RuBBeN Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Mutistrada 1000DS 5,3l/100km przy jeździe nie przekraczającej 120km. 6,7l/100km przy odkręcaniu gazu :) ale za to jaki banan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morris35 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) VTR 1000 firestorm kupiona zresztą od kolegi z tego forum po regulacji gażników miasto max 9 litrów trasa min 7 litrów wcześniej ( tj przed regulacjami ) miasto około 10 trasa minimum 7.5 czyli straszne spalanie VTR jest toszke mityczne imo. Nie wiem czy sie dobrze wyraziłem miato max oznacza jazde na praktycznie max możliwości silnika ( cbr 1000rr kolegi , przy takiej jeżdzie zamyka się w spalaniu miedzy 9-10 litrów fakt ze waży koło 120-130 kilo ) na trasie 100-120 to nie wiem bo nie jechałem tak jeszcze :) Edytowane 13 Września 2011 przez morris35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 czyli straszne spalanie VTR jest toszke mityczne imo. Czy ja wiem :) Moj pali tak:Trasa: predkosc 140-160 momentami 190 - spalanie: ok 6l/100kmPredkosc 100-120 w trasie jadac bardzo oszczednie: 4,5l/100kmNormalna trasa: 5l/100km. Po miescie 6-7l. W zime przy odkrecaniu spalil mi 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Mój KiloFazer minimalnie spalił 5,4l na trasie we dwie osoby z kufrem. (z prędkościami prawie przepisowymi - naczytałem się o wysokich mandatach na Litwie :D)Na trasie (również z plecaczkiem i bagażem)z prędkościami 140-160, pare razy ponad 200 - 5,8l.Gdy jeżdże sam, trochę po mieście, w koło komina, jakieś krótkie traski spala ok 6,3 - 6,5l/100km. Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Podobnie z moim banditem.Naczytałem się, że bez problemu spalka ok. 10L/100, ale nie wiem jak bym go musiał kręcić, żeby tyle spalił.Ostatni wyjazd w góry (500 km) z czego 350 trasa 100-140km/h i wiadomo jak to w górach z plecaczkiem i kufrem, średnie spalanie 6L/100km. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 CBR 600 F1 '90W tym sezoniemin 4,0 lmax 4,6 l :):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Chiński Romet K125. Coraz popularniejsza maszyna dla początkujących:Normalnie (spokojnie) w okolicach 2,2-2,3 litraW trasie 2,6-2,8 (ze Śląska w Bieszczady, bez oszczędzania, objuczony na maksa)Maksymalnie spalił 3,3 litra - Szczytno-Katowice z obładowaną ponad normę dwukołową przyczepą. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 CBR 600 F1 '90W tym sezoniemin 4,0 lmax 4,6 l :):):)Gratuluje, ale jak to się robi :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Gratuluje, ale jak to się robi :icon_question: Też chciałam zadać to pytanie.ZX-6R trasa około 5,5 miasto 6 i nie ma chyba górnej granicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ducati Monster S4 mocno dłubnięty. Trasa, miasto około 6-7 ltr/100km Tor do 15 ltr/100km Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ducati Monster S4 mocno dłubnięty. Trasa, miasto około 6-7 ltr/100km Tor do 15 ltr/100km O widzisz - Ty na torze odkręcasz, bo ja na torze to mam zużycie chyba niewiele wyższe od tego w trasie. Najgorzej w mieście, gdzie odkręcam spod świateł i za chwilę ostro po heblach na następnym czerwonym. Na torze mimo wszystko jeżdżę płynniej, ale widać za mało odwijam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Tylko w związku z tym moznaby zacząć nowy temat. Komu na ile starczają opony. Tutaj płynna jazda ma jeszcze jeden plus. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Tylko w związku z tym moznaby zacząć nowy temat. Komu na ile starczają opony. Tutaj płynna jazda ma jeszcze jeden plus. No więc tu chyba jestem mistrzynią :icon_mrgreen: ! Fabryczne Bridgestony wystarczyły mi na 20 000km (!), a dodam, że były to potworne kartofle.Na dunlopach sportsmartach już nawinęłąm prawie 10 tys (ten sezon) i daleko im do śmietnka. Ale ja na torze byłam w tym roku chyba 6 razy (tylko Lublin i Radom). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Widziałas moje D211, są po 3 radomiach i dwóch dniach Brna. I własciwie to po radomiu tak się złachały. Mam wrażenie że z ciasnych zakrętów wychodzę na gazie w punkcie, choć staram sie nie. Po Brnie wyglądały znakomicie, mimo olbrzymich prędkości względem radomia. Na pewno to też kwestia temperatury pracy opony. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Widziałas moje D211, są po 3 radomiach i dwóch dniach Brna. I własciwie to po radomiu tak się złachały. Mam wrażenie że z ciasnych zakrętów wychodzę na gazie w punkcie, choć staram sie nie. Po Brnie wyglądały znakomicie, mimo olbrzymich prędkości względem radomia. Na pewno to też kwestia temperatury pracy opony. Widziałam właśnie. Może tak być, ale z drugiej strony, to wydawało mi się, że dawanie gazu w punkcie prowadzi do uślizgów (albo jest o nie łatwiej). Płynniejsze dodawanie gazu (a to staram się robić, chyba minimalizuje to niebezpieczeństwo). A Ty łapiesz uślizgi?A co do temperatury - im wyższa tym szybsze zużycie, czy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.