Skocz do zawartości

Który naked lepszy ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Zdecyduję się chyba na Monstera 800' date=' który kosztuje poniżej 40 tys. zł. Coprawda osiągami nie dorówna Hornetowi, ale ma za to inne walory dźwiękowo-wizualne:)[/quote']

 

Tak, ale 800 ma sprzęgło w kąpieli olejowej, więc już nie posłuchasz sobie tego charakterystycznego metalicznego dźwęku dochodzącego z silnika. Dopiero model 1000 ma suche sprzęgło.

Inna sprawa, że z mokrym sprzęgłem Monster też niczego sobie brzmi. Ale to już nie to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najleprzy jest ten ktory jest najmocni9ejszy najszybszy najmniej awaryjny... hornet teoretycznie ,ale wystarczy wejsc na xjrzone i zamowic sobie maly kit do xjr1300 ktora staje sie potworem o pojemnosci ponad1,5l i mocy 180 kucy!!! to jest dopiero naked :twisted:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak' date=' ale 800 ma sprzęgło w kąpieli olejowej, więc już nie posłuchasz sobie tego charakterystycznego metalicznego dźwęku dochodzącego z silnika. Dopiero model 1000 ma suche sprzęgło.

Inna sprawa, że z mokrym sprzęgłem Monster też niczego sobie brzmi. Ale to już nie to samo...[/quote']

Racja, tylko że 800-ka jest jeszcze dla mnie osiągalna cenowo. A 1000 kosztuje już ponad 40 tys., ale mam jeszcze czas. Do wiosny może będę miał jakiś przypływ gotówki to wezmę 1000. A jak ci się Dominik trafi taka okazja jak z kupnem twojej Duki to daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XJR --- ))) XJR jest no uno :))) zwlaszcza ten jej piekny silniczek i chromowane solniczki :wink:) hornecik tez mi sie bardzo podoba ale ten jego silnik wizualnie jakos mi hmmm nie wpada az tak w oko .. Ja bym kupil XJR :))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSX1400 miałem okazję oglądać w salonie Suzuki. Ładnie sie prezentuje noi cena przystępna jak na tak masywną maszynę (40500 zł). Jednak to nie to co Monsterek :)

 

 

W tym Superbike'u sa same od 1200 w gore pojemnosci.

Jakby nie bylo to zupelnie inna klasa od nakedow 600 tek czy 900 tek.

Powinno sie ja zupelnie inaczej rozpatrywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testy Superbike'a są śmieszne.

Jakiś czas temu, może rok, może dwa, był w SBK test porównawczy dużych nakedów: X11, GSX1400, ZRX1200R, XJR1200 .... wygrał GSX, Kawasaki zostało na samym końcu ... teraz przetestowali te same sprzęty (tylko Honda się zmieniła) i Kawa wygrała test. Nie było żadnych modyfikacji w ZRXie od rozwiercenia silnika na 1200ccm.

Gdzie tu sens???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...