Skocz do zawartości

powiedzcie mi jak to w końcu jest!!!!


barthezzz1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,powiedzcie mi jak to jest czy taka końcówka od większej pojemności silnika to cos zmienia oproczy wuglądu b jedni mowią ze za dyfuzorem mozna wszystko robic a drudzy ze nie. jak to jest??

 

 

a gdybym np zrobił tak ze wykręcił tzw kabanosika z końcówki zrobił go trosze szerszego to by nic sie nie zj****ło ?? bo rozważam w końcu taką opcje.

 

 

pozdro

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni mowia zeby nieruszac koncowki drudzy mowia o dyfuzorze . wg mnie ci co mowia o dyfuzorze maja wiecej racji . :icon_biggrin: U mnie w NSR jest koncowka przelotowa - przez jej srodek idzie rurka bez zadnych pierdół . Takze z koncowka mozesz sobie robic co ci sie żewnie podoba :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale powiedzicie mi wtakim razie dlaczego w 2t wszystkie końcówki są takie "kabanosiki" czym to jest spowodowane?? jakie ma to uzasadnienie?/

pozdro

 

 

tym że jest dufuzor w którym spaliny mają się cofać aby zatrzymać nową mieszankę a ten tłumiczek zapobiega zbędnemu wyciu

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_dwusuwowy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje nie wato sie bawić w jakieś przróbki wydechu bo może to grozić stratą mocy. Może lepiej poszukać jakis wydech sportowy do dwusuwa, ale jak powiedział QóBa z 2t nie zrobi nigdy 4t, więc po co komibnować. W 2t można uzyskać lepszy efekt "pierdzenia: :) :bigrazz:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni popieram przedmówców- lepiej nie kombinuj, bo jakim prawem masz poprawiać to co stworzył w fabryce cały sztab najlepszych światowych inżynierów?? :)

A jeśli bardzo Ci zależy na zrobieniu czegoś z tłumikiem to możesz go sobie wyciągnąć i dobrze wyczyścić z nagaru- i myślę, że to da lepszy efekt niż zmiana jakiegoś tam "kabanosika" :)

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze kilka wydechów juz zaprojektowałem postaram sie pomóc:

Dyfuzor jest to cześć wydechu w której zachodzi kilka powaznych zjawisk fizycznych. Zmieniajac jego kształt długosc zbieżnosc stożków mozesz uzyskac lepsza moc przy wiekszych obrotach np. kosztem przyspieszenia i odwrotnie;) Wiec moge dowolny silnik od jakiegos crossa przerobić na silnik stworzony na asfalty. Jednym słowem zmieniajac te wymiary masz wladze nad połozeniem momentu i mocy.

W japończykach sa one róznie dobrane. W każdym razie dla normalnego urzytkownika wystarczaja i ja bym ich niezmieniał.

 

Końcówka odpowiada za wyciszenie drgań oraz zapewnienie odpowiedniego podciśnienia które ma wsysac spaliny. Zmiana końcówki nuie powoduje duzych zaburzeń jednak zeby silnik 2T brzmiał basowo to musiał by mieć deczko wieksza pojemnosc i mniejsze obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej pierdziawce wybebeszylem calkowicie dyfuzor (zmieniajac przy okazji srednice wlotu i wylotu - z powodu zmiany cylka) oraz zrobilem przelotowa koncowke (z rury od stara :buttrock: ) efekt jest taki ze jest pierunsko glosny i zyskal na obrotach, nie tracac wiele w niskim zakresie obrotow (zbiera sie od 4 500 a kreci sie do 12000 na luzie i do 11000 na biegu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...