rzemyk90 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Kurde 700 pojemnosci na jednym garze w 2T . Ciekawe jaki duzy tam tloczek jest :biggrin: I kto to potrafi odpalic?? :biggrin: Dla mnie to juz przesada jest.... Ciekawe ile pali na wolnych obrotach :D :D pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Ciekawe ile H jazdy tłoczek pożyje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 (edytowane) Na stronie producenta jest zdjęcie cylindra i tłoka chyba z 500cc w środku. Różnica jest widoczna :biggrin:Podejrzewam że tłok może mieć około 11cm średnicy.LC4 600 ma około 99mm a to jest 550cc. Ja się nie licytuję. Po części potwierdziłeś to co powiedziałem. W LC4 nawet 5 bieg nie wystarczył co niespecjalnie mnie zaskoczyło. Kiedyś tam podejmowaliśmy z kumplem próbę odpalania LC4 600 na pych. Ale to się nie da. Tylko kopniak. Edytowane 22 Grudnia 2006 przez Wojteque Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 I kto to potrafi odpalic?? Ten kto mysli i uzywa dekompresatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Ciekawe ile H jazdy tłoczek pożyjeW takich motorach jak 500 i 700ccm pojemności w 2T tłok jest praktycznie wieczny bo nie jest sie w stanie tak eksploatować tej maszyny na torze aby tłok sie zużywał. No chyba że opony supermoto i tor poznań to pewnie jakies wymiany należy stosować. Im większa pojemność tym rzadziej wymieniamy tłok i inne podzespoły.Według mnie takie motory są jednynie dla amatorów szukających wrażen, na zawodach MX widać max 450 i do widzenia. Nawet 525 4T są rzadko używane w zawodach motocrossowych a jeżeli już to przez zawodników "dużych" gabarytowo. Taka moc jest fajna na prostej ale często przeszkadza nawet wytrawnym jeźdzcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Jeżeli nie czujecie sie na siłach to może wersja 620 będzie łagodniejsza :D:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 ale ile to kosztuje :O wogole to brzydki ten sprzęt... co do palenia na pych to ja też nie mogłem swojej huski ruszyć na 6 biegu.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 ja z kolega na pych odpalalem huske 360 4t na pych i odpalila, poprostu im wiekszy bieg tym jest mniejsza kompresja ale moto ciezej odpalic, jak zaleje KMX-a to z dwojki go odpale ale z 6 juz nie bo kolo sie blokuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 jakos ja moją huske 410 po remoncie z zajebista komprecha paliłem z pycha bez problemu, tylko trzeba było przynajmniej dwóch ludzi i kawałek asfaltu, bo bez asfaltu to można zapomnieć o pchaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 moja niema autodekompresora :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 jak zaleje KMX-a to z dwojki go odpale ale z 6 juz nie bo kolo sie blokujeCzarodziejski motocykl! Latwiej przelamac kompresje na dwojce niz na szostce!, poprostu im wiekszy bieg tym jest mniejsza kompresjadokladnie! tlok sie kurczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 no wyobraz sobie ze latwiej go odpalic na nizszym biegu dokladnie! tlok sie kurczy ja tego nie powiedzialem jak tak uwazasz twoja sprawa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 no wyobraz sobie ze latwiej go odpalic na nizszym bieguTiaaa.... toczemu na 1 nie odpalasz?? :Pdokladnie! tlok sie kurczy ja tego nie powiedzialem jak tak uwazasz twoja sprawa, To byla taka lekka ironia ale spoko :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Tiaaa.... toczemu na 1 nie odpalasz?? wiesz jakos mi ta dwojka bardziej przypasowala, polubilem ja :) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Za przeproszeniem, to jest pierdolenie o szopenie! Wypowiadajcie sie na temat a nie jakies gadanie ze ktos odpala na pych z 1 czy z 6! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.