Skocz do zawartości

OFF-ROAD


bieniek123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

koles ma starszego cherokie , bardziej suv niz terenowka , no i nie ma tam dobrych silnikow diesla.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten "bardziej suv niz terenowka zaskoczylby cie nie raz .

silnik 4.0 + nawet zwykla instalka lpg jest tanszy w eksploatacji niz diesle w pajero czy innych .

o mozliwosciach przerobek w xj nie wspomne ;)

gdybys sie zaglebil w temat , nie mialbys zadnych skrupulow

wierz mi , mialem xj , teraz mam yj .

zapraszam na www.jeep.org.pl

polecam ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o LC z tych lat to slynie z niezawodnosci :bigrazz: Natomiast czesci duzo trudniej dostac i duzo drozsze jak do peepa. Piec 4.0 niezawodne serducho, z tym ze na wtryskach juz najprostszej instalacji wsadzic sie nie da no i dochodzi elektryki wiecej co jak ogolnie wiadomo nie idzie w parze z blotkiem...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś się orientuje ile moze spalić patrol gr 2.8td w normalnej ulicznej jezdzie miasto+trasa? potrzebujemy drugiego auta, które bedzie uzywane dosc rzadko ale jednak będzie, wiec pomyslałem ze przy okazji pobawie sie w offroad jako ze zima idzie i motocykl moze nie dac rady gdy mroz złapie :)

 

w gre wchodzi tylko diesel bo mam uraz do lpg]

 

podejrzewam ze trafienie takiego auta w stanie zdatnym do czegokolwiek jest w PL duzym sukcesem, a moze jakas inna marka w dieslu?

 

chodzi mi o coś takiego:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9885151

 

http://allegro.pl/item741266774_nissan_pat...2_8_td_y60.html

najlepiej swiezo sprowadzony, bo wiadmomo, ze na zachodzie auta są przewaznie lepiej traktowane,przynajmniej ja mam takie doswiadczenia ze zwykłymi osobowkami>

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki przy ostrym palowaniu to bardzo wybuchowe jednostki i o nich juz legendy kraza :bigrazz: Jezeli masz chec pobawic sie lajtowo to jak najbardziej nadaje sie do terenu, jeszcze jak ma blokade mechaniczna to juz tylko oponki zmieniac i mozna sie bawic...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOC , jeep nawet ten z wtryskiem renixa spokojnie chodzi na lpg llgen.

a sekwencja to juz jest wypas. zapewniam cie , ze w terenie przy dosc ostrym palowaniu lpgllgen spokojnie sobie radzi ;) pisze te slowa z pozycji urzytkownika . jezdze jeepami i montuje do takich aut instalacje . zreszta nie tylko do jeepow . warunek jest jeden - prawidlowo zamontowana instalacja . i bedzie banglal ,az milo ;)

co do patrola to powiedziec musze , ze to rasowa terenowka , jednak silnik lubi rope ;) pali sporo.

obok swojego jeepa w garazu , z checia widzialbym np. toyote 4runner z dieslem [byle nie VM] - autko ladne , malo pali i silnik znakomity , stosowany np w toyocie hilux ;) a do jazdy po czarnym super wygodny i w lajtowym terenie sobie tez zacnie radzi . do ciezszych wypadow mam wranglera 4.0 w automacie ;)

polecam ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz rozwinąć ten temat?

 

Nie trzeba mieszać biegami, zawsze masz odpowiedni zapięty. Poza tym nie ma jak by to określić... szarpnięć - ciężej jest coś urwać . A w połączeniu z 4.0 benzyna to już całkiem wypas. Znajomy ma Range V8 3,9l w automacie, jeździ nim tylko w terenie i tam gdzie wszyscy motają się z reduktorem itp, on normalnie jedzie (bez reduktora) prędkość/moc regulując tylko gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blokujesz sobie jedynke lub np tylko dwa pierwsze biegi ;)

normalnie , jak w manualu- mozesz zmienic bieg . . w polozeniu D czyli "driwe " masz wszystkie dostepne biegi +ew look up. ale sa tez w zaleznosci od rodzaju skrzyni , przelozenia "1" , "2" lub 1-2 , albo np "3" i wtedy skrzynia blokuje wyzsze 'biegi od tych ktore sa 'narysowane ' ;)

mam nadzieje ze w dosc obrazowy sposob wyjasnilem .

naprewde , automat jest super . urzytkuje auta od 5lat i do manuala jakos mi nie teskno. czysta przyjemnosc w polaczeniu z mocnym silnikiem oczywiscie ;)

a w miescie to juz calkiem poezja :)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...