na koło Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Nie dziwie ci sie, że boisz się o swój motor bo sama nazwa jego wskazuje na to, że trzeba się bać.Ja bym proponował sprzedaż i kupno jakiegoś normalnego sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 najpierw spraw sobie termometr na allegro sa bez problemu do kupienia i dopiero wtedy jak bedziesz mial pewnosc ze sie przegrzewa to cos zacznij robic bo temperatura pracy silnika ( oleju i calej reszty ewentualnuch elementow i plynow ) oscyluje w granicach 90-110 stopni i to jest calkowicie normalne jak temperatura oleju jest gdzies kolo 100 stopni a przeciez 100 stopni nie sprawdzisz ręką wiec z kąd wiesz ze sie przegrzewa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Przy normalnej jezdzie (uzytkowaniu sprzeta zgodnie z jego przeznaczeniem) to nie ma mocnych, aby jakikolwiek wyprodukowany pojazd sie zacieral i nie szlo nim jechac (nawet w najwieksze upaly) - bynajmniej nie widzialem takiego.Filon89 zapewne zadnej przyczepy z sianem nie ciaga tym Pionierem, ani w polu nie robi. Wg mnie z tego powodu zadnego termometru nie potrzebuje, a jezeli go juz zalozy to cala uwage skupi wlasnie na nim, zamiast obserwowac co sie dzieje na drodze.PS.1 Skoro mowa o temperaturach, to w ogole ktos dokladnie wie ile w tym konkretnym przypadku wynosi ekstemalna temp oleju. ?PS.2 Jezeli to cudo latem przegrzewa sie tak ze staje w miejscu, to szkoda wydawac kasy termometry, tylko go od razu opedzlowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 temperatura zapłonu oleju wynosi 220stopni C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 o co myślicie o wstawieniu takiej chłodniczki do enduro chłodzonego powietrzem a pracującego w trudnych terenowych warunkach? aha, ma ktos może link do tych termometrów z allegro bo ja nie znalazłem... a tu cena zwaliła mnie z krzesła ->http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=21_181 Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 niestety ale te za 120 zł to to jest to samo co na allegro sprzedaja i taka sama cena :D ale dla chcacego nic trudnego ja sobie zrobiłem sam taki czujnik i kosztowało mnie to jakies 20 zł niecałe :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 jeśli to chińczyk , to się mu napewno nic nie stanie . Ja mam oprócz moto ,tajwański skuter (bez nazwy) i piagio tph ,prawie nówka. Zgadnij który bym oddał bez żalu? piagio. Ale Tajwan to może inne niż chińskie ... A wyobraż sobie , że nie pomoże Ci chłodzenie oleju i będziesz musiał zamontowac jeszcze chłodnicę wody.Nie poprawiaj w tym względzie fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Nie dziwie ci sie, że boisz się o swój motor bo sama nazwa jego wskazuje na to, że trzeba się bać.Ja bym proponował sprzedaż i kupno jakiegoś normalnego sprzęta. Cóż kupił bym sobie coś lepszego lecz... to za jakiś rok, jak zrobie kat. A. A tego sprzęta nie sprzedam. Jest to mój pierwszy sprzęt zarejestrowany na mnie opłacony, ubezpieczony i wogle wogle pierwszy własny. Mały, słaby ale własny latałem na cudach ale one nie były moje. Dlatego on zostaje i z uwagi, a raczej z sentymentu wole go poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 mr-z moze uchylisz rąbka tajemnicy? Ja tez mam chinska 125 pilowalem ją w upaly i na razie (odpukac ) nic sie nie dzieje. Zobaczymy co bedzie za rok;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Ten mechanik to chyba musiał by być cudak magik. Będzie Ci wiercił dziry w głowicy i bloku żeby płyn tam puścić? A poza tym dospawać Ci wał i zamontuje na nim pompę wodną. Chyba że to bardziej zaawansowana technika i głowice będziesz wodą polewał :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 mozesz samemu dorobic chwyty powietrza ja takie cos miałem w Yamaszce XT po bakiem były z 2 stron takie łapy ktore chwytały w pedzie powietrze i dmuchały je na cylinder. jak to można zrobić może jakiś foty dasz lub cuś :icon_question: a co myślicie o zamontowaniu takiego wiatraka jak jest np. w komputerze i żeby dmuchał na cylinder?? bo jak jade gdzieś dalej w lecie to sie czasem grzeje ;/pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 o co myślicie o wstawieniu takiej chłodniczki do enduro chłodzonego powietrzem a pracującego w trudnych terenowych warunkach? słyszałem o czyms takim w Yamaszce TT 600 ale typek jechał wtedy po pustyni z taka chłodniczka oleju to trzeba uwazac zeby nie przedobrzyc olej ma najlepsze własciwosci przy temperaturze ok 80 stopni C nizsze temperatury sa tak samo niekorzystne jak wysokie jak to można zrobić może jakiś foty dasz lub cuś :crossy: a co myślicie o zamontowaniu takiego wiatraka jak jest np. w komputerze i żeby dmuchał na cylinder?? bo jak jade gdzieś dalej w lecie to sie czasem grzeje ;/pzdr ja mam simsona sqterka i on ma dobre chłodzenie jak sie jedzie(jego boczki i podesty to taki naturlany chwyt powietrza) a na spostoju no tak jak kazdy chłodzony powietrzem kiepsko nie wiem czy taki wiatrak od kompa dawałby rade raczej watpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 (edytowane) ja mam simsona sqterka i on ma dobre chłodzenie jak sie jedzie(jego boczki i podesty to taki naturlany chwyt powietrza) a na spostoju no tak jak kazdy chłodzony powietrzem kiepsko nie wiem czy taki wiatrak od kompa dawałby rade raczej watpietez mam squtra bardzo sie nie grzeje może mi sie 3 razy przegrzał ale w lecie jak jade nad wode gdzieś i stoi na słońcu to te czarne plastiki na silnik dają w dupe a ściągac ich zawsze nie będe :/ Edytowane 26 Listopada 2006 przez ziomek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Nom dobra chłodnica oleju odpada. A co z wodną?? Trzeba dodać że jest to wysoko obrotowy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 (edytowane) Nom dobra chłodnica oleju odpada. A co z wodną?? Trzeba dodać że jest to wysoko obrotowy silnik. A nie lepiej od razu ciekłym azotem ? :D Wyluzuj. Twój moto ma silnik zaprojektowany w Japoni , sprawdzony w różnych warunkach klimatycznych i jakoś wytrzymuje, a ty takimi przeróbkami chcesz go zepsuć. Chińczycy wybierając licencje na produkcję silników wybrali model sprawdzony i pewny. Wprawdzie z chińską jakoscia bywa różnie ale powierzchnia żeber chłodzących cylinder i głowicę sie nie zmieniła. Pozatym w chwili projektowania tego silnika stosowano oleje silnikowe gorszej jakości i silniki się nie psóły.Twoje pomysły to przerost formy nad treścią. Edytowane 2 Grudnia 2006 przez Breżniew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.