skrzydlaty Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Witam!Czy jedynym wariantem uszczelnienia wyjścia zabieraka koła z dyfra w rusku, jest znany nam uszczelniacz kołnierzowy zwany naleśnikiem?Czy istnieje jakiś sprawdzony sposób na poprawienie tego rozwiązania?Chętnie posłucham praktyków.Na siłę, oczywiscie nie zamierzam z tym walczyć i być może pozostanę przy oryginale, ale nie koniecznie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Gdzieś czytalem na forum, że ktoś przetaczał pod simmering, ale osobiście uważam, że puki jeszcze można kupić nowe kołnieże, to lepiej przy tym pozostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 generalnie problem z "palckiem" tkwi w jego zamontowaniu, poniewaz nie bardzo chce ulozyc sie na swoim miejscu. U siebie mam "placek" bez przerobek i jest ok. Natomiast prosty sposob na wyciek oleju z otworu na dole dyfra wprost na felge to rurka wygieta tak by olej wylatywal sobie obok kola. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Witam!Czy jedynym wariantem uszczelnienia wyjścia zabieraka koła z dyfra w rusku, jest znany nam uszczelniacz kołnierzowy zwany naleśnikiem?Czy istnieje jakiś sprawdzony sposób na poprawienie tego rozwiązania?Chętnie posłucham praktyków.Na siłę, oczywiscie nie zamierzam z tym walczyć i być może pozostanę przy oryginale, ale nie koniecznie :DCala tajemnica tkwi w jakosci owego uszczelniacza. Trzeba szukac nie zlezalego z miekkiej gumy. Druga rzecz to jakosc powierzchni zabieraka z ktora wspolpracuje ow uszczelniacz. Czest zdarzaja sie te powierzchnie mocno wytarte lub zle obrobione z duzym biciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A 3 sprawa to sprawdzenie ze jest zalozone i dziala odpowietrzenie dyfra. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Jak widzę, generalnie sugestie dotyczą pozostania przy oryginalnym rozwiązaniu. O'key.To, że jakosć uszczelnienia naleśnika zależy od jakości powierzchni uszczleniających i oraz właściwej współpracy to rozumiem.Brak luzów poosiowych zabieraka oraz bicia promieniowego i luzów w łożyskowaniu - to rozumie się samo przez się, inaczej z zasady trwała przekładnia główna, taką nie będzie. A 3 sprawa to sprawdzenie ze jest zalozone i dziala odpowietrzenie dyfra.Adam M.To słuszna uwaga, przy której odrazu pojawia się pytanie: Jak realizowane jest odpowietrzenie dyfra w starszych konstrukcjach: ema i kaśka?Bo w dnieprze, jest korek z miarką w którym jest poprostu dziurka nakryta plastikowym kapslem.A wcześniej którędy? Bo nie zauważam takowego rozwiązania - może należy je wykonać samodzielnie? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Zwykle w korku wlewu oleju byl maly otworek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A w Uralu M63 gdzie jest takie odpowietrzenie? W korku to go na pewno niema. W obudowie jest jedynie otwór do wypuszczania oleju na zewnątrz jak zostanie uszkodzony uszczelniacz. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 No wlasnie u mnie w m63 byl otworek w korku (dobrze popatrz, jezeli korek jest oczywiscie oryginalny). Otworek przy lbie korka jest z boku. W obudowie jest jedynie otwór do wypuszczania oleju na zewnątrz jak zostanie uszkodzony uszczelniacz. To nie daje zadnego odpowietrzenia. Mnie osobiscie te odpowietrzenie troche wkurzalo (wciaz sie tam pocilo), wiec tak jak juz gdzies na forum pisalem troche je stuningowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LELUM-POLELUM Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) . Natomiast prosty sposob na wyciek oleju z otworu na dole dyfra wprost na felge to rurka wygieta tak by olej wylatywal sobie obok kola. Pozdrawiam Ze sie tak z przeproszeniem wtrace.. Mialem jako srajtek ruski i nawet nie wiedzialem ze ten otwor istnieje -mialem farta. Teraz kupilem MW i sie dowiedzialem....wylal z siebie wszystko na kolo. .Do czego jest ow otwor w dole dyfra i dlaczego z niego leci? O! Zapomnialem, ze pierwszy wpis. Tobik jestem. Piwo dla wszystkich! Edytowane 9 Lipca 2010 przez LELUM-POLELUM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 otwor jest po to aby olej nie lecial na szczeki hamulcowe. Jak leci tym otworkiem to puszcza uszczelnienie zabieraka kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Kurcze przecież przerobienie dyfra trwa 20 min i zapominacie o czymś takim jak wyciek oleju raz na zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 HIUS może podzielisz sie z nami swoim pomysłem? Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Jasne że tak ale nie na tym forum bo ten serwer to kiepśniutko ciągnie długo schodzi Przejdz na forum KOLAYSKA http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b39e58c304c5ad2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f741e32d3d1dd71. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63d8effff3b7e88e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca17557fbdfb2aad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e2e08a3cfb296b.htm w wielkim skrucie rozbierasz dyfer dajesz do frezera lub tokarza aby ten otwór pod sim. roztoczył na równitkie 60 mm tylko dokładnie niech się na czujnik zabazuje, należy go też pogłębić jednocześnie ale do połowu tego otworu którym odpływa olej nic więcej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e2e08a3cfb296b.html No jeszcze jedno można kupić gotowy sim. na 7 mm ale lepiej jest kupić na 10 mm i przetoczyć 3 mm od czoła bo warga uszczelniająca siada wtedy równo na srodeczku zabieraka jak coś więcej dzwoń 694 128 477 albo przejdz na KOLAYSKE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.