Hubert-Moto Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Witam! Mam zamiar zacząć składanie silnika i pojawił się problem: nie mam uszczelki pod głowicę. :biggrin: Chciałbym ją dorobić, ale teraz pytanie z czego? Myślałem nad kręgielitem ale nie wiem czy to będzie dobry materiał :) Pierścień miedziany, który ma być naokoło otworu już mam. Silnik jest chłodzony cieczą, uszczelka ma mieć grubość 0.8mm.Czekam na konkretne odpowiedzi :biggrin: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Z uszczelka pod glowica jest to kiepska sprawa, bo to jest jednorazowe, oraz musi byc z specjalnego materialu. A nie mozesz kupic?? Czy nie ma juz tych czesci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 zbrojony kryngielit bez pierscienia trzymal mi ze 2 tyg potem wydmuchalo.daj sam pierscien a wokolo na silikon jakis orung albo daj glowice zeby ci zrobil rowek na oring i po klopocie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Dibo dobrze mowi, zrob tak glowice jak am6 maja i po klopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 A nie mozesz kupic?? Czy nie ma juz tych czesci?? Są na ebay.de całe komplety po 15 euro + koszty przesyłki :icon_razz: To mi się nie uśmiecha tego kupować. Będe zmuszony z czegoś dorobić. Dibo co do o-ringa, to nie chcę za bardzo ingerować w jakieś przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 No wiesz jak chcesz miec dobrze to by musialy byc te uszczeleczki orginal. Jest male prawdopodobienstwo ze dorobisz uszczelke, ktora bedzie sie tak dobrze sprawowala jak orginalna, ktora ma jeszcze specjalna warstwe, ktora sie niszczy po pierwszej rozbiorce silnika. Ta warstwa ma wazne zadanie co do uszczelnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Dibo co do o-ringa, to nie chcę za bardzo ingerować w jakieś przeróbki.I prawidlowo Odezwij sie do EnduroMaxa on ma jakies namiary na serwisy dorabiajace uszczelki pod glowice bo sam bedzie robil cos takiego do Ts200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 można jeszcze zrobić z blachy miedzianej + sylikon do głowic, tylko nie wiem jak to będzie się trzymać w przypadku chłodzenia cieczą, w glebogryzarce się sprawdziło ale to 4T chłodzony powietrzem , ry(d)zyk fizyk :rolleyes: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 panowie, co Wy pierdzielicie? uszczelka z klingierytu pod głowicę? silikon? <----- zastanówcie się co piszecie, bo przez takie głupie żarty ktoś sprzęta sobie zmarnuje.. uszczelka pod głowicą musi być z mocnego materiału dobrze przewodzącego ciepło, najlepiej z aluminium lub czegoś podobnego. zanim cos napiszecie - 3 razy sie zastanowcie.. napisz mi na prv co to za rakieta (model, oznaczenia silnika, pojemnosc, rocznik itd), poszukamy po jakiś katalogach, cos sie wykombinuje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Mój kumpel robił z czegoś takiego chyba karbit czy karbid i zrobił 1000km na tym moto to Senda.Jeszcze próbowali z blachy miedzianej i teflonu chyba ale to było gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 A czy karbid czasami nie jest wkladem do olowkow?? To iny karbid czy z tego robiles??:) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musti_RS Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam!!! Pod głowice najlepiej uszczelke zrobić z Aluminium. Ja dorabialem uszczelki z ALU w suzuki TS 50 i przejeżdzilem na niej 5 tys po czym sprzedalem moto. Na wzór starej, z odpowiedniej grubosci aluminium dopasuj i wytnij uszczelke. Chociaż w cieczy to raczej jakiś oring by lepiej pasowal. W jakim to dokladnie jest motorze??? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Uszczelka Aluminiowa to chyba do silników chłodzonych powietrzem??? Spróbuj znaleźć kogoś kto dorabia uszczelki... ale koszt to na pewno 30-50 złPozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Uszczelka Aluminiowa to chyba do silników chłodzonych powietrzem??? Spróbuj znaleźć kogoś kto dorabia uszczelki... ale koszt to na pewno 30-50 złPozdro no więc czy nie lepiej kupić nową z ebay?? i problem z glowy z kombinowaniem. swoją drogą cena 15 europejczyków to mało jak na moto nawet jeśli dochodzą koszty wysyłki.PS poczekaj jak zmienisz moto na jakiś większy 4-ro cylindrowy. tam dopiero masz ceny... (aczkolwiek do przełknięcia dla szarego motonity) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) Komplet nowych wyszedłby mi koło 100zł.Komplet uszczelek do 80ccm Albo dorobię nową uszczelkę, albo poczekam aż będą oddzielnie w sprzedaży tak jak do 50ccm znalazłem. Ta uszczelka jest taka sama, tylko otwór jest większyUszczelka pod głowicę 50ccm Dla zainteresowanych podajędane pojazdu:Zündapp KS 80, typ 530-10, silnik 314-010, średnica cylindra 46mm. Pozdrawiam! Edytowane 7 Listopada 2006 przez Hubert-Moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.