Skocz do zawartości

Jak obchodzi sie z filtrem KN


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem na czym te regulacje polegaly, ale poprzedni wlaciciel mowil ze po zalozeniu tego filtra bylo robione czysczenie gaznikow i ich regulacja.

Z tego co wiem to srubkami mozna tylko wyregulowac sklad mieszanki paliwowo-powietrznej tylko na biegu jalowym.... wiec nie mam pojecia co tam robiono.

No wiem juz jak czyscic ten filtr, ale nie wiem co ile tys km. Zakladam ze bede jezdzic po drogach aswaltowych. Wiem ze te wszystkie informacje sa na stronie producenta, z tym ze moj angielski lezy niestety......

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stożki (brak aiboxów) czyściłem raz na 12 tys km (co drugą wymianę oleju). I nie jestem pewien czy nie było to za czesto. Zamiennik K&N (BTW przy zamienniku powinno obyć się bez dodatkowych regulacji) po roku jazdy wymyłem tylko z nudów. W samochodzie terenowym (praktycznie codziennie babrany w mniejszym lub większym błocie) filtr czyściłem dopiero raz (około 20 tys km jak do tej pory).

 

P.S. Regulacja "śrubkami" jest dosyć istotna i wpływa nie tylko na bieg jałowy (wiem to z kilku książek i opracowań :banghead: ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...