samolot Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Kolega jezdzi fazerem od nowosci ma 35 tys km i lancuch mozna jeszcze sporo naciagnac ( czyli kilka lub kikanascie tysiecy mozna przejechac ), zreszta tu na forum tez byl taki temat i uzytkownicy maszyn powyzej 100KM twierdzili ze po 30tys km lancych ma jeszcze wiecej niz polowe regulalacji.Jescze odrebna sprawa lancuchow DIDa ktorych sa 3 rodzaje:- oringowy wzmocniony- x- ringowy superwzmocniony- x- ringowy hiperwzmocniony Tego ostatniego raczej bym nie kupywal bo predzej pewnie wykoncza sie zebatki ( nawet sunstary ) niz ten lancuch. A zmieniajac zebatki na nowe nie wypada z kolei jezdzic na podjezdzonym lancuchu...... A w ten przebieg nadal wierze. Zero poklejonych plastikow, nie widac sladu odkrecania srub w " niepotrzebnych miejscach", lakier nigdzie nie powycierany, podnozki siodlo, klamki i roczki tak samo. Lancuszek rozrzadu nie rzezi. Pozatym w niemczech nikt nie bawi sie w odganianbie licznikow, a nawt jakby mial 90 to nie robi to na mnie wrazenia jak moto szanowane i silnik ladnie pracuje to co za roznica ile no ma kilometrow.... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 zreszta tu na forum tez byl taki temat i uzytkownicy maszyn powyzej 100KM twierdzili ze po 30tys km lancych ma jeszcze wiecej niz polowe regulalacji. Połowę regulacji zaznaczonej na wahaczu (zielony zakres, ma długość kilku milimetrów), czy mówisz o całym luzie w wahaczu? Chciałem Cie poinformować, że łańcucha nie wymienia się wtedy, jak się regulacja kończy, tylko znacznie wcześniej. Nie mów też że nie polecasz hiperwzmicnionego łańcucha, bo masz blade pojecie o tym do czego ma on byś ztosowany. Co założysz do Hayabusy, Bladego itp? Tam MUSI byż zakładany taki łańcuch jak tylko chcesz by wszystko odbywalo sie zgodnie z zaleceniami producenta. Wyraźnie podawane są moce i pojemnosci silników przy opisach konkretnych łancuchów. Zebatki się szybciej zużyją? Chyba jakieś gówno, ale nie Sunstar, co montuję razem z DID`em. Albo jak łańcuch ma faktycznie 50 tys i jest wyciągnięty do końca regulacji w wahaczu. Są też tacy, co potrafią go skrócić, hehehhe. Taki to może i 100 tys zrobi, o ile wczęsniej się nie zerwie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 34 tys to nie jest powod do dumy. Siedzi u mnie orginalny DID wzmocniony i wiem ze takie lancychy przy niezbyt ostrym traktowaniu w maszynach kolo 100KM ( fazer, hornet ) wytrzymuja nawet ponad 50tys km. Qrwa to ja jakiś kat maxymalny muszę być bo w moim bzyczku łańcuch poszedł do wymiany po 16 tysiach :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Qrwa to ja jakiś kat maxymalny muszę być bo w moim bzyczku łańcuch poszedł do wymiany po 16 tysiach Jeździć nie umiesz ..... :icon_twisted: :biggrin: Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 CytatQrwa to ja jakiś kat maxymalny muszę być bo w moim bzyczku łańcuch poszedł do wymiany po 16 tysiach Jeździć nie umiesz ..... biggrin.gif biggrin.gif Pozdro, Pawel To ja jestem maxmalny lamus, moj wytrzymał 10 tysi :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Jeździć nie umiesz ..... :icon_twisted: :biggrin: To prawda, ja tylko latam, prawie jak samolot :biggrin: :biggrin: :biggrin: ... całe szczęście że "prawie" robi dużą różnicę :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Pawel wiem ze lancucha nie wymienia sie jak regulacja sie skonczy tylko wczesniej. Tam jest taka strzalka przyklejona na wahacza i jezeli ona pokryje sie z ostatnia kreska blaszki to znaczy ze lancuch jest do wymiany.U mnie w hondzie jezeli kolo przesunie sie w tyl o 50mm w stosunku do pierwotnego polozenia to lancuch jest do wymiany.No ze w hei i bladym trzeba wstawic hiperwzmacniany to rozumiem ale czy ma to sems np w mojej stukonnej CBR.Ja rozumuje to tak ze najlepiej wybrac taki zestwa w ktorym mniej wiecej rowno zuzywaja sie zebatki i lancuch, bo coz po dobrym lancuchu bedzie jesli zebatki beda zuzyte ( i tak caly zestaw do wymiany pojdzie), lub co z dobrych zebatek jesli lancuch bedzie wyciagniety jak szmata. ( zestaw do wymiany).Z Twojej wypowiedzi insynuuje ze polecasz ( dla zmiejszenia czynnosci serwisowych i wylaczenia pojazdu z jazdy )nawet do CBR 600 wstawaac najmocniejszy lancych ( hiperwzmnocniony DIDA) i zebatki Sunstar ktore zuzyja sie na pewno wolniej niz ten lancuch. Dobrze zrozumialem? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Chciałeś napisać chyba 5 mm a nie 50 :biggrin:. Zakładam że to literówka. A do cebry bym dał model niżej od tego najmocniejszego - czyli X ring, ale superwzmacniany, a nie hiper (jakie określenia sobie zrobili !). Zębatki Sunstara jak najbardziej - nie są wiele droższe od konkurencji, więc warto. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 A czym uzasadnisz ze nie wstawilbys tego najmocniejszego? Zalezy mi aby do minimum ograniczyc czynnosci serwisowe w tym jak najrzadsza wymiane lancucha wiec wypadalo by wstawic hiperwzmacniany skoro Sunstary daja lepiej rade nawet od tak mocnego lancucha. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Może uzasadni to tym, że zapłacisz sporo więcej za właściwości, których nie wykorzystasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Proporcja: jakość - cena - realne potrzeby. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Pawel mozesz rozwinac swoja wypowiedz.Masz na mysli ze ten hiperwzmocniony bedzie sie w CBR 600 tak samo szubko zuzywac jak superwzocniony z ta roznica ze ten pierwszy moze przenosic wieksze moce? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Pawel mozesz rozwinac swoja wypowiedz.Masz na mysli ze ten hiperwzmocniony bedzie sie w CBR 600 tak samo szubko zuzywac jak superwzocniony z ta roznica ze ten pierwszy moze przenosic wieksze moce? :) Jesteś moim guru Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.