WLD_Wlodi Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 W grudniu 2010 przywiozłem sobie z Niemiec W124 E320 coupe rocznik 1994 full opcja. Bardzo miły samochodzik ale chyba pójdzie do gazu, bo pali niemiłosiernie. Śnieżną zimą osiągał 17 l/100km (jazda głównie w mieście), obecnie koło 14-15. No i po 220 konikach spodziewałem się lepszego przyspieszenia ale fakt, że zamula go automatyczna skrzynia.Masz tam silnik R6, 3.2 (oznaczenie M104)Chyba jeden z silników mercedesowskich najbardziej podatny na gaz.No i ma on 231KM. Ale silnik ten ma też wady, troche się grzeje i zazwyczaj leje z przodu silnika w okolicach pompy wody i z tyłu po stronie wydechu.Co do zamulania, to pokombinuj z ustawieniami skrzyni(obok dźwigni masz przełącznik W/S(winter/standard) lub E/S(Economic/standard).Na winter/economic skrzynia jest bardziej potulna, rusza z drugiego biegu, nieco inaczej reaguje na kickdown. Najlepszy zestaw do M104: elektronika: stag300.6+wtryski: Hana 2000 pojedynczoreduktor: skorpion GT do 360 km Ważne, żeby dać wydajny reduktor i odpowiednie przewody. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Wy to się znacie na tych Mercach więc zapytam, warte to zainteresowania?http://moto.allegro.pl/mercedes-124-salon-polska-1-wlasciciel-i1498164259.html300TD przy obecnych cenach paliwa... 300 zwykły palił 10-11 litrów, a TD to już w ogóle. No chyba że oranżadka :icon_twisted: Ale do tego to najlepiej 2.5 Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Warty ale trzeba sie mu blizej przyjzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 ale o co chodzi? że zamiast ogłoszeniowych 400.000 miały nalatane 1.000.000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Czy za 7 czy za 70 tys to wiekszosc jest kombinowanych :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adwent Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Nie mam doswiadczenia z benzynowcami mercedesowskimi, ale o uszy mi sie obilo ze slabo toleruja gaz...plotki jakieś :icon_razz: chodzi tak na prawdę o starsze silniki, gdzie jest jeszcze mechaniczny wtrysk paliwa. W moim silniku jest już elektroniczny i powinien zasuwać na gazie bez problemu. Zresztą i na mechaniczny wtrysk są różne patenty, na forum merca ileś tam osób chwali się skutecznie przerobionymi na gaz mercedesami z mech. wtryskiem. Masz tam silnik R6, 3.2 (oznaczenie M104)Chyba jeden z silników mercedesowskich najbardziej podatny na gaz.No i ma on 231KM. Ale silnik ten ma też wady, troche się grzeje i zazwyczaj leje z przodu silnika w okolicach pompy wody i z tyłu po stronie wydechu.Co do zamulania, to pokombinuj z ustawieniami skrzyni(obok dźwigni masz przełącznik W/S(winter/standard) lub E/S(Economic/standard).Na winter/economic skrzynia jest bardziej potulna, rusza z drugiego biegu, nieco inaczej reaguje na kickdown. Najlepszy zestaw do M104: elektronika: stag300.6+wtryski: Hana 2000 pojedynczoreduktor: skorpion GT do 360 km Ważne, żeby dać wydajny reduktor i odpowiednie przewody.dzięki - na forum merca i lpg poczytałem o tym. Rzeczywiście tak ludzie twierdzą, że jest ważny ten reduktor z dużym zapasem mocy, szczelny silnik i dobre przewody. Prócz tego dobry montaż. Silnik - słabym punktem jest wiązka elektr. silnika. Rzeczywiście 6 garków m104.992 i z tego co wiem, ma on 220 koni, nie 231. Jeśli chodzi o skrzynię, to u mnie jest przełącznik E/S. Jedyna różnica, to w trybie sport zmiana biegów na wyższych obrotach. Nie dostrzegam innych różnic. ale o co chodzi? że zamiast ogłoszeniowych 400.000 miały nalatane 1.000.000?Na przebiegi to ja nie patrzę, ale zdjęcia są robione w taki sposób aby jak najwięcej ukryć mankamentów by przyciągnąć klienta, bo może kupi.Dlatego nie warto robić setek kilometrów. I nie mówię o samochodach za 3000zł.to prawda, poczytaj np. o magiku z PłockaJa jak szukałem merca dla siebie, to nasz piękny kraj w ogóle sobie odpuściłem. Pojechałem do Niemiachów. To jednak kraj o innej kulturze, jeśli chodzi o handel, zobowiązania prawne też są inne przy sprzedaży, co prawda nie dotyczy sprzedaży za granicę. Cofanie liczników jest zabronione i sporo kosztuje, choć Turczyn, któren opanował większość komisów już zaczyna kombinować. Dlatego dobrym pomysłem jest zakup od osoby prywatnej, trzeba wcześniej upewnić się w rozmowie telefonicznej, czy właściciel jest Niemcem a nie tureckim handlarzem, który wystawił ogłoszenie na mobile .de jako osoba prywatna( bo firmy płacą za ogłoszenie).Acha i jest jeszcze kwestia ceny. Za 8 tys w Polsce to raczej nie kupisz 124, który ma jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 300TD przy obecnych cenach paliwa... 300 zwykły palił 10-11 litrów, a TD to już w ogóle.No chyba że oranżadka :icon_twisted: Ale do tego to najlepiej 2.5 EEEE. Bzdura z tym spalaniem. Wcześniej ujeżdżałem W124 2,5D 90 KM ,palił około 7 literków na spokojnej trasie. Teraz mam W202 2,5 TD 150 KM. Idzie jak wściekły a pali to samo,około 7. Waga auta ta sama. Po prostu mocniejszy silnik ma lżej. Jak gdzieś słyszałem-"od dużego silnika jest lepszy tylko jeszcze większy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 300TD przy obecnych cenach paliwa... 300 zwykły palił 10-11 litrów, a TD to już w ogóle.No chyba że oranżadka :icon_twisted: Ale do tego to najlepiej 2.5 EEEE. Bzdura z tym spalaniem. Wcześniej ujeżdżałem W124 2,5D 90 KM ,palił około 7 literków na spokojnej trasie. Teraz mam W202 2,5 TD 150 KM. Idzie jak wściekły a pali to samo,około 7. Waga auta ta sama. Po prostu mocniejszy silnik ma lżej. Jak gdzieś słyszałem-"od dużego silnika jest lepszy tylko jeszcze większy".Co do 2.5 i 2.5 TD się zgodze. Ale nie ma takiej mozliwosci , zeby 300TD zmiescic sie powiedzmy w 8l ;) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 300 wiadomo że się w 7-8 nie zmieścisz. Ale pewnie niema jakiejś wielkiej różnicy pomiędzy D a TD. Z drugiej strony to jak ma się większą moc to się ją wykorzystuje,a spalanie rośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_op Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Yo. ja też lubię!. Szczęśliwy posiadacz modelu w201 2.6E vel TDI demotywator :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Piekna maszyna, wart obejrzenia, szczegolnie dla konesera tych aut :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 (edytowane) YUBY nie wychaczyłeś giksa to mam to:w124cena razy dwa w stosunku do ostatniego - stan niemal idealny Edytowane 31 Marca 2011 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 To jest Yuby to czego szukasz :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straycat Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Dobra na taryfę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 "Trzyseta" na taryfę? Chyba nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.