alanpts Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 A jak z dłuższa jazda na gsxr?? Bo w hondzie jest pozycja jak w enduro:) a tutaj jest bardziej sportowo. Nie robi sie niewygodnie?? A jak tak to po jakim czasie mniej wiecej?? Ogolnie sporo ludzi namawia mnie na f3 ze wzgledu na katoodpornosc, ale z tego co piszeie to srady tez daja rade. Co do stuntu to sie nie zgodze, bo lepsze sa f3. chociazby z tego wzgledu ze nie trzeba ich prawie wogole przerabiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 zawodowo stuntem nie bedziesz sie zajmowal, wiec bierz srada. mocniejszy, ladniejszy, opona tyl 180, wiec latwiej bedzie z torowkami zeby kupic po taniosci, sporadyczna guma mu nie zaszkodzi a za 12koła to spokojnie mozna znalezc jakies 750 na wtrysku(wszedl w 98) z rocznikow 98-99, albo 600 99-01 zaleznie od stanu(wtrysk dopiero w nowej budzie, czyli od 2001) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 a mogłby ktos napisac o osiagach tej 600stki. Jaka przyspiecha do 100km/h vmax itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_600_1998.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) Witajcie pytam w imieniu kolegi gdyz rozwaza zakup takiego motocykla... Oczywiscie przed zakupem bedzie chcial sprawdzic go w jakims serwisie lecz nurtuje go kilka pytan. Czy wersja gaznikowa jest w porzadku? Czy moze lepiej szukac tego modelu na wtrysku? Czy 70tys km dla tego motocykla normalnie uzytkowanego i podobno regularnie serwisowanego to wiele? Oraz wszelkie usterki i opinie dotyczace tego modelu... Z gory dzieki w imieniu kolegi :buttrock: Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez ivan161 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 witam panowie. mam do was kilka pytan dotyczacych suzuki gsx-r 600 srad 97r. od nie dawna jestem jego posiadaczem a ze nie bardzo orientuje sie co gdzie mozna znalesc pod owiewkami kieruje sie do was z prosba o pomoc. 1. czy mozecie mi powiedziec w jakim miejscu w tym modelu jest filt powietrza?z ktorej strony, w czym i czy miejsce w ktorym on jest jest jakos oznaczone. 2. druga sprawa to czy mozna regulowac obroty w tym motorze?ja mam ustawione na 900obr i mi czasami gasnie(najpierw sie dusi) problem pojawia sie takze jak np jade 50km/h dojezdzam do swiatel i przy 20-30km/h chce wrzucic luz i po wcisnieciu sprzegla gasnie.nie zawsze tak jest ale czasami to sie pojawia. czy 900obr/min to nie jest za malo??czy jesli da sie o 100-200wiecej problem zniknie?? 3. i jeszcze jedno pytanie dotyczace chlodzenia.w tym modelu jest powietrzno olejowe. w zbiorniczku po lewej stronie motoru jest plyn ale jest jego baardzo malo, duzo mniej od skali minimum.czego tam sie dolewa?? w temat motorow wchodze od niedawna wiec jesli niektore pytania sa nie na miejscu to sory:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Filtr powietrza będzie gdzieś pod zbiornikiem paliwa. Duża, czarna puszka. 900RPM to za mało. Gdzieś powinno być pokrętło obrotów wystające spod gaźników. Nie wiem jak Gixxer ale inne Suzuki miały takie coś po lewej stronie między owiewką a silnikiem na wysokości kolana patrząc z góry. Takie jakieś pokrętło po prostu. A ten zbiorniczek po lewej to nie wiem o co cho. :biggrin: w temat motorow wchodze od niedawna SRAD. :biggrin: :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Regulacje obrotow masz po lewej stronie nad zbiorniczkiem plynu. Filtr znajduje sie w airboxie, ktory jest pod zbiornikiem. W tym modelu jest chlodzenie ciecza. Plyn dolewasz do zbiorniczka po lewej stronie, masz tam 2 kreseczki (min i max) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 gsx-r na pierwsze moto? :clap: 1. Sciagnij manuala i dowiesz sie totalnie wszystko o tym modelu. Zapewne w okolicach ktore podal qurim. 2. W gazniku jest sruba ze sprezynka, jej lepek ma nakladke jak pokretelko. Wkrecajac zwiekszasz obroty. Obroty jakie maja byc na wolnym biegu sa okreslone w serwisowce. 3. Moze to plyn do spryskiwaczy? ;-) A tak serio plynu chlodniczego. Masz chlodzenie ciecza, a nie powietrzno olejowe. w temat motorow Narazie wchodzisz w temat motocykli. W temat motorow wejdziesz jak Ci sie pralka popsuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 w temat motorow wchodze od niedawna wiec jesli niektore pytania sa nie na miejscu to sory:) Wiec dlatego na razie jestes tylko uzytkownikiem motocykla a nie motocyklista ( motory to raczej w pralce znajdziesz) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Wiec dlatego na razie jestes tylko uzytkownikiem motocykla a nie motocyklista ( motory to raczej w pralce znajdziesz) Pozdrawiam A co Twoja wypowiedź wniosła do tematu ? :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 dzieki za wskazowki motorow w pralce, wiedza sie przyda. jaki plyn chlodniczy stosujecie do motocykla??sa jakies okreslone?? pokretlo znalazlem jest kilka cm nad tym wlasnie zbiornikiem, niestety nie mam jak sciagnac serwisowki bo mam blueconnect(posiadacze wiedza o co chodzi) jest strasznie wolny. bedzio! mozesz mi powiedziec jakie masz obroty na biegu jalowym? pozdrawiam i dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 (edytowane) Na biegu jalowym powinno byc 1100-1300 r/min (dane z serwisówki) Edit: Ja stosuje zwykly plyn chlodniczy, ale czytalem ze powinno sie stosowac plyny chlodnicze przeznaczone do motocykli(wyzsza temp. wrzenia). Pozdr. Edytowane 3 Września 2009 przez Bedzio! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomassbjj Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam, zamierzam kupić suzi rocznik 96-99 chciałbym kogoś bardziej doswiadczonego poprosić o wyrazenie swojej opinii na temat tej maszyny :) jak z silnikiem prowadzeniem, czy awaryjny, jak z serwisem itp. :) zastanawiam sie miedzy tym suzuki a CBR 600 mniej wiecej ten sam rocznik prosze o radę. pozdro Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez tomassbjj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Edit: Ja stosuje zwykly plyn chlodniczy, ale czytalem ze powinno sie stosowac plyny chlodnicze przeznaczone do motocykli(wyzsza temp. wrzenia). Pozdr. I takie powinno sie stosowac, jako ze temperatura pracy silnika motocykla i to w dodatku sportowego jest wyzsza a nizeli "normalnego" silnika samochodowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.