbiornik-idealny w trasy-duży tankbag pewnie leży

-wygodna w trasie solo i z plecakiem-nie męczy rąk i pleców

-mało podatna na boczne podmuchy wiatru

-latałem nawet po polnych drogach i daje radę choć wiadomo że nie jest do tego stworzona,ale nie lubi gdy opony są oblepione piaskiem,na asfalcie masakra( raz się przekonałem)

-spalanie przy spokojnym lataniu w okolicach 7l(małe i duże trasy),miasto wiadomo więcej :crossy:

-hebelki dobre

-moc wystarczająca,wyprzedzanie na trasie to żaden problem

-latanie po mieście może być ale męczymy się troszkę (oboje wolimy trasy)

Co do oleju to na początku miałem mineralny później zmieniłem na syntetyk(Castrol) i jestem zadowolony,jakoś nic się nie ślizga i nie trzeba zbyt często dolewać.

:biggrin: POZdrawiam. :biggrin:

-odnośnie ulewy;leciałem w takiej że się kierowcy zatrzymywali na przystankach ,pioruny itp. i jakoś nic się nie działo

-odpala jak jest zimno i jak jest jeszcze zimniej też :clap:

- to spalanie 5l przy silniku 1000 to chyba jak jakiś dziadek jechał na ryby :banghead:

Edytowane przez lombardo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cZYLI

 

cZYLI ogolnie jestes zadowolony z kawy? Ja wlasnie boje sie tych pekajacych ram..... bo to moze byc problem;/ Jeszcze mam troche czasu wiec zobaczymy czy cos sie znajdzie:P

 

A tak poza tym to moze zna ktos adres jakiejs stronki gdzie sa jakies kombinezony wprzystepnych cenach i jakies tabele jak sie zmierzyc zeby znac rozmiar?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...