Wojteque Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Aluminium ma większą rozszerzalność cieplną od żeliwa! Kolega napisał że cylinder jest aluminiowy więc nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Tuleja wyjęta? Czy jeszcze nie?.. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 (edytowane) ku... nie poszło!! naciepło na zimno :/ nawet olbrzymie naciski nie pomogły! Podnosnik 20ton wymiękł!! O co chodzi!! Cylider jest wykonany tak jak cylider WSK 175. Edytowane 21 Grudnia 2006 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ku... nie poszło!! naciepło na zimno :/ nawet olbrzymie naciski nie pomogły! Podnosnik 20ton wymiękł!! O co chodzi!! Cylider jest wykonany tak jak cylider WSK 175.Heh przecież mówiłem ci ze nie da sie za bardzo wyjąc tej tulei ja sam już dawniej próbowałem wybic z cylindra od jawki i też nie dało rady tuleja sie ukruszyła i kaplica bo ona jest fabrycznie wciśnieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 (edytowane) Nie , niektore tuleje sa wybijane a niektore zalewane fabrycznie Podaj tu fotki ktore bardzo dokladnie pokazuje tujej z zewnatrz u dalu cylindra. Musze cos zobaczyc. Edytowane 21 Grudnia 2006 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Jezeli cylinder nie jest niemiecki to nie wyciagnie tulei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Skoro jest fabrycznie wcisnieta to by poszła... Czekam na jakieś sugestje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Jezeli cylinder nie jest niemiecki to nie wyciagnie tulei. Mozesz miec racje. Z niemieckiego cylindra simsona wyciagniesz nawet na zimno. Z polskiego mimo ze na goraco, nie wyciagniesz. Peknie. Ale jeszcze chce zdjecia zobaczyc, musze cos sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Skoro jest fabrycznie wcisnieta to by poszła... Czekam na jakieś sugestje... Słyszałem o takiej metodzie jak rozgrzanie cylindra a potem zchłodzenie tulei od srodka przy uzyciu gasnicy sniegowej. Rozpzajacy sie CO2 ma bardzo niska tempetaturę wiec tuleja powinna szybko sie schłodzić. Można więc działać zanim sie wyrównaja temperatury cylindra i tulei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Słyszałem o takiej metodzie jak rozgrzanie cylindra a potem zchłodzenie tulei od srodka przy uzyciu gasnicy sniegowej. Rozpzajacy sie CO2 ma bardzo niska tempetaturę wiec tuleja powinna szybko sie schłodzić. Można więc działać zanim sie wyrównaja temperatury cylindra i tulei.ale wtedy moze chyba peknac cos no nie?? Słyszałem o takiej metodzie jak rozgrzanie cylindra a potem zchłodzenie tulei od srodka przy uzyciu gasnicy sniegowej. Rozpzajacy sie CO2 ma bardzo niska tempetaturę wiec tuleja powinna szybko sie schłodzić. Można więc działać zanim sie wyrównaja temperatury cylindra i tulei.ale wtedy moze chyba peknac cos no nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 W Wegierskich(polskich) cylindrach na srodku tulei jest odlany pierscien(zgrubienie na tulei)zalane w aluminium korpusu cylindra,nawet gdy wybijesz tuleje z takiego cylindra znieksztalcisz okna i gladz aluminiumTysy wciescia co w puzniejszym czasie zaowocuje powstaniem pecherzy powietrznych przy wbiciu spowrotem tulei.Co za tym idzie ? a to ze jak bedzie poiwetrze pomiedzy tuleja a korpusem cylindra niezostanie oddawane dobrze cieplo co wplynie na szybkie grzanie sie tulei.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Dibo... do tych motocykli jest bardzo mało podróbek. Pozatym MZ to nie simson. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Mz to nie simson ale moze jednak jest to na tej samej zasadzie. Czekamy jeszcze na zdjecia. CytatSłyszałem o takiej metodzie jak rozgrzanie cylindra a potem zchłodzenie tulei od srodka przy uzyciu gasnicy sniegowej. Rozpzajacy sie CO2 ma bardzo niska tempetaturę wiec tuleja powinna szybko sie schłodzić. Można więc działać zanim sie wyrównaja temperatury cylindra i tulei. ale wtedy moze chyba peknac cos no nie?? Tak, to dziala na takiej samej zasadzie, jak np: wlejesz do kubka gotowanej wody, i po 10 sekundach gdy sie mocno nagrzeje kubek wylejesz wode i zaraz szybko wlejesz lodowatej wody. Kubek peknie, na wskutek zbyt duzej roznicy temperatur. Tak bylo w filmie : Oszukac przeznaczenie 1 lub 2 nie pamietam juz ale wiem ze potem niezle te babke poharatalo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 A ten kubek był wykonany ze stali o grubości ponad pół centymetra?Ja bym nie spodziewał się żadnych pęknięć. Nastąpi przemiana austenitu w martenzyt i będziesz miał ulepszoną cieplnie tuleję :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Miszczu zaufaj przezywam kryzysy finansowe i zdarzylo mi sie alum sprzedawac :icon_mrgreen: :cool: trafil sie nowy zatarty cylek od etz 250 to go potraktowalem najpierw gorąco potem nie idzie nie idzie to mlot 5kg i heja:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.