krzysiek_1234 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Kupiłem jakieś 2 tygodnie temu Kawasaki Kdx 125. I mam z nim pare problemów, mianowicie chodzi o to że, - Nie równo chodzi na biegu jałowym- Bardzo długo spada z wysokich obrotów- Przy nagłym dodaniu gazu, dławi się na ułamek sekundy i potem idzie normalnie- Mam gaźnik keihin > czy jest to orginalny gaźnik w tym moto? i gdzie w nim znajduje sie dysza od miesznaki paliwo-powietrze (może jakieś foto) jeśli można-zamierzam odłaczyc dozownik, gdzie jest rurka dająca olej do gaźnika, czy jest ona wciśnięta w kruciec ssący?- W dozowniku mam olej chyba do kartingów ale ma dziwna kąsystence [kisiel] - Posiadam up'sy, którędy ewentualnie można w nich zmienic olej bez rozpoławiania ich?Z góry dzięki za odpowiedzi!! PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Co do problemow z obrotami radze najpierw ustawic porzadnie gaznik ;) Ustaw najpierw srube od skladu tak zeby sie ladnie wkrecal na obroty a pozniej wyreguluj poziom obrotow :icon_razz: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Spox. Jak bym jeszcze wiedział gdzie ta śruba jest w tym magicznym gaźniku (mieszanka) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech h Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Niestety nie znam tego gaźnika u mnie jest mikuni, ale może ty daj fotkę to Ci podpowiem gdzie masz śrubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Kupiłem jakieś 2 tygodnie temu Kawasaki Kdx 125. I mam z nim pare problemów, mianowicie chodzi o to że, - Nie równo chodzi na biegu jałowym- Bardzo długo spada z wysokich obrotów- Przy nagłym dodaniu gazu, dławi się na ułamek sekundy i potem idzie normalnie- Mam gaźnik keihin > czy jest to orginalny gaźnik w tym moto? i gdzie w nim znajduje sie dysza od miesznaki paliwo-powietrze (może jakieś foto) jeśli można-zamierzam odłaczyc dozownik, gdzie jest rurka dająca olej do gaźnika, czy jest ona wciśnięta w kruciec ssący?- W dozowniku mam olej chyba do kartingów ale ma dziwna kąsystence [kisiel] - Posiadam up'sy, którędy ewentualnie można w nich zmienic olej bez rozpoławiania ich?Z góry dzięki za odpowiedzi!! PZDRWidocznie należy gażnik wziąć i przeczyscic bo moze wpadło cos albo staneła kropelka wody i przez to moze tak chodzic i należało by go wyregulować dlatego musisz zapodać jaką fotke gażnika bo ten gążnik pewno jest nieoryginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 co do tych obrotow to sprawdz linke od gazu ta ktora jest odpowiedzialna za spadanie obrotow (w 2t chyba tez sa nie?? ). a i ja mialem to samo w drz ale po zjeciu koncowki z wydechu jak ja zalozylem jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ale bylo cos wspomniane jeszcze o wezyku z dozownika. Po zdjeciu takiego wezyka sa problemy z obrotami. Sam to doswiadczylem na przykladzie kumpla AM6 ktory mial podlaczony dozownik i jakims cudem wezyk sie odczepil. Bylo to dosc zauwazalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Sa problemy jak sie tego niczym nie zatka :D Wtedy zaciaga ci silnik powietrze i robi sie taki wachlarzyk obrotami :icon_mrgreen: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 gratuluje moto :buttrock: też miałem takie kupić ale było bez papierów więc wymiękłem :banghead: <sory za OT :crossy: > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 co do tych obrotow to sprawdz linke od gazu ta ktora jest odpowiedzialna za spadanie obrotow (w 2t chyba tez sa nie?? ). a i ja mialem to samo w drz ale po zjeciu koncowki z wydechu jak ja zalozylem jest git.jakbys napieciem linki gazu ustawial wolne obroty to przy skreceniu kierownicy by sie podnosily :) wg mnie motocykl ewidentnie dostaje za duzo powietrza/bierze lewe. Ze srubkami w kolorze zlotym to tam nie masz za duzego wyboru bo z tego co pamietam to jest jedna. Tradycyjnie po lewej stronie w poblizu wlotu powietrza. co do gaznika to KDX ma Keihn'a w serii. Rurka podajaco olej z dozownika jest wpieta od gory w krociec ssacy. Po odlaczniu nie zapomnij jej zatkac! Jezeli chcesz wyrzucic z KDX'a dozownik w 100% musisz dorobic metalowy dekielek ktory zatka dziure w karterze po calym mechanizmie!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 co do tych obrotow to sprawdz linke od gazu ta ktora jest odpowiedzialna za spadanie obrotow (w 2t chyba tez sa nie?? ).W 2T nie ma linki odpowiedzialnej za powrót gazu :) tylko w 4T są te podwójne linki :icon_mrgreen: Moto łapie lewe powietrze. Co do dozownika to tak jak wyzej enduroguy napisał. Nie wystarczy odłaczyć rurkę od krućca tylko trzeba jeszcze zdemontować pompkę oleju bo ta jak bedzie pracowała bez oleju to sie poprostu zatrze. Jak sie zatrze to ukręci wałek który ja napędza lub coś w tym stylu. Ja tak miałem dawniej w MTX te same objawy to sie okazało ze gaznik był poprostu niedokrecony :P Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 I jeszcze jedno pytanko czy moto może ciągną lewe powietrze przez sparciały kruciec ssący?Co oznacz lampka pod prędkościomierzem opisana jako TEMP OIL, bo gdy moto idzie na koło, lub jezeli przechyle to się świeci się na czerwono :icon_question: o co kaman? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Bardzo prawdopodobne z tym kruccem :P Co do tej kontrolki to z ang jest to temperatura oleju ale po co takie cos w 2t to nie wiem :biggrin: Zdaje mi sie jednak ze u ciebie moze to byc kontrolka od stanu oleju w dozowniku (ilosci). POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 ja jak stawiam RMX-a na kolo to tez mi się świeci kontrolka olejua w KDX-e zaświeciła mi się kontrolka temperatury raz jak go zagrzałem na podjeździe.a kontrolki stanu oleju nie mam, dozownik mam na wierzchu wiec w każdej chwili widzę ile oleju jest.KDX-a mam z 93' pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 JA tam bym wywalil dozownik, mieszanka i jazda. Jazda z spokojna glowa, bym juz sie nie przejmowal dozownikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.