Skocz do zawartości

Czemu wali ogniem z rury ???


Magik8888
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Czemu wali ogniem z rury w 1-cylindrowcu ?? przy schodzeniu z obrotów strasznie nawala. myślałem że to przez łańcuszek rozrządu że niby zawory sie za wcześnie otwierają więc go wymieniłem, no i teraz jest troche mniej odczówalne ale nadal strzela. czym to może być spowodowane ??? zła regulacja miesznki paliwowo powietrznej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Czemu wali ogniem z rury w 1-cylindrowcu ?? przy schodzeniu z obrotów strasznie nawala. myślałem że to przez łańcuszek rozrządu że niby zawory sie za wcześnie otwierają więc go wymieniłem, no i teraz jest troche mniej odczówalne ale nadal strzela. czym to może być spowodowane ??? zła regulacja miesznki paliwowo powietrznej ??

 

Jesli fazy rozrządu sa ok to mozesz miec za ubogą mieszankę. Jaki kolor ma swieca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówka jest pusta. Uszczelki między kolektorem a głowicą niema ale niema też przedmuchów. za uboga to znaczy że dostaje za mało czy za dużo powietrza??? świecy nie moge odkręcić bo klucza niemam :) a jeden sie wygina (klucz z castoramy <lol> )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Jam mam to samo ale na własne życzenie :) przez prosty wydech i ubogą mieszankę. Ale mi to nie przeszkadza że pluje ogniem.

Radzę kupić dobry klucz do świecy:) i zobaczyć jak jest zafajdana bo może to być też zapłon:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale w wyczynowym, jednogarnkowym 4T to chyba norma, no i jeszcze na pustym wydechu. Ja u siebie tez tak mam. Jak dam mu gazu i schodzi z obrotow to lubi ladnie strzelic w rure (az ogien idzie). To zalezy od moto tez, koledze nowa huska 450 caly czas strzela, jedna CRFa prawie w ogule nie strzela. Jak hamujesz silnikiem to bardzo czesto sie tak zdarza, mi sie to podoba i nie zamierzam kombinowac :icon_razz: Mieszanke mam chyba ciut za bogata (musze podregulowac) wydech wiadomo pusty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zakręcić mu troche powietrza ??:>

 

Nic mu nie zakręcaj tylko podnies iglicę o jeden rowek . Jak nie ma regulacji na iglicy to wkładasz podkładke odpowiedniej grubości by podnieśc iglice delikatnie. Składu mieszanki na jałowym nie ruszaj. A tak pozatym to w wiekszości gazników nie regulujesz zadnego powietrza tylko ilość mieszanki dopływajacej z układu biegu jałowego co w bardzo niewielkim zakresie zmienia skład mieszanki przy pełnym otwarciu przepustnicy.

Byc moze konieczna będzie wymiana dyszy głównej na wiekszą. Uboga mieszanka niszczy zawory wydechowe wiec fajne efekty dzwiekowe tylko do czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...