Skocz do zawartości

Przegazówka, redukcja, inne pierdoły...


karol1001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

możesz napisać co to za auto>? Z 5 na 2 przy 70 km/h

 

nie szkoda ci go?

 

o np omega 2.5 V6 ciągnęła do odcięcia na II do 90 wiec przy 70 nie było problemu z redukcją przy ostrej jezdzie. A czy szkoda? Szkoda to jest głodujących dzieci w Somalii a auto podobnie jak motocykl to tylko rzecz :lapad:

Edytowane przez Marlew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Komfort komfortem ale przecież bezpieczeństwo, ja jezdze na SV, te motory bardzo mocno hamują silnikiem, kilka razy już mi się zdarzyło że przy redukcji biegu blokowało mi tylnie koło co jest niebezpieczne :biggrin:

Nie potrafię jeszcze dobrze redukować z przegazówkami ale staram się tego nauczyć bo to jest moim zdaniem ważne i polecam wszystkim posiąść ten nawyk, bo o ile na suchym przy spokojnej jeździe rzeczywiście da się bez tego obejść, to jak się zrobo ślisko a nie daj boże przyjdzie wam zredukować bieg na tych skur.... białych liniach to życzę powodzenia bez przegazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kiedy po raz pierwszy udało mi się zredukować z 6 do 1 przed skrzyzowaniem zgodnie z zasadami opisanymi przez Tomka K. robiąc w rownych odstepach wruum, wruum, wruum, biegi powchodzily bezglosnie, rozpierała mnie duma i udawałem ze nie widzę spojrzeń zauroczonych panieniek.

 

Niby mało ważne, ale jakież przyjemne ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy po raz pierwszy udało mi się zredukować z 6 do 1 przed skrzyzowaniem zgodnie z zasadami opisanymi przez Tomka K. robiąc w rownych odstepach wruum, wruum, wruum, biegi powchodzily bezglosnie, rozpierała mnie duma i udawałem ze nie widzę spojrzeń zauroczonych panieniek.

 

Niby mało ważne, ale jakież przyjemne :icon_twisted:.

Gratuluję. Cieszę się, że moje wypociny przynoszą pożytek i radość z jazdy.

Powodzenia i dobrej pogody życzę.

 

Najspokojniejszy Instruktor We Wsi

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tera moja kolej :icon_mrgreen: o ile wszystkie od 2 wzwyz juz przebijam bezglosnie, to nie potrafie przebic biegu w gore z 1 na 2 bezglosnie. Jezeli ruszam spokojnie i nie wykrecam wysoko silnika to jest ok slychac ciche "klik", a wystarczy ze przekrocze 6000obr i juz mam glosne "j*b".........kombinowalem na wszystkie sposoby delikatnie tylko klepnac wajche zmiany biegow i niby jest wtedy dobrze ale czesto wpadal mi luz......mam nadzieje ze Tomek cos na to poradzi :icon_twisted: dzieki i do zobaczenia w trasie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wbijam w góre jak mi pasuje , w dół też , raz z przegazówką , raz bez , hamuje silnikiem ile sie da , do dołu bez sprzęgła i owszem i popieram Pana Tomka , bo wszystko cio napisał to prawda , mi tam wchodzą bez problemu :icon_twisted: :icon_mrgreen: :crossy: :P prrrrrrrawie zawsze !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tera moja kolej :crossy: o ile wszystkie od 2 wzwyz juz przebijam bezglosnie, to nie potrafie przebic biegu w gore z 1 na 2 bezglosnie. Jezeli ruszam spokojnie i nie wykrecam wysoko silnika to jest ok slychac ciche "klik", a wystarczy ze przekrocze 6000obr i juz mam glosne "j*b".........kombinowalem na wszystkie sposoby delikatnie tylko klepnac wajche zmiany biegow i niby jest wtedy dobrze ale czesto wpadal mi luz......mam nadzieje ze Tomek cos na to poradzi :icon_biggrin: dzieki i do zobaczenia w trasie....

Przeciez ten dzwiek jest przekozacki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

chlopaki mam do was osttanie pytanko odnosnie redukcji, poniewaz znalazlem takie cos jak redukowac:

 

- najpierw stopa dotyka dźwignię i wywiera lekki nacisk,

- następnie wciśnięcie sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu,

- zwiększenie siły nacisku na dźwignię biegów (gdy obroty rosną),

- odjęcie gazu i puszczenie sprzęgła,

- przerwanie nacisku stopy na dźwignię biegów.

 

 

chodzi mi o zwiekszenie sily nacisku na dzwignie biegow, o co w tym chodzi , o to zeby zmienic na nizszy bieg z wcisnietym sprzeglem i dodaniem gazu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek z kąt Ty to wszystko wiesz ??? :D

Z głowy.

 

chlopaki mam do was osttanie pytanko odnosnie redukcji, poniewaz znalazlem takie cos jak redukowac:

 

- najpierw stopa dotyka dźwignię i wywiera lekki nacisk,

- następnie wciśnięcie sprzęgła z jednoczesnym dodaniem gazu,

- zwiększenie siły nacisku na dźwignię biegów (gdy obroty rosną),

- odjęcie gazu i puszczenie sprzęgła,

- przerwanie nacisku stopy na dźwignię biegów.

chodzi mi o zwiekszenie sily nacisku na dzwignie biegow, o co w tym chodzi , o to zeby zmienic na nizszy bieg z wcisnietym sprzeglem i dodaniem gazu ?

Chodzi o to, co jest napisane.

 

Powodzenia.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...