barthezzz1 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 witam,powiedzcie mi jak to jest czy taka końcówka od większej pojemności silnika to cos zmienia oproczy wuglądu b jedni mowią ze za dyfuzorem mozna wszystko robic a drudzy ze nie. jak to jest?? a gdybym np zrobił tak ze wykręcił tzw kabanosika z końcówki zrobił go trosze szerszego to by nic sie nie zj****ło ?? bo rozważam w końcu taką opcje. pozdroBartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Jedni mowia zeby nieruszac koncowki drudzy mowia o dyfuzorze . wg mnie ci co mowia o dyfuzorze maja wiecej racji . :icon_biggrin: U mnie w NSR jest koncowka przelotowa - przez jej srodek idzie rurka bez zadnych pierdół . Takze z koncowka mozesz sobie robic co ci sie żewnie podoba :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Pewne jest to, że z 2T nie zrobisz 4T ... Mowa tu o dzwieku ... :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 wez lepiej zainwestuj w jakis wydech sportowy niz w jakies grube cygaro od sześćsetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 ale powiedzicie mi wtakim razie dlaczego w 2t wszystkie końcówki są takie "kabanosiki" czym to jest spowodowane?? jakie ma to uzasadnienie?/ pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 ale powiedzicie mi wtakim razie dlaczego w 2t wszystkie końcówki są takie "kabanosiki" czym to jest spowodowane?? jakie ma to uzasadnienie?/pozdro tym że jest dufuzor w którym spaliny mają się cofać aby zatrzymać nową mieszankę a ten tłumiczek zapobiega zbędnemu wyciu http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Na moje nie wato sie bawić w jakieś przróbki wydechu bo może to grozić stratą mocy. Może lepiej poszukać jakis wydech sportowy do dwusuwa, ale jak powiedział QóBa z 2t nie zrobi nigdy 4t, więc po co komibnować. W 2t można uzyskać lepszy efekt "pierdzenia: :) :bigrazz: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) W pełni popieram przedmówców- lepiej nie kombinuj, bo jakim prawem masz poprawiać to co stworzył w fabryce cały sztab najlepszych światowych inżynierów?? :)A jeśli bardzo Ci zależy na zrobieniu czegoś z tłumikiem to możesz go sobie wyciągnąć i dobrze wyczyścić z nagaru- i myślę, że to da lepszy efekt niż zmiana jakiegoś tam "kabanosika" :) Edytowane 10 Grudnia 2006 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Kup tłumik sportowy, albo przelotówkę zrób ze swojego i koniec teamtu. Zakładanie większego tłumika może prędzej powodować niepotrzebne zawirowania spalin, aniżeli lepszy bzyk silnika i moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 jako ze kilka wydechów juz zaprojektowałem postaram sie pomóc: Dyfuzor jest to cześć wydechu w której zachodzi kilka powaznych zjawisk fizycznych. Zmieniajac jego kształt długosc zbieżnosc stożków mozesz uzyskac lepsza moc przy wiekszych obrotach np. kosztem przyspieszenia i odwrotnie;) Wiec moge dowolny silnik od jakiegos crossa przerobić na silnik stworzony na asfalty. Jednym słowem zmieniajac te wymiary masz wladze nad połozeniem momentu i mocy. W japończykach sa one róznie dobrane. W każdym razie dla normalnego urzytkownika wystarczaja i ja bym ich niezmieniał. Końcówka odpowiada za wyciszenie drgań oraz zapewnienie odpowiedniego podciśnienia które ma wsysac spaliny. Zmiana końcówki nuie powoduje duzych zaburzeń jednak zeby silnik 2T brzmiał basowo to musiał by mieć deczko wieksza pojemnosc i mniejsze obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ja w swojej pierdziawce wybebeszylem calkowicie dyfuzor (zmieniajac przy okazji srednice wlotu i wylotu - z powodu zmiany cylka) oraz zrobilem przelotowa koncowke (z rury od stara :buttrock: ) efekt jest taki ze jest pierunsko glosny i zyskal na obrotach, nie tracac wiele w niskim zakresie obrotow (zbiera sie od 4 500 a kreci sie do 12000 na luzie i do 11000 na biegu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 (edytowane) jak ci sie niepodoba taki jak ty to nazwałeś kabanosik :D to zrób sobie taką puche tylko że będzie wyglądało na większy motor , bo 2T nie będzie miało nigdy dźwięku jak 4T pzdr Edytowane 11 Grudnia 2006 przez ziomek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 I przy okazji osłabi mega motór ;) jak coś piszecie to myślcie !! Szukaj tuningowanego wydechu a jak ci się nie podoba tłumik i odgłos w 2t to kupuj 4T :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.