Marlew Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 (edytowane) możesz napisać co to za auto>? Z 5 na 2 przy 70 km/h nie szkoda ci go? o np omega 2.5 V6 ciągnęła do odcięcia na II do 90 wiec przy 70 nie było problemu z redukcją przy ostrej jezdzie. A czy szkoda? Szkoda to jest głodujących dzieci w Somalii a auto podobnie jak motocykl to tylko rzecz :lapad: Edytowane 1 Kwietnia 2007 przez Marlew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tifosi Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Komfort komfortem ale przecież bezpieczeństwo, ja jezdze na SV, te motory bardzo mocno hamują silnikiem, kilka razy już mi się zdarzyło że przy redukcji biegu blokowało mi tylnie koło co jest niebezpieczne :biggrin: Nie potrafię jeszcze dobrze redukować z przegazówkami ale staram się tego nauczyć bo to jest moim zdaniem ważne i polecam wszystkim posiąść ten nawyk, bo o ile na suchym przy spokojnej jeździe rzeczywiście da się bez tego obejść, to jak się zrobo ślisko a nie daj boże przyjdzie wam zredukować bieg na tych skur.... białych liniach to życzę powodzenia bez przegazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolargol Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Kiedy po raz pierwszy udało mi się zredukować z 6 do 1 przed skrzyzowaniem zgodnie z zasadami opisanymi przez Tomka K. robiąc w rownych odstepach wruum, wruum, wruum, biegi powchodzily bezglosnie, rozpierała mnie duma i udawałem ze nie widzę spojrzeń zauroczonych panieniek. Niby mało ważne, ale jakież przyjemne ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Kiedy po raz pierwszy udało mi się zredukować z 6 do 1 przed skrzyzowaniem zgodnie z zasadami opisanymi przez Tomka K. robiąc w rownych odstepach wruum, wruum, wruum, biegi powchodzily bezglosnie, rozpierała mnie duma i udawałem ze nie widzę spojrzeń zauroczonych panieniek. Niby mało ważne, ale jakież przyjemne :icon_twisted:.Gratuluję. Cieszę się, że moje wypociny przynoszą pożytek i radość z jazdy.Powodzenia i dobrej pogody życzę. Najspokojniejszy Instruktor We Wsi Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Witam, tera moja kolej :icon_mrgreen: o ile wszystkie od 2 wzwyz juz przebijam bezglosnie, to nie potrafie przebic biegu w gore z 1 na 2 bezglosnie. Jezeli ruszam spokojnie i nie wykrecam wysoko silnika to jest ok slychac ciche "klik", a wystarczy ze przekrocze 6000obr i juz mam glosne "j*b".........kombinowalem na wszystkie sposoby delikatnie tylko klepnac wajche zmiany biegow i niby jest wtedy dobrze ale czesto wpadal mi luz......mam nadzieje ze Tomek cos na to poradzi :icon_twisted: dzieki i do zobaczenia w trasie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezan Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A ja wbijam w góre jak mi pasuje , w dół też , raz z przegazówką , raz bez , hamuje silnikiem ile sie da , do dołu bez sprzęgła i owszem i popieram Pana Tomka , bo wszystko cio napisał to prawda , mi tam wchodzą bez problemu :icon_twisted: :icon_mrgreen: :crossy: :P prrrrrrrawie zawsze !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zaraz... To skąd wiecie bez tego KKKKKLLLLLIIIIIIKKKKKHHHHHHRRRRRR, że bieg wam wszedł? :icon_biggrin: :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Witam, tera moja kolej :crossy: o ile wszystkie od 2 wzwyz juz przebijam bezglosnie, to nie potrafie przebic biegu w gore z 1 na 2 bezglosnie. Jezeli ruszam spokojnie i nie wykrecam wysoko silnika to jest ok slychac ciche "klik", a wystarczy ze przekrocze 6000obr i juz mam glosne "j*b".........kombinowalem na wszystkie sposoby delikatnie tylko klepnac wajche zmiany biegow i niby jest wtedy dobrze ale czesto wpadal mi luz......mam nadzieje ze Tomek cos na to poradzi :icon_biggrin: dzieki i do zobaczenia w trasie....Przeciez ten dzwiek jest przekozacki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Przeciez ten dzwiek jest przekozacki? powiedz to skrzyni :) :lalag: Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Może mi ktoś wyjaśnić jak prawidłowo i bezpiecznie zbijać biegi w dół bez sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 możesz napisać co to za auto>? Z 5 na 2 przy 70 km/h nie szkoda ci go? Auto to Seicento 1.1 na 1 idzie do 55, na 2 do 90, 3- 135 4-155 a na 5 kieeedys pokazywało 170 max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Tomek z kąt Ty to wszystko wiesz ??? :biggrin: Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez ozi159 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snoop15 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 chlopaki mam do was osttanie pytanko odnosnie redukcji, poniewaz znalazlem takie cos jak redukowac: - najpierw stopa dotyka dźwignię i wywiera lekki nacisk,- następnie wciśnięcie sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu,- zwiększenie siły nacisku na dźwignię biegów (gdy obroty rosną),- odjęcie gazu i puszczenie sprzęgła,- przerwanie nacisku stopy na dźwignię biegów. chodzi mi o zwiekszenie sily nacisku na dzwignie biegow, o co w tym chodzi , o to zeby zmienic na nizszy bieg z wcisnietym sprzeglem i dodaniem gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 auto podobnie jak motocykl to tylko rzecz :) A to zależy indywidualnie od właściela jak traktuje swój motocykl :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Tomek z kąt Ty to wszystko wiesz ??? :DZ głowy. chlopaki mam do was osttanie pytanko odnosnie redukcji, poniewaz znalazlem takie cos jak redukowac: - najpierw stopa dotyka dźwignię i wywiera lekki nacisk,- następnie wciśnięcie sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu,- zwiększenie siły nacisku na dźwignię biegów (gdy obroty rosną),- odjęcie gazu i puszczenie sprzęgła,- przerwanie nacisku stopy na dźwignię biegów.chodzi mi o zwiekszenie sily nacisku na dzwignie biegow, o co w tym chodzi , o to zeby zmienic na nizszy bieg z wcisnietym sprzeglem i dodaniem gazu ?Chodzi o to, co jest napisane. Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.