azyl Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Witam.POstanowilem sprawdzic ile moja honda wyciagnie.Wg. danych powinna wyciagnac 140.Sobie powiedzialem ze jak wyciagnie 130 to bedzie dobrze.Wiec postanowilem pojechac w dobre miejsce i sprawdzic ile faktycznie moze .Trasa duza nie uczeszczna dosc dobra nawierzchnia.No dobra .Zaczynam ostra jazde ;) .Pierwszy bieg ladnie ,2 bieg ladnie ,na trojce tez byl kopniecie 80-90km/h ,4 bieg juz wycisnolem 100 (obrotmierz nie chodzi ale slychac ze juz daje mu porzadnie w gar ) no i wrzucam 5 dodaje gazu i praktycznie obroty sie nie zmieniaja a predkosc dochodiz do 110 i koniec.WIem ze na wysokim biegu ciezko sie przyspiesza bo maszyna juz jest troszke przymulona ,obciazona ale na tym dosc dlugim odcinku nic predkosc nie wzrosla a gazu dodawlem.Faktem jest ze maszyna na 5 na takich niskich obratach idze te 110 i jedzie sie fajnie .Co sadzice??CZy wy tez tak macie ze na ostatnim biegu maszyna wogle nie przyspiesza??Pozdrawiam i czekam na odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 hehehe ;) chłopie zapomnij o 130 masz maszyne rocznik 81' wiec powinnienes sie cieszyć ze to wogole 100 poleci :evil: poza tym sama konstukcja motocykla nie ma zadnych owiewek, samą pozycja na niej jestes jak zagiel. W motocyklach takich jak ten V bieg słuzy raczej jako bieg na trase ... wrzucasz 5 bieg na obromierzu 5-6 i lecisz .... Ja osobiscie mam SR 250 :evil: cos bardzo podobnego ;] katalogowo ma 120 km/h v-maxa a leci moze troche ponad 100 :] i z tego sie ciesze [ rocznik 88' ] mimo wszystko jak wyprzedzam zawsze redukcja do 4... bo sie lepiej zbierze ... to tak jak Budka Suflera spiewala " ona jest jak w długiej trasie V bieg.... " Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 mozliwe.ALe ci powiem ze mimo tego roku to na tych mniejszych predkosciach daje sobie rade.A te mz 250 rok 90 jada 130 a maja mniejsza moc.One maja i tak mniejsza oplyowowsc niz ten moj.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Te MZki to 2t ktore maja wieksza moc :P Twoj to 4t wiec mniejsza moc, mniejszy V-max :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 mozliwe.ALe ci powiem ze mimo tego roku to na tych mniejszych predkosciach daje sobie rade.A te mz 250 rok 90 jada 130 a maja mniejsza moc.One maja i tak mniejsza oplyowowsc niz ten moj.PozdroNie o oplywowosc motóra tu chodzi(bo jedno i drugie to golasy) a bardziej o oplywowosc kierownika. Poloz sie na zbiorniku, to moze polecisz te 120 :D A druga sprawa-masa i gabaryty tegoz kierownika tez maja niebagatelne znaczenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Te MZki to 2t ktore maja wieksza moc j.gif Twoj to 4t wiec mniejsza moc, mniejszy V-max smile.gif POZDRO jechalem z bratem na mojej sr :P [ 200 kg masy plus 130 moto] i scigalismy sie z Mz 250 na ktorej siedział gość o ksywie " ptaszyna" [ z 150 cm wzrostu i całe 40 kg wagi :eek: ] uciekł nam dopiero przy jakis 70-80 km/h [ u mnie 100 to max :D ] :buttrock: a obaj zamykaliśmy obromierze. Fakt faktem ... v max mzety jest wiekszy ale nie moc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Jezeli jest to CB250N ( a ten model byl wowczas produkowany ) to ma ona 28 KM i chodzi okolo 140 km/h. Ale nowa, lub w dobrym stanie technicznym.Mnie sie zdaje ze twoja ma po prostu mocno zmeczony silnik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Po pierwsze:Jak napisał Adam, prawdopodobnie silnik już przygotowuje się do emerytury...Po drugie:Jak pisali koledzy wyżej, V to nadbieg i pod warunkiem pierwszego, przyśpieszać już raczej nie będzie. Często zdarza się, zwłaszcza w takich małych silnikach, że na IV osiągniesz większą prędkość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek251 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 A może masz wersje 17-konną bo zdarzają sie zdławione tak cb250. No a do tego to zużycie silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Ja mam ta cb250rs to jest zadzsy model 1 garowa(cb250N ma w gary).Co do mocy to moja ma 19KW a mz maja mniej.JA wiem ze 2t sa mocniejsze szybsze i wogole.Ale to wtedy powinny miec moc wyzsza.A co do silnika to hm.MAM nadzieje ze nie jest zmeczony .Fakt na zimnym trzeba jakies z 15 s trzymac na ssaniu ale pozatym to nie mozna miec zastrzezen.Moc fajna,przyspiesznie fajne ,sie dosc mocno grzeje i 2005.8 mial wymieniane pierscienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 a może powinieneś więcej pociągnąć na 4? ja w MZ miałem tak ze na 5 biegu nie mogłem przekroczyć granicy 5 tyś obr czyli ok 110 kmh, jednak gdy pociągnąłem na 4 biegu, tak żeby po wrzuceniu 5 było więcej niż 5 tys obr. silnik ciągnął ładnie aż do 125 - 130 kmh.Dla przypomnienia MZ moc maksymalną mą przy 5500 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 No to mniej wiecej tlumaczy wszystko:).Pocztek opisu z angielskiego UMG:"Niezly singielek jesli nowy, ale starzeje sie fatalnie, specjalnie jesli ostro jezdzony. Problemy z gora silnika moga wystapic juz po 25 tys km, specjalnie jesli filtr oleju nie jest zmieniany co 10 tys km. Walek rozrzadu, tlok i pierscienie - kazdy z tych elementow zuzywa sie szybko."Ciekawi mnie jeszcze jakie pierscienie zostaly do tego silnika zalozone ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 powiem ze lancusze rozzadu jak i pierscienie byly sprzedawane /robione w jakims serwisie.Mam na nie kwity .Kartki z pieczatkami sklepow /serwisow z japonskimi motorami.Powiem szczerze ,ze ja nie wiem gdzie tam jest filtr oleju.W kazdym razie na liczniku tego motoru jest 16tys km.To chyba nie mozliwe na 25 letni sprzet.Ale kupno tego motora przekonalo nas stan zewnetrzny.Stwierdzilismy z ojcem ,ze jesli z zewnatrz jest w ladnym stanie(prawie wszystko ladnie dziala) to i silnik powinnien byc wporzadku.Do roku 2000 byl w niemczech.Mi sie wydaje ze nie byl katowany.Zreszta ciezko palowac maszyne ktora ma 250 cm3 niz jakis motorwer.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 To że ładnie z zewnątrz wygląda, nie znaczy że wewnątrz też jest pięknie. Ja jak kupowałem swoje moto to z zewnątrz też było pięknie. Nic nie połamane, żadnych wycieków, wypocin. Żadnych stuków z silnika. A jednak musiałem rozebrać silnik bo panewki poszły w pizdu. Tak więc nie sugeruj się wyglądem zewnętrznym. Na twoim miejscu najpierw spróbowałbym porobić regulacje (gaźnika, zaworów), przeczyścić filtr powietrza, ustawić zapłon (jeśli się reguluje), sprawdzić czy łańcuch nie jest zbyt napięty, czy koła nie kręcą się z jakimś oporem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Mój kolea miał yamahe sr 125 osobiście z nim z tyłu jechałem 120,a mówił że jak zdjął filtr powietrza to podchodziła do 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.