lucas Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 j Enduro nie bedzie az tak duzo paliło bo to crossówki 2T palą dużo bo mają wiekszą srednice gardzoeli w gaznku i mniej ekonomiczny zapłon. nie wiem jak jest w KTM ale huska wr 250 i cr 250 miały takie same gaźniki i zapłony, wiec mi wr paliła na poziomie normalnej wyczynowej 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 nie wiem jak jest w KTM ale huska wr 250 i cr 250 miały takie same gaźniki i zapłony, wiec mi wr paliła na poziomie normalnej wyczynowej 250przyznam ze bardzo dziwne... To po co w husqwarnie rozróznienie na cross i enduro?? tylko lampy?? nie chce mi sie wierzyć. Cross zawsze kręca sie do wyższych obrotów przez co mają wiecej KM ale do tego potrzebują wiecej paliwa wiec maja wieksze gazniki.Jezeli tak w husqwarnach było to albo mieli zamulaste crossówki albo strasznie wyżyłowane Endura ( A raczej tek nie było) :biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ok_vfr Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Magnumy robi włoskie Marzocchi. Mam EXC 300 '98 i mimo wieku maja jeszcze spory zapas twardosci. Ruszanie pod góre wymaga szlifowania sprzeglem ale mozliwe - mowie o konkretnych podjazdach. Podnoszenie po upadkach i róznych tam zaklinowaniach między drzewami - no nie chciałbym miec ani jednego kg więcej, na mysl o LC4 przechodzi dreszcz (a chcialem go kiedys kupic). Za to spalanie to rzeczywiście ból - ostatnio jezdziłem z kolega na Yamaha 425F po Beskidach i zużywałem 2x tyle co on - u mnie bak wystarcza na ok. 3 godz jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 No to LC4 w pijaństwie jest podobna-mi 9,5 litrowy zbiornik nie starczyłby na 3 godziny. Maks. 2,5 godziny. Dlatego w pewnym momencie dokupiłem rajdowy zbiornik Acerbisa 21 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Oglądał ktoś ten motocykl.. bo strasznie długo na allegro stoi a prezentuje sie conajmniej zaje*iście.. http://moto.allegro.pl/item142475085_ktm_s...xf_rmz_xr_.html ?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Ja sie kolo niego krecilem na koniec wakacji ale kupilem DRa. Koles zastrzegal sobie ze wszystko jest OK jak dobrze pamietam :icon_razz: Byl tam wczesniej txt ze cena do sporej negocjacji i okazalo sie ze przez wyraz sporo mowil 100zl :P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 cena wydae mi sie adekwatna do "stanu" i rocznika :lalag: chyba warto to obejżeć. Troszke ciezka maszyna ale jak lc4 to to jest chyba naj naj wersja :lalag: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Tylko , że cena nie jest super wygórowana a motocykl jest naprawde świetny. Nie wiedziałem , że cena spadnie aż o dobry 1000 zł z 8999 na 8000. Jestem pewien , że ktoś napewno sie wybierał by go oglądać. smakowita pomarańczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Tylko , że cena nie jest super wygórowana a motocykl jest naprawde świetny. Nie wiedziałem , że cena spadnie aż o dobry 1000 zł z 8999 na 8000. Jestem pewien , że ktoś napewno sie wybierał by go oglądać. smakowita pomarańczka. Przeczytaj uwaznie aukcje :lalag: Tam masz cene 8500zl a nie 8k - taki chwyt allegro :lalag: Zdaje mi sie ze koles od poczatku chcial za sprzeta 8800 a nie 9k zl ... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Gość jakoś nic nie wspomina o dokumentach. Pewno jest bez papierów a to oznacza że cena już nie jest taka okazyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Oglądał ktoś ten motocykl.. bo strasznie długo na allegro stoi a prezentuje sie conajmniej zaje*iście.. http://moto.allegro.pl/item142475085_ktm_s...xf_rmz_xr_.html ?? :?: Ja osobiści bałbym się troche brać te moto po pierwsze nie jest to tak bardzo popularny model więc o części będzie gorzej, chociaż jak znam życie to jest to KTM to części się znajdą. Druga spraw już patrząc na fotki nie wygląda na przeinwestowanego. Ale napewno zrekompensuje ci to dużą mocą i pięknym dzwiękiem. Cena która widnieje teraz jest zbyt duża ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Ja osobiści bałbym się troche brać te moto po pierwsze nie jest to tak bardzo popularny model więc o części będzie gorzej, chociaż jak znam życie to jest to KTM to części się znajdą. Druga spraw już patrząc na fotki nie wygląda na przeinwestowanego. Ale napewno zrekompensuje ci to dużą mocą i pięknym dzwiękiem. Cena która widnieje teraz jest zbyt duża !Ty no Piasek wez ze pochwal sie nowym nabytkiem!! jakies fotki prosze :lalag: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 (edytowane) " Witam! Dzisiaj mam do sprzedania motocykl KTM SXC 400 LC4. Rok prod. 1998, możliwość rejestracji, używany amatorsko, waga 119 kg z płynami " Hmm.. zdaje sie da go się zarejestrować. :biggrin: Estetyka , kosmetyka .. to jest do zrobienia i raczej to duzo nam nie powie , zwłąszcza , że to enduro. ;) Chodzi bardziej o to czy ktoś go oglądał , jeździł , sprawdzał i może o nim cokolwiek powiedzieć.. a czy cena za duża ? hmm.. to jaka byłaby adekwatna ? Edytowane 15 Listopada 2006 przez RO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 "w kwietniu przeszedł dokładny remont silnika i ramy, nowy: tłok, zawory, łańcuszek rozrządu, napinacz, nikasyl cylindra, korba, simeringi i łożyska na wale, świeca, filtry i oleje. Wszystko jest udokumentowane" szczególnie pewnie jest udokumentowany ten nicasil ;] tylko ciekawe z jakiego motocykla ;] a osobiści bałbym się troche brać te moto po pierwsze nie jest to tak bardzo popularny model więc o części będzie gorzej, chociaż jak znam życie to jest to KTM to części się znajdą. jest popularny bo to lc4 400 tyle ze lzejsza wersja nastepna sprawa to ze sxc nie da sie zarejstrowac, chociaz widziałem ze rejstruja wiec wsystko sie da, ale teraz przelicz, moto ma tylko swiatlo z przodu i przełacznik swateł z gaszakiem na kierownicy, instalacja w lc4 to nie sa 3 kable, jeszcze jak bedziesz chcial kierunki stopy itp to zaczyna sie masakra, a ceny chocby przekaźnika do kierunkow nie sa wcale małe, jak dla mnie osobiscie to bardzo ładnie wygladajaca skarbonka potrzebujaca odrazu depozytu zeby sie ucywilizowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) nastepna sprawa to ze sxc nie da sie zarejstrowac, chociaz widziałem ze rejstruja wiec wsystko sie da, ale teraz przelicz, moto ma tylko swiatlo z przodu i przełacznik swateł z gaszakiem na kierownicy, instalacja w lc4 to nie sa 3 kable, jeszcze jak bedziesz chcial kierunki stopy itp to zaczyna sie masakra, a ceny chocby przekaźnika do kierunkow nie sa wcale małe, jak dla mnie osobiscie to bardzo ładnie wygladajaca skarbonka potrzebujaca odrazu depozytu zeby sie ucywilizowac.No z tym remontem to też nie chce mi się wierzyć ;) Co do rejestracji, to ja na mojego mam niemieckie papiery, więc na pewno się da. Fabryczna elektryka jest troche bogatsza niż powiedzial lucas, w skład jej wchodzi: światło p/t, czujnik stopu p/t, instalacja pod kierunki, przełącznik (światła, kierunki, klakson, gaszenie) no i teoretycznie klakson :) Edytowane 16 Listopada 2006 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.