malys Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Kolego zluzuj stringasy! Co temat to jakaś kłótnia teraz jest, nie rozumiem, słońca co niektórym brak, czy co. Problem w tym, że wszystkie te jawki są poblokowane, dlatego szyderczo się śmieję jak na aukcji allegro widuję Jawkę po remoncie albo "remoncie", a Vmax to 60km/h. Dobrze zrobiona, bez żadnego tuningu powinna zamykać licznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Zlikwiduj błedy odlewnicze, czyli zacznij dłubać, bo w takim wypadku zeszlifujesz kruciec, kanały w cylindrze etc. Ztuninguj simka i jawke i ciekawe co wygra :biggrin: Raczej oczywiste ze simek. Bynajmniej ja sie z odwrotnym wynikiem jeszcze nie spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 napewno niebeda lepsze!!! stary nie spinaj sie tak bo sobie w majty popuscisz i bedzie bu, kumpel mial javke ta czeska nie rometa to kumpla ktory mial nsr 50 bral a ten nsr znowu szedl rowno z simakami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Bo to pewnie była Jawa 350. dżołk :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 a moj kumpel mial ogara, zablokowanego, ktory odstawial wszystkie r1,r6,gsx,cbr, itp. w okolicy stary nie spinaj sie tak bo sobie w majty popuscisz i bedzie bu, kumpel mial javke ta czeska nie rometa to kumpla ktory mial nsr 50 bral a ten nsr znowu szedl rowno z simakami przyjedzcie do mnie wszyscy tymi swoimi drag jawkami i zobaczymy co jest szybsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Jimmy wez zchilluj bo sie zaraz posrasz.Zlikwiduj błedy odlewnicze, czyli zacznij dłubać, bo w takim wypadku zeszlifujesz kruciec, kanały w cylindrze etc.Ztuninguj simka i jawke i ciekawe co wygra rolleyes.gif Raczej oczywiste ze simek. Bynajmniej ja sie z odwrotnym wynikiem jeszcze nie spotkałem.nie wypowiadaj sie jak nie rozumiesz o czym jest mowa. Jawka ma fabrycznae blokady w postaci kryzy w kroccu ssacym oraz czasem glebiej "wpuszczonego" w tlumik kolanka. Nie sa to zadne bledy odlewnicze tylko rzeczy ktore maja na celu ograniczenie mocy. O co tu sie klocic? motocykle maja po odblokowaniu praktycznie taka sama moc jawka jest chyba troszke lzejsza takze osiagi beda zbllizone. Podejscie ze im wiecej zaplace za moto tym szybciej bede mogl jezdzic jest bez sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 ...silnik simka mało spala jest mniej awaryjny itp a jawki hmm sit i tyle :lapad: a co do odblokowanej jawki to ona wtedy pali jak mój ursus podczas orki zaraz ktoś napisze że wsk 4 ma leprze przyspieszenie od mz 150 silniki czeskie i rometowskie chodzą jak pralki a simka jak odkurzacz jeśli mam wybrać to 1 simek 2 ogarek 3 jawka biorąc całokształt jaki sie składa na wybór a nie tylko pseudo przyspieszenie to simek wygrywa i nie ma sie co oszukiwać jest mniej awaryjny bardziej komfortowy i nie trzeba przy nim co dzień dłubać najgorzej wypada jawka właśnie przez silnik który jest kapryś a układ zasilania to kompletna po raszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 dobra niebede sie klocil.... ale simson i tak jest lepszy heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 no wiadomo ze simson stoi na wyzszym poziomie technicznym czy ktos wogole zaprzeczyl? Co do spalania odblokowanej jawki bzdura jakich malo - niezle sie usmialem ;) . Nigdy w zyciu ten motocykl wiecej niz 4l nie wciagnalpzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 romet odstawia simsona:D hehe marzenia:D z moim simsonem zaden komar mnie nie wziol To pościgaj się ze mną heh ale o co chodzi? Chciałem pochwalić poklskie motorowery bo są wspaniałe. Buahahaha Simso 2x mocniejszy od Ogara 200 ? :banghead: Ogar 200 po odblokowaniu ma 3.6 KM czyli tyle co Simson!! :) Ja się zgadzam, pod kopiec simsony wyprzedzam ogarem, a na pprzyśpieszenie żade nie ma szans Moj ogar ma taką elekrykę jak w simsonie (akumulator, kierunkowskazy, ładowanie), jedźie 70 km/h, zrobiłem 2 tys km i się nie zepsuł. Mówcie co chcecie OGAR 200 górą!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Może teraz żeby nie było nudno to komar kontra Rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 zacznijmy od tego za jawki to najczescjie lata 70 ... a simson s51 troche nowszy... a po zatym simek byl produkowany w niemczech wiec to napewno na jego plus. ale kumpel ma jawke i tez jest niczego sobie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Loko jak zrobisz tak masz. Nie moja wina, że mechanika u Ciebie kuleje i co jazdę musisz coś na nowo klecić, a nie raz i porządnie zrobić. Spalanie też nie duże, maksimum 4 litry jak już kolega Enduroguy pisał ale to we dwie osoby. Tak dodając do informacji, to Jawka ma po odblokowaniu 3,9 KM i 4,3 Nm, ale to rzecz mało istotna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 nie wypowiadaj sie jak nie rozumiesz o czym jest mowa. Jawka ma fabrycznae blokady w postaci kryzy w kroccu ssacym oraz czasem glebiej "wpuszczonego" w tlumik kolanka. Nie sa to zadne bledy odlewnicze tylko rzeczy ktore maja na celu ograniczenie mocy. Nie buchaj się do mnie, bo to nie ja napisalem o tych bledach odlewniczych tylko kolega który napisałem post nad moim, a że juz tego nei przeczytałeś to nei moja wina. Ja ustosunkowałem do tego co on napisał. A to co jest w silniku jawki to mi nie tłumacz, bo mam jawe 50 typ 20 z 77r. i troche o niej wiem. Nie chciałem być nie miły, tylko czytaj cały temat zanim coś do mnie napiszesz. :icon_razz: Do endruoguy'a jakby ktoś mial wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexykanin_500 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 romet jest fajny póki nie trzeba go pchać do domu...przy czeskim silniku to dość często mi się zdarzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi