Skocz do zawartości

Który naked lepszy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Hmm....ładne ładne..noi klasyczna marka, ale to jest chyba używka ? I to w dodadtku za 35 000. A ja biorę na raty dlatego z salonu. A takie cacko w salonie pewnie by kosztowało grubo ponad 40 000. A tak przy okazji to ma ktoś osiągi tej maszyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli podsumowując:

 

Turystyka:

Ducati - raczej się nie nadaje. Kufry do niego niepasują. Pasażer ma troszkę niewygodnie.

 

XJR - całkiem nieźle. Można dorzucić dwa kufry coś na zbiornik, plecak i będzie git. Na plus są wygodne siedzenia.

 

Hornet - wejdą trzy pojemne kufry. Pasażer nie ma najciekawiej ale i tak lepiej niż w Monsterze. Ogólnie do turystyki dość dobry.

 

Osiągi:

Ducati - wypada dość blado w niskich pojemnościach silnika. Na wyższych (powyżej 800 ccm) ma i tak dość mało mocy. Prędkość też nie szokuje, przyspieszenie w normie, ale nie imponuje.

 

XJR - jak na tak duży silnik można się było spodziewać czegoś lepszego. Ale i tak 3,2 sek. do setki to już bardzo dobrze. Prędkość jest zadowalająca, ale można się nią nacieszyć dopiero po zamontowaniu owiewek.

 

Hornet - już 600-ka jest niezłą bestią (3,4 sek. do setki i 218 km/h). 900-ka z silnikiem od cebry ma naprawde imponujące osiągi. Moc 108 KM pozwala się rozpędzić do 230 km/h a setkę osiągnąć w 2,9 sek.

 

Gang silnika:

Ducati - pod tym względem to zdecydowany lider. Niepowtarzalny dźwięk dający się rozpoznać każdemu wprawnemu motocykliście. Kobitki słysząc go zdejmują majtki przez głowę...

 

XJR - podobno trochę cichy na wyższych biegach. Za to na niższych wydaje donośne pomruki. W sumie to przy jeździe w mieście całkiem mile by drażnił bębenki :(

 

Hornet - nie jest źle, nawet 600-ka wydaje miłe i dość donośne odgłosy, ale wiadomo...to nie Ducati.

 

Miasto:

Ducati - dość zwinny i mały, nieźle się trzyma zakrętów. Do jazdy solo jest wprost stworzony. Jazda w korkach nie sprawia problemów.

 

XJR - dość masywna maszyna i najmniej zwrotna ze wszystkich kandydatów. Trochę lepiej się czuje w jeździe poza miastem niż w ulicznych korkach. Ale i tak pod tym względem nie odstaje za bardzo od reszty.

 

Hornet - bardzo zwinna i dynamiczna maszyna co powoduje, że jazda w mieście nie sprawia problemów.

 

Cena:

Ducati to droga maszyna. Za tą markę napewno trzeba sporo zapłacić a części nie należą do najtańszych.

 

XJR - też dość droga maszyna. Ale przy takiej pojemności i rozmiarach to aż tak bardzo nie dziwi.

 

Hornet - wypada najkorzystniej. 600-ka jest dość przystępna. 900-ka też nie szokuje tak bardzo ceną.

 

 

Jeśli coś źle napisałem, albo jak macie jakieś uwagi to proszę bardzo. Za wszelkie podpowiedzi i trafne spostrzeżenia dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Suzuki GSX 1400 , wedlug mnie nowsza technicznie konstrukcja od XJR-y 1300.

Bardzo wygodny moto.

Moment obrotowy duzo lepszy od XJR-y.

Wtrysk paliwa nie gazniki.

Porzadne hamulce od gsx-r 1000 ( przod), cale kolo

Wydaje mi sie ze ladny.

A co do wlasciwosci jezdnych to niezle smiga w zakretach, pasazera prawie nie czuc.

Bardzo plynnie ciagnie z gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Coz, z tym Ducati to mnie troche zalamaliscie, myslalem ze ze swoimi 186-cioma centymetrami sie jakos na nim upchne i od czasu do czasu kogos jeszcze do tylu. No ale chyba nie ma co na sile sie na niego pchac.

W tej sytuacji ja oddalem glos na Horneta, bo to drugi moto na mojej liscie ulubiencow.

 

Co do MotoGuzzi to tu jest stronka na ktorej co nie co o tej Brevie mozna przeczytac:

 

http://www.motoguzzi.pl/

 

Co do ceny Horneta to w Stolicy w BolDorze jakies dwa tygodnie temu stala 600-tka za cos okolo 31 tys zl, 900-tka stoi obecnie, ale niestety nie pamietam ceny dokladnie (cos mi chodzi po glowie 39 tys zl, ale jakos tak bez przekonania)

A w najblizszy weekend sa dni otwarte w BolDorze i z tego co wiem mozna wyprobowac Ducati Multistrade i Monstera (ale jakiegos mocniejszego niz podstawka).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, jeszcze jedno, Do BolDoru w sprawie ceny motorkow (Ducati i Honda) mozna sie skontaktowac ze strony:

 

http://www.boldor.com.pl/

 

 

Osobiscie nie probowalem sie za pomoca maila z nimi kontaktowac, ale mysle ze jak powaznie traktuja klienta to odpisza :(

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Z boldoru odpisują na maile - sprawdziłem. Polecam.

2. drogie części do Ducati??? - Dominik pisał, że nie jest z tym tak źle. Nie droższe, niż japońskie.

3. Porównywanie przyspieszenia do 100km/h z katalogu i opinia, że 3,2s to dużo, jest moim zdaniem bzdurą. I tak nie uda Ci się osiągnąć katalogowych wartości, a 0,3 sekundy różnicy :roll: . Poza tym elastyczność silnika 1,3 w porównaniu z elastycznością 900tki jest ... 8O

4. Breva ma koło 60 koników, więc odpada w przedbiegach (z taką konkurencją)

5. montowanie owiewki w celu wykorzystania osiągów .... to po cholerę chcesz nakeda? Kupuj coś całkiem oplasticzonego, będziesz miał jeszcze lepszą ochronę przed wiatrem. W nakedzie bez owiewki właśnie to jest wspaniałe, że jadąc 150 masz wrażenie kosmicznej prędkości.

 

Pozdrówka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci że tu mnie skutecznie przekonałeś.

Co do XJR 1300 to naprawde super maszyna, ale dość droga. Ze wstępnych moich wyliczeń wynika, że na dzień dzisiejszy to będzie mnie stać na moto za około 30 000. Więc pewnie będę się musiał zadowolić 600-ką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...