Skocz do zawartości

Ruski dyfer


skrzydlaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy jedynym wariantem uszczelnienia wyjścia zabieraka koła z dyfra w rusku, jest znany nam uszczelniacz kołnierzowy zwany naleśnikiem?

Czy istnieje jakiś sprawdzony sposób na poprawienie tego rozwiązania?

Chętnie posłucham praktyków.

Na siłę, oczywiscie nie zamierzam z tym walczyć i być może pozostanę przy oryginale, ale nie koniecznie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie problem z "palckiem" tkwi w jego zamontowaniu, poniewaz nie bardzo chce ulozyc sie na swoim miejscu. U siebie mam "placek" bez przerobek i jest ok. Natomiast prosty sposob na wyciek oleju z otworu na dole dyfra wprost na felge to rurka wygieta tak by olej wylatywal sobie obok kola. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy jedynym wariantem uszczelnienia wyjścia zabieraka koła z dyfra w rusku, jest znany nam uszczelniacz kołnierzowy zwany naleśnikiem?

Czy istnieje jakiś sprawdzony sposób na poprawienie tego rozwiązania?

Chętnie posłucham praktyków.

Na siłę, oczywiscie nie zamierzam z tym walczyć i być może pozostanę przy oryginale, ale nie koniecznie :D

Cala tajemnica tkwi w jakosci owego uszczelniacza. Trzeba szukac nie zlezalego z miekkiej gumy. Druga rzecz to jakosc powierzchni zabieraka z ktora wspolpracuje ow uszczelniacz. Czest zdarzaja sie te powierzchnie mocno wytarte lub zle obrobione z duzym biciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę, generalnie sugestie dotyczą pozostania przy oryginalnym rozwiązaniu. O'key.

To, że jakosć uszczelnienia naleśnika zależy od jakości powierzchni uszczleniających i oraz właściwej współpracy to rozumiem.

Brak luzów poosiowych zabieraka oraz bicia promieniowego i luzów w łożyskowaniu - to rozumie się samo przez się, inaczej z zasady trwała przekładnia główna, taką nie będzie.

 

A 3 sprawa to sprawdzenie ze jest zalozone i dziala odpowietrzenie dyfra.

Adam M.

To słuszna uwaga, przy której odrazu pojawia się pytanie: Jak realizowane jest odpowietrzenie dyfra w starszych konstrukcjach: ema i kaśka?

Bo w dnieprze, jest korek z miarką w którym jest poprostu dziurka nakryta plastikowym kapslem.

A wcześniej którędy? Bo nie zauważam takowego rozwiązania - może należy je wykonać samodzielnie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie u mnie w m63 byl otworek w korku (dobrze popatrz, jezeli korek jest oczywiscie oryginalny). Otworek przy lbie korka jest z boku.

 

W obudowie jest jedynie otwór do wypuszczania oleju na zewnątrz jak zostanie uszkodzony uszczelniacz.

 

To nie daje zadnego odpowietrzenia.

 

Mnie osobiscie te odpowietrzenie troche wkurzalo (wciaz sie tam pocilo), wiec tak jak juz gdzies na forum pisalem troche je stuningowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

. Natomiast prosty sposob na wyciek oleju z otworu na dole dyfra wprost na felge to rurka wygieta tak by olej wylatywal sobie obok kola. Pozdrawiam

Ze sie tak z przeproszeniem wtrace.. Mialem jako srajtek ruski i nawet nie wiedzialem ze ten otwor istnieje -mialem farta. Teraz kupilem MW i sie dowiedzialem....wylal z siebie wszystko na kolo. .Do czego jest ow otwor w dole dyfra i dlaczego z niego leci?

 

O! Zapomnialem, ze pierwszy wpis. Tobik jestem. Piwo dla wszystkich!

 

Edytowane przez LELUM-POLELUM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że tak ale nie na tym forum bo ten serwer to kiepśniutko ciągnie długo schodzi

Przejdz na forum KOLAYSKA

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b39e58c304c5ad2

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f741e32d3d1dd71.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63d8effff3b7e88e.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca17557fbdfb2aad.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e2e08a3cfb296b.htm

 

w wielkim skrucie rozbierasz dyfer dajesz do frezera lub tokarza aby ten otwór pod sim. roztoczył na równitkie 60 mm tylko dokładnie niech się na czujnik zabazuje, należy go też pogłębić jednocześnie ale do połowu tego otworu którym odpływa olej nic więcej

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e2e08a3cfb296b.html

 

No jeszcze jedno można kupić gotowy sim. na 7 mm ale lepiej jest kupić na 10 mm i przetoczyć 3 mm od czoła bo warga uszczelniająca siada wtedy równo na srodeczku zabieraka

 

jak coś więcej dzwoń 694 128 477 albo przejdz na KOLAYSKE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...