kulka Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) raczej LC . skor onie chcesz jeepa ;) Edytowane 21 Września 2009 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Poszukaj Jeepa Cherokee, w tej cenie też da sie wyrwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 koles ma starszego cherokie , bardziej suv niz terenowka , no i nie ma tam dobrych silnikow diesla. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ten "bardziej suv niz terenowka zaskoczylby cie nie raz . silnik 4.0 + nawet zwykla instalka lpg jest tanszy w eksploatacji niz diesle w pajero czy innych . o mozliwosciach przerobek w xj nie wspomne ;) gdybys sie zaglebil w temat , nie mialbys zadnych skrupulow wierz mi , mialem xj , teraz mam yj . zapraszam na www.jeep.org.pl polecam ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Jezeli chodzi o LC z tych lat to slynie z niezawodnosci :bigrazz: Natomiast czesci duzo trudniej dostac i duzo drozsze jak do peepa. Piec 4.0 niezawodne serducho, z tym ze na wtryskach juz najprostszej instalacji wsadzic sie nie da no i dochodzi elektryki wiecej co jak ogolnie wiadomo nie idzie w parze z blotkiem... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) czy ktoś się orientuje ile moze spalić patrol gr 2.8td w normalnej ulicznej jezdzie miasto+trasa? potrzebujemy drugiego auta, które bedzie uzywane dosc rzadko ale jednak będzie, wiec pomyslałem ze przy okazji pobawie sie w offroad jako ze zima idzie i motocykl moze nie dac rady gdy mroz złapie :) w gre wchodzi tylko diesel bo mam uraz do lpg] podejrzewam ze trafienie takiego auta w stanie zdatnym do czegokolwiek jest w PL duzym sukcesem, a moze jakas inna marka w dieslu? chodzi mi o coś takiego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9885151 http://allegro.pl/item741266774_nissan_pat...2_8_td_y60.html najlepiej swiezo sprowadzony, bo wiadmomo, ze na zachodzie auta są przewaznie lepiej traktowane,przynajmniej ja mam takie doswiadczenia ze zwykłymi osobowkami> Edytowane 23 Września 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Te silniki przy ostrym palowaniu to bardzo wybuchowe jednostki i o nich juz legendy kraza :bigrazz: Jezeli masz chec pobawic sie lajtowo to jak najbardziej nadaje sie do terenu, jeszcze jak ma blokade mechaniczna to juz tylko oponki zmieniac i mozna sie bawic... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 MOC , jeep nawet ten z wtryskiem renixa spokojnie chodzi na lpg llgen. a sekwencja to juz jest wypas. zapewniam cie , ze w terenie przy dosc ostrym palowaniu lpgllgen spokojnie sobie radzi ;) pisze te slowa z pozycji urzytkownika . jezdze jeepami i montuje do takich aut instalacje . zreszta nie tylko do jeepow . warunek jest jeden - prawidlowo zamontowana instalacja . i bedzie banglal ,az milo ;) co do patrola to powiedziec musze , ze to rasowa terenowka , jednak silnik lubi rope ;) pali sporo. obok swojego jeepa w garazu , z checia widzialbym np. toyote 4runner z dieslem [byle nie VM] - autko ladne , malo pali i silnik znakomity , stosowany np w toyocie hilux ;) a do jazdy po czarnym super wygodny i w lajtowym terenie sobie tez zacnie radzi . do ciezszych wypadow mam wranglera 4.0 w automacie ;) polecam ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 automaty sprawdzają się w terenie? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 maja swoje zalety jak i wady , tak samo jak manuale . generalnie wole jednak automat ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 możesz rozwinąć ten temat? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 możesz rozwinąć ten temat? Nie trzeba mieszać biegami, zawsze masz odpowiedni zapięty. Poza tym nie ma jak by to określić... szarpnięć - ciężej jest coś urwać . A w połączeniu z 4.0 benzyna to już całkiem wypas. Znajomy ma Range V8 3,9l w automacie, jeździ nim tylko w terenie i tam gdzie wszyscy motają się z reduktorem itp, on normalnie jedzie (bez reduktora) prędkość/moc regulując tylko gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 dokladnie , i jeszcze wiecej ;) choc manuale tez maja zalety , ale raczej w szybszych rajdach generalnie - co komu pauje ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 a co jezeli autkiem z automatem zakopiemy się dodając gazu a skrzynia przy większej prędkości obrotowej będzie zmieniać przełożenia na wyższe a nam potrzeba wyjść akurat jedynka czy dwójką? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 blokujesz sobie jedynke lub np tylko dwa pierwsze biegi ;) normalnie , jak w manualu- mozesz zmienic bieg . . w polozeniu D czyli "driwe " masz wszystkie dostepne biegi +ew look up. ale sa tez w zaleznosci od rodzaju skrzyni , przelozenia "1" , "2" lub 1-2 , albo np "3" i wtedy skrzynia blokuje wyzsze 'biegi od tych ktore sa 'narysowane ' ;) mam nadzieje ze w dosc obrazowy sposob wyjasnilem . naprewde , automat jest super . urzytkuje auta od 5lat i do manuala jakos mi nie teskno. czysta przyjemnosc w polaczeniu z mocnym silnikiem oczywiscie ;) a w miescie to juz calkiem poezja :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.