Skocz do zawartości

KDX 125 - Pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem jakieś 2 tygodnie temu Kawasaki Kdx 125. I mam z nim pare problemów, mianowicie chodzi o to że,

- Nie równo chodzi na biegu jałowym

- Bardzo długo spada z wysokich obrotów

- Przy nagłym dodaniu gazu, dławi się na ułamek sekundy i potem idzie normalnie

- Mam gaźnik keihin > czy jest to orginalny gaźnik w tym moto? i gdzie w nim znajduje sie dysza od miesznaki paliwo-powietrze (może jakieś foto) jeśli można

-zamierzam odłaczyc dozownik, gdzie jest rurka dająca olej do gaźnika, czy jest ona wciśnięta w kruciec ssący?

- W dozowniku mam olej chyba do kartingów ale ma dziwna kąsystence [kisiel]

- Posiadam up'sy, którędy ewentualnie można w nich zmienic olej bez rozpoławiania ich?

Z góry dzięki za odpowiedzi!!

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem jakieś 2 tygodnie temu Kawasaki Kdx 125. I mam z nim pare problemów, mianowicie chodzi o to że,

- Nie równo chodzi na biegu jałowym

- Bardzo długo spada z wysokich obrotów

- Przy nagłym dodaniu gazu, dławi się na ułamek sekundy i potem idzie normalnie

- Mam gaźnik keihin > czy jest to orginalny gaźnik w tym moto? i gdzie w nim znajduje sie dysza od miesznaki paliwo-powietrze (może jakieś foto) jeśli można

-zamierzam odłaczyc dozownik, gdzie jest rurka dająca olej do gaźnika, czy jest ona wciśnięta w kruciec ssący?

- W dozowniku mam olej chyba do kartingów ale ma dziwna kąsystence [kisiel]

- Posiadam up'sy, którędy ewentualnie można w nich zmienic olej bez rozpoławiania ich?

Z góry dzięki za odpowiedzi!!

 

PZDR

Widocznie należy gażnik wziąć i przeczyscic bo moze wpadło cos albo staneła kropelka wody i przez to moze tak chodzic i należało by go wyregulować dlatego musisz zapodać jaką fotke gażnika bo ten gążnik pewno jest nieoryginalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bylo cos wspomniane jeszcze o wezyku z dozownika. Po zdjeciu takiego wezyka sa problemy z obrotami. Sam to doswiadczylem na przykladzie kumpla AM6 ktory mial podlaczony dozownik i jakims cudem wezyk sie odczepil. Bylo to dosc zauwazalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych obrotow to sprawdz linke od gazu ta ktora jest odpowiedzialna za spadanie obrotow (w 2t chyba tez sa nie?? ). a i ja mialem to samo w drz ale po zjeciu koncowki z wydechu jak ja zalozylem jest git.

jakbys napieciem linki gazu ustawial wolne obroty to przy skreceniu kierownicy by sie podnosily :)

 

wg mnie motocykl ewidentnie dostaje za duzo powietrza/bierze lewe. Ze srubkami w kolorze zlotym to tam nie masz za duzego wyboru bo z tego co pamietam to jest jedna. Tradycyjnie po lewej stronie w poblizu wlotu powietrza.

co do gaznika to KDX ma Keihn'a w serii.

 

Rurka podajaco olej z dozownika jest wpieta od gory w krociec ssacy. Po odlaczniu nie zapomnij jej zatkac! Jezeli chcesz wyrzucic z KDX'a dozownik w 100% musisz dorobic metalowy dekielek ktory zatka dziure w karterze po calym mechanizmie!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych obrotow to sprawdz linke od gazu ta ktora jest odpowiedzialna za spadanie obrotow (w 2t chyba tez sa nie?? ).

W 2T nie ma linki odpowiedzialnej za powrót gazu :) tylko w 4T są te podwójne linki :icon_mrgreen:

Moto łapie lewe powietrze.

Co do dozownika to tak jak wyzej enduroguy napisał. Nie wystarczy odłaczyć rurkę od krućca tylko trzeba jeszcze zdemontować pompkę oleju bo ta jak bedzie pracowała bez oleju to sie poprostu zatrze. Jak sie zatrze to ukręci wałek który ja napędza lub coś w tym stylu.

Ja tak miałem dawniej w MTX te same objawy to sie okazało ze gaznik był poprostu niedokrecony :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanko czy moto może ciągną lewe powietrze przez sparciały kruciec ssący?

Co oznacz lampka pod prędkościomierzem opisana jako TEMP OIL, bo gdy moto idzie na koło, lub jezeli przechyle to się świeci się na czerwono :icon_question: o co kaman?

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne z tym kruccem :P Co do tej kontrolki to z ang jest to temperatura oleju ale po co takie cos w 2t to nie wiem :biggrin: Zdaje mi sie jednak ze u ciebie moze to byc kontrolka od stanu oleju w dozowniku (ilosci). POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak stawiam RMX-a na kolo to tez mi się świeci kontrolka oleju

a w KDX-e zaświeciła mi się kontrolka temperatury raz jak go zagrzałem na podjeździe.

a kontrolki stanu oleju nie mam, dozownik mam na wierzchu wiec w każdej chwili widzę ile oleju jest.

KDX-a mam z 93'

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...