Psh Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Madzia ma juz swoje lata ale potencjal ktory w niej drzemie nie pozwala mi oddac ja w rece panom od przerobki surowcow wtornych. Sprawa wyglada nastepujaco. Po nagrzaniu sie silnika do tego stopnia ze duzy obieg wody zaczyna pracowac, w zwiazku z dostawaniem sie powietrza do ukladu zwieksza sie poziom wody w zbiorniku wyrownawczym. Przybywa go odpowiednio wiecej przy ostrej jezdzie a kilka razy zdarzylo sie ze wywalilo plyn przez odpowietrznik korka zbiorniczka wyrownawczego. Ogolnie plyn jest czysty bez sladow oleju oraz wina NIE lezy po stronie pompy wody(to juz wykluczylem). Uszczelka pod glowica? ..ale wtedy bylby olej w wodzie lub odwrotnie. wszelkie rady mile widziane. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Niewiem jak w przypadku samochodu ale moze spaliny trafiają do uklady chlodzenia ? :rolleyes: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Nie wiem jak to rozwiązano w maździe ale w starych brykach za takie cuda najczęściej odpowiedzialny był korek od chłodnicy tj. pęknięta sprężyna lub rozsypany grzybek w korku.. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Nie wiem jak to rozwiązano w maździe ale w starych brykach za takie cuda najczęściej odpowiedzialny był korek od chłodnicy tj. pęknięta sprężyna lub rozsypany grzybek w korku..Przychylam się - korek nie trzyma ciśnienia i wywala płyn. Jak odkręcasz korek to słychać charakterystyczne syknięcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) to moze byc korek.niewiem jak tosie ma a mazdzie ale np ja mialem kiedys stara fiestke 1.6 di w niej wywalalo wode dlatego ze byl zapchany wezyk od powrotu. Edytowane 3 Stycznia 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 zmienilem dzis korek na nowy i dalej to samo. Pozostaje chyba tylko zdjac glowice i sprawdzic stan uszczelki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 zmienilem dzis korek na nowy i dalej to samo. Pozostaje chyba tylko zdjac glowice i sprawdzic stan uszczelki :/ A przypadkiem nie wlewałeś jakichś cudownych uszczelniaczy do układu chłodzenia??W jaki sposób wykluczyłeś pompę ?? Zobacz jeszcze czy nie ma drobinek sadzy w płynie chłodniczym co sugerowałoby uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 cos moj ojczulek kiedys wlewal a raczej byl to proszek aluminiowy. Pompa zostala wymieniona i dzieje sie to samo caly czas. Jest sykniecie przy odkrecaniu korka ale to za sprawa nadcisnienia wytwarzajacego sie w chlodnicy i to powietrze wypycha plyn spowrotem do zbiornika. Plyn jest raczej czysty, zadnych sladow oleju czy sadzy eh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubax_2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 może też być że masz gdzieś minimalny wyciek i się zapowietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) Ostatni Post - 4 styczeń 2007 Dzis - 3 stycznia 2008 Tak w zasadzie to w datach postów jest błąd bo powinno byc pierwszy stycznia,pierwszy lipca itd a nie pierwszy styczen,pierwszy lipiec.... :/ Edytowane 3 Stycznia 2008 przez Bubu Goryl Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Na 100% uszczelka pod głowicą. Nigdy nie ma takiej zasady, że jak uszczelka to zaraz woda w oleju lub na abarot. W Twoim przypadku uszczelka puściła obok kanału wodnego, i powietrze ucieka do układu chłodzenia stąd, to syczenie przy otwarciu korka. Możńa to prosto i szybko sprawdzić. Nalej do zbiorniczka pełno wody, odpal samochód i zobaczy czy woda nie pulsuje, lub bąbelki powietrza się nie wydostają. Ale z tego co piszesz ewidentnie uszczelka. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.