bar27 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Witam!Wszystkich!Dręczy mnie jedna myśl ,a mianowicie ile można przejechać sprzetem na jednym sprzęgle?Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem zzr1100 z przebiegiem 70tyś ,a że nie posiadam do niego żadnej książki serwisowej to historia tego motorka nie jest mi znana :) Czy to możliwe ,że sprzęgło nie było jeszcze wymieniane od nowości (zaznaczan że nie ciągnie i wszystko jest ok), czy w nie długim czasie przyjdzie mi pogrzebać w sprzęgiełku.Dlatego chciałbym aby szanowni koledzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat żywotności sprzęgła w swoich sprzęcikach!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Tez interesuje mnie odpowiedz na te pytanie :banghead:, oraz na inne to jest kiedy trzeba wymienic lancyszek rozrzadu zazwyczaj ( wiem ze jak zezi ale mniej wiecej przy jakim przebiegu srednio taki stan ma miejsce). Chodzi o CBR f2 Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 sprzęgło - jak będzie ciągnełołańcuszek - jak będzie rzęził dziękuje za uwage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fighter Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Siemanko! Na sprzęgłe z tego co mi wiadomo można przejechać sporo ale oczywiście jak się go nie katuje, ale sam jestem ciekawy czy sprzęgło może wytrzymać aż 70 tyś. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 witamw moim motorku sprzęgło wytrzymało 50 tys. km i zaczyna się lekko ślizgać więc przed kolejnym sezonem obowiązkowa wymiana, uważam, że powinno śmigać trochę dłużej , a jeżeli chodzi o łańcuszki, to w przypadku mojego motoru napięcie regulowane jest przez samoregulator i odgłosy głośnej pracy z okolic gdzie owe łańcuszki pracują sugerują raczej ich wymianępzdr bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 (edytowane) Wszystko zależy od techniki jazdy i oleju na jakim ktoś śmigał i czy go wymieniał. Przy ostrzejszej jeździe myśle że 30000 powinno wylatać bez problemów. A na turystyczne pyrkanie przebieg rzędu 90000 można uzyskać. Zygzak 1100 ma kopa i sądze że wcześniej musiał ktoś już je zmieniać. Nie da się na ślepo zweryfikować kiedy się skończy jedo żywotnośc. Raz się może ślizgać a raz mogą biegi ciężko wchodzić. A rozbierać żeby oblukać jak się nic nie dzieje to raczej nikt nie będzie. Co do łańcuszka to najlepiej zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić czy da się go palcami odciągnąć od zębatki na wałku rozrządu. Jeżeli ciasno siedzi za zębacie to nie ma co sobie szukać roboty i go wymieniać, bo żadna zastępcza część nie wylata tyle co fabryczna. Edytowane 6 Listopada 2006 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Ja kiedyś się spotkałem z przypadkiem, że przy 20000 sprzęgło padło. Ale moto było z nauki jazdy.... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzulu Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 ja też się spotkałem z wymianą sprzęgła (bo się spaliło) bardzo szybko... nie wiem dokładnie ile km było przejechane, ale niewiele... moto z 2003 i nieczęsto używane (wydaje mi się że nie było 20.000 ale tylko mi się wydaje) a dlaczego się spaliło? wg użytkownika w warsztacie tak mu wyregulowali klamke, że sprzęgło praktycznie bez przerwy było lekko zaciągnięte... tydzień wytrzymało i sie zjarało... serwisanci wymiatają :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Moja szkółkowa GS500 after agrotjuning, ma obecnie 98 tys km. Sprzęgło jest oryginalne.Jak to się stało, że normalnie funkcjonuje? - Luz na lince jest zawsze, Paweł Boruta nawet śmiał sie że jest za duży. Bo luz na lince musi być! - Olej jest zmieniany co 250-300 godzin pracy. - Kursant jest od początku uczony prawidłowego obchodzenia sie ze sprzęgłem. Za próbę spalenia zostaje traktowany fizycznie po kasku i okolicach. Tłumaczę raz, potem przechodzę do technik niewerbalnych :) Wsio. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Tomek Kulik - to pogratulować przebiegu - sprzęgło lubi normalnych kierowców - mam na myśli myślących... Jak sie nie dba to się nie ma i odwrotnie :biggrin: Znam różne przypadki - taki ciekawszy to znam motomaniaka który jadąc z Bełchatowa do Opoczna prawie całkiem spalił NOWE sprzęgło... (to jest jakieś 70km) :biggrin: Poprostu jechał na półsprzęgle... a wyjechał od mechanika - są też tacy... Kto zna takiego młodego fachowca z Bełchatowa to wie kto to taki - ale nie będę nikomu robił antyreklamy - bo kto wie może to tylko malutka pomyłeczka... :buttrock: Długo by pisac o tym fachowcu - a uważa się za super mechanika. DŁUGO by pisać aby to wszystko opisać ale wracając do sprawy sprzęgła to znam też kolegę który prześmigał na swojej Shadołce 75 tys. i jeszcze nie wymieniał. SERDECZNIE POZDRAWIAM!!! ps. oby do wiosny :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Ja w swoim motocyklu mam "na oko" nakręcone jakieś 70tyś km i z jeśli mnie oczy nie mylą, to mam oryginalne sprzęgło.Ale cóż, tego lata sie skończyło juz całkowicie, czas na wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.