Skocz do zawartości

cyrki z mazda 626 2.0Diesel


Psh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Madzia ma juz swoje lata ale potencjal ktory w niej drzemie nie pozwala mi oddac ja w rece panom od przerobki surowcow wtornych. Sprawa wyglada nastepujaco. Po nagrzaniu sie silnika do tego stopnia ze duzy obieg wody zaczyna pracowac, w zwiazku z dostawaniem sie powietrza do ukladu zwieksza sie poziom wody w zbiorniku wyrownawczym. Przybywa go odpowiednio wiecej przy ostrej jezdzie a kilka razy zdarzylo sie ze wywalilo plyn przez odpowietrznik korka zbiorniczka wyrownawczego. Ogolnie plyn jest czysty bez sladow oleju oraz wina NIE lezy po stronie pompy wody(to juz wykluczylem). Uszczelka pod glowica? ..ale wtedy bylby olej w wodzie lub odwrotnie. wszelkie rady mile widziane. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to rozwiązano w maździe ale w starych brykach za takie cuda najczęściej odpowiedzialny był korek od chłodnicy tj. pęknięta sprężyna lub rozsypany grzybek w korku..

Przychylam się - korek nie trzyma ciśnienia i wywala płyn. Jak odkręcasz korek to słychać charakterystyczne syknięcie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze byc korek.

niewiem jak tosie ma a mazdzie ale np ja mialem kiedys stara fiestke 1.6 d

i w niej wywalalo wode dlatego ze byl zapchany wezyk od powrotu.

Edytowane przez ED manetka (KURCZAK)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienilem dzis korek na nowy i dalej to samo. Pozostaje chyba tylko zdjac glowice i sprawdzic stan uszczelki :/

 

A przypadkiem nie wlewałeś jakichś cudownych uszczelniaczy do układu chłodzenia??

W jaki sposób wykluczyłeś pompę ??

 

Zobacz jeszcze czy nie ma drobinek sadzy w płynie chłodniczym co sugerowałoby uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos moj ojczulek kiedys wlewal a raczej byl to proszek aluminiowy. Pompa zostala wymieniona i dzieje sie to samo caly czas. Jest sykniecie przy odkrecaniu korka ale to za sprawa nadcisnienia wytwarzajacego sie w chlodnicy i to powietrze wypycha plyn spowrotem do zbiornika. Plyn jest raczej czysty, zadnych sladow oleju czy sadzy eh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Ostatni Post - 4 styczeń 2007

 

Dzis - 3 stycznia 2008

 

 

Tak w zasadzie to w datach postów jest błąd bo powinno byc pierwszy stycznia,pierwszy lipca itd a nie pierwszy styczen,pierwszy lipiec.... :/

Edytowane przez Bubu Goryl

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% uszczelka pod głowicą. Nigdy nie ma takiej zasady, że jak uszczelka to zaraz woda w oleju lub na abarot. W Twoim przypadku uszczelka puściła obok kanału wodnego, i powietrze ucieka do układu chłodzenia stąd, to syczenie przy otwarciu korka. Możńa to prosto i szybko sprawdzić. Nalej do zbiorniczka pełno wody, odpal samochód i zobaczy czy woda nie pulsuje, lub bąbelki powietrza się nie wydostają. Ale z tego co piszesz ewidentnie uszczelka.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...