Skocz do zawartości

OFF-ROAD


bieniek123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale wystarczy pojechac na zlot militarny , aby zobaczyc jak chlopaki daja im w dupe a te dalej jezdza .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma GAZ-a. Doprowadzony prawie do orginału, wersja pokazowa, żadne rajdowanie. Kiedyś mi różne szczegóły pokazywał i zauważyłem na wewnętrznej stronie maski namalowany numer telefonu (???)

 

Kolega odpowiedział, że naprawia go tak często u tak wielu różnych mechaników, że numer do siebie na stałe umieścił w widocznym miejscu :icon_mrgreen:

 

Stać go, więc ma (też) GAZ-a......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UAZ nie jest wcale taki wybuchowy. Weźcie pod uwagę rok produkcji tych pojazdów (jak ma podwieszane pedały to już jest na full wypasie :icon_mrgreen: ), to jak są jeżdżone (upalanie w terenie) i jak naprawiane (tanio). Moim zdaniem to dobre samochody i jak są zadbane to można na nich polegać. Miałem 2 UAZy i miło je wspominam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

...

Stać go, więc ma

:D

Taa kto bogatemu zabroni... :P

Znam też takiego co wydaje na części do uza ''tylko'' 1500 pln miesięcznie jeżdżąc wkoło komina.

Z kolesiem jak umawialiśmy się na jakowąś popierduchę to po drodze ze trzy razy coś gmerał i poprawiał przy podzespołach bo coś nie halo :)

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UAZ to klasa sama w sobie :icon_question:

 

My teraz z ojcem zarazilismy się off-roadem 4x4 lecz bardziej w sensie wypraw niż w sensie ścigania albo typowych przeprawówek. Od roku jeździliśmy Toyotą 4-Runner, ale teraz kilka tygodni temu zakupiliśmy Nissana Patrola Y60 długiego i zaczynają się przeróbki : opony MT, lift zawieszenia, zderzaki, wyciągarka itp. itd. póki co czeka nas sporo roboty żeby ta kupa żelastwa w miare fajne jezdziła w terenie oraz gdzieś dalej :P Fajna sprawa, polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wranglera 4.0 i w zupelnosci spelnia moje wymagania :cool: uzywam go na codzien i jazda nim daje mi taka sama frajde jak jazda motocyklem . a bez dachu nawet jeszcze wieksza :bigrazz: nie musze kasku zakladac i mam "wiatr we wlosach " ;)

pozdro dla wszystkich kochajacych 4x4

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaje, że mylisz pojęcie wybuchu.

 

Bo LR i owszem jest non-stop nieszczelny i non-stop część jego instalacji wszelkiego rodzaju niedomaga, ale LR cały czas jeździ.

 

To nie podchodzi pod termin "wybuch" :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlugi patro; w teren , hmmm :crossy: nie za maly ci on? i nie za lekki czy aby? ;P

pozdr :lalag:

 

A dlaczego nie?

Długi tylko gorszy do jazdy w ciasnym lesie bo mniej zwrotny. Za to na trawersach nie ześlizguje się tak jak krótki :biggrin:

Po za tym to nie będzie upalacz, więc nie musi być jak najlżejszy i najmocniejszy, to nie RMPST :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...