wowo Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Sądząc po niektórych powyższych postach, widocznie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tot79 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 U siebie w gsxr600 mam K&N juz jeden sezon i wszystko gra,zadnych regulacji nie robiłem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Nawet po wstawieniu filtra KN nie robiles regulacji gaznikow pod ten filtr? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 A na czym polegały te Twoje regulacje samolot? Podzielisz się szczegółami? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Nie wiem na czym te regulacje polegaly, ale poprzedni wlaciciel mowil ze po zalozeniu tego filtra bylo robione czysczenie gaznikow i ich regulacja.Z tego co wiem to srubkami mozna tylko wyregulowac sklad mieszanki paliwowo-powietrznej tylko na biegu jalowym.... wiec nie mam pojecia co tam robiono.No wiem juz jak czyscic ten filtr, ale nie wiem co ile tys km. Zakladam ze bede jezdzic po drogach aswaltowych. Wiem ze te wszystkie informacje sa na stronie producenta, z tym ze moj angielski lezy niestety...... Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ja stożki (brak aiboxów) czyściłem raz na 12 tys km (co drugą wymianę oleju). I nie jestem pewien czy nie było to za czesto. Zamiennik K&N (BTW przy zamienniku powinno obyć się bez dodatkowych regulacji) po roku jazdy wymyłem tylko z nudów. W samochodzie terenowym (praktycznie codziennie babrany w mniejszym lub większym błocie) filtr czyściłem dopiero raz (około 20 tys km jak do tej pory). P.S. Regulacja "śrubkami" jest dosyć istotna i wpływa nie tylko na bieg jałowy (wiem to z kilku książek i opracowań :banghead: ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.