Kaszpir Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 (edytowane) Panowie a działa Wam ta geardata pod XP ??????? bi mi jakis błąd wywala? trzeba to jakos specjalnie odpalać ,coś doinstalować ?? dajcie jakiegoś małego FAQ, bo po niemiecku ja tez nie kumam ,wkońcu te same strony co Vlaad :icon_razz:.Pozdro sebaU mnie pod XP nie ma kłopotów. Od góry wpisuje się rozmiar koła, wielkość w calach, szerokość opony, w % to chyba wysokość opony, ostatni parametr to poślizg. Niżej ilość zębów małej zębatki, jeszcze :icon_eek: niżej dużej, coraz :clap: niżej przełożenie wstępne (w silniku).Poniżej masz przełożenia na poszczególnych biegach.Okno na dole - Gang = bieg, Drehzahl = prędkość obrotowaPo prawej, na dole - góra ustawia pointer na wykresie (np. max Nm), dół pokazuje "czerwony zakres" rpmBerechnen - znaczy przelicz dla nowych danych.Piszę to w pracy i z pamięci, nie widzę tego programiku ale mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem. Poza tym pomoże Ci jakikolwiek internetowy słownik niem-pol.Pozdro Edytowane 6 Listopada 2006 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 ten programik jest pod daną firmę moto czy ogólnego stosowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 ten programik jest pod daną firmę moto czy ogólnego stosowania?Jeżeli w swoim motocyklu masz koło z oponą i manualną skrzynię biegów, a nie automat to da się coś zrobić :icon_mrgreen: :cool:A poważnie. W jednym z linków podanych powyżej są nawet gotowce do ściągnięcia, szczególnie do nowszych motocykli. Ładujesz taki plik i masz gotowe dane.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Hej Kaszpir. To jakie zebatki bedziesz zakladal do swojej Dywersji? I jakie to bedzie mialo przelozenie na osiagi? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Hej Kaszpir. To jakie zebatki bedziesz zakladal do swojej Dywersji? I jakie to bedzie mialo przelozenie na osiagi?Plan jest taki: na przód standardowe 16 zębów, bo i tak innych nie znalazłem. Natomiast na tył zamiast 48 zębów montowanych standardowo będzie 46 lub 45 bo obie zębatki są dostępne. Jeżeli założę 45 to wg geardata prędkość na 6 biegu rośnie o 7 km/h, a dla 46 o 4 km/h w porównaniu do standardowych "48". Dla moich potrzeb, czyli prędkości 100-110 km/h moce nie będzie jeszcze brakować, a spadnie prędkość obrotowa silnika. Mam też nadzieję na spadek spalania i przesunięcie się dla wyższych prędkości upierdliwych wibracji mojej XJ.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 No to chyba tez tak zrobie. Chociaz u mnie naped ma dopiero 1 sezon. Moze sprzedam zanim trzeba bedzie wymieniac, hehe :icon_biggrin:. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 siemano, mam takie pytanko. mam gixera 600, ktory wg danych katalogowych ma predkosc maksymalna okolo 255km/h. oryginalny naped ma bodajze 17 zebow z przodu i 45 z tylu. mam juz nowy z 16 zebami z przodu i 47 z tylu. o ile mniej wiecej mi spadnie predkosc maksymalna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 obroty przy tej samej predkosci wzrosna o 10%. Jesli przed zmiana zebatek motocykl potrafil odciac zaplon na ostatnim biegu to teraz bedzie wolniejszy o 10% czyli bedzie poginal 230km/h. Obliczenia ; (16/17)*(45/47)= 0,9 0,9 * 255 = 230km/h Pewnie po takiej wymianie pojawia sie kolpoty z mimowolnym podnoszeniem przedniego kola ;) Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 obroty przy tej samej predkosci wzrosna o 10%. Jesli przed zmiana zebatek motocykl potrafil odciac zaplon na ostatnim biegu to teraz bedzie wolniejszy o 10% czyli bedzie poginal 230km/h. Obliczenia ; (16/17)*(45/47)= 0,9 0,9 * 255 = 230km/h Pewnie po takiej wymianie pojawia sie kolpoty z mimowolnym podnoszeniem przedniego kola :icon_mrgreen: Kurna ,nie mam matury ,nie kumam tych liczb :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 obroty przy tej samej predkosci wzrosna o 10%. Jesli przed zmiana zebatek motocykl potrafil odciac zaplon na ostatnim biegu to teraz bedzie wolniejszy o 10% czyli bedzie poginal 230km/h. Obliczenia ; (16/17)*(45/47)= 0,9 0,9 * 255 = 230km/h Pewnie po takiej wymianie pojawia sie kolpoty z mimowolnym podnoszeniem przedniego kola :banghead: Nie oglądałem tego programu *( bo chyaba z niego są te wzory ? )Wtedy wynikałoby teoretycznie przynajmniej ( praktyka uwzględniająca obroty silnika, opory pow.itd moze sie róznić) ze mój motocykl mając jeden ząbek z przodu więcej poleci zamiast 230 - = 246km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Nie oglądałem tego programu *( bo chyaba z niego są te wzory ? )Wtedy wynikałoby teoretycznie przynajmniej ( praktyka uwzględniająca obroty silnika, opory pow.itd moze sie róznić) ze mój motocykl mając jeden ząbek z przodu więcej poleci zamiast 230 - = 246km/hNie wierz w to, co pisze "flugzojg", co z przełożeniem w Twoim motorze? Gdzie są opory? Gdzie ilość obrotów silnika? Mój GS jedzie jakieś 220km/h wg programu, ale przy 12 000 obr/ min. :icon_mrgreen: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Ten program dziala tylko w jedna strone nie wiedzieliscie? Jak zmniejsza sie zebatke z [przodu a zwieksza z tylu. Jak postepuje sie na odwrot to moze wyjsc ze motorynka poleci 120km/h :cool: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Ten program dziala tylko w jedna strone nie wiedzieliscie? Jak zmniejsza sie zebatke z [przodu a zwieksza z tylu. Jak postepuje sie na odwrot to moze wyjsc ze motorynka poleci 120km/h :bigrazz:Tylko w teorii :wink: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazur Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Pazur to zalezy jescze w jakim sprzecie. W poczciwej MZ zmiana zebatki przedniej na wieksza nie powiekszy predkosci ni troche (a zamuli znacznie ) a predkosc moze nawet wpasc. Predkosc maksymalna moze wzrosnac po zastosowaniu wiekszej zebatki przedniej w motocyklach ktore na poprzedniej zebatce dokrecaly sie az do czerwonego pola na ostatnim biegu. Masz rację - właśnie lepiej się kręci na biegach, z tym że w konkretnym sprzęcie na ostatnim biegu można dokręcić do czerwonego koła.Na standartowym przełożeniu tego nie zrobisz (brak mocy w stosunku do przełożenia) - ostatni bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 siema, moim zadaniem nie bedzie to wielka roznica ale jednak bedzie. Wiem ze im wieksza jest zebatka z przodu to moto jest slabszy, ale za to osiaga wieksza predkosc, mowa jest to o roznicy ok 2 zeby wiecej z przodu i dwa mniej z tylu, ale przy takiej roznicy jak ty masz nie powinienes tego nawet odczuc. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.