bahama Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 witam na początku wspomne ze nic nie znalazłem na temat tego motocykla w archiwum wiec prosze o nie wypisywanie zbędnych komentarzy typu szukaj itd :icon_twisted: motocykl jak w temacie 94' rok 42 tys. km (udokumentowane) ale kazdy wie jak to z przebiegami jest :icon_razz: oryginalne malowanie napewno nie bity :) 3 godziny siedziałem macałem itp generalnie chodzi mi o to co myślicie na temat tej maszyny (głownie kieruje to pytanie do osób które uzytkowały bądz uzytkują ową maszyne) dosc sie juz naczytałem ale jak wiadomo z samej teorii odnoszącej sie do tego motocykla nie bede mógł powiedziec TAK kupuje siedziałem na motocyklu pozycja dosc wygodna w miarę sie mieszcze :D (190cm wzrostu)chaciałem sie dowiedziec miedzy innymi jak z serwisem, jak motocykl zdaje egzamin w dłuzszych trasach (bo napewno takie bedą ) jeszcze odnosnie tego modelu który mogę nabyc : napewno oponki do wymiany, gazniki, zawory swieczki olej filtry itp czyli standart to co kazdy zrobic powinien kupując uzywany motocykl czekam na odpowiedzi tzn dobre i złe strony tego motocykla dzieki i pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 k4 to jeden z najladniejszych motocykli wg mnie,mocny jak starsze tysiace bardzo lekki cudo poprostu a przebieg 42tys to wcale niemalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 k4 to jeden z najladniejszych motocykli wg mnie,mocny jak starsze tysiace bardzo lekki cudo poprostu a przebieg 42tys to wcale niemalo hmm nie wiem co mam rozumiec przez twoją wypowiedz :P mowa o innej maszynie a 42 tys to chyba nie aż tak duzo czekam na dalsze odpowiedzi ! pozdr. Baham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 sprzęt ogólnie fajny tylko trochę toporny i ciężki jeśli jest w naprawde dobrym stanie i w przyzwoitych pieniądzaćh ja bym się nie zastanawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Troche się interesuje właśnie takim gixerem, bo na przyszły sezon planuje zmiane moto. Pierwotnie rozważałem coś pomiędzy ZXR 750 a GSXr750. Nie ukrywam że ZXR bardziej mi się optycznie podoba i lepiej się prowadzi ale.... W tym przypadku postawię na trwałość, bo wiem że olejaki są nie do zajechania.Wytrzymują bardziej ekxtrymalną jazdę zarówno silniki jak i rama która w kawie może przyprawić nas nieraz o jeżący się włos na głowie. Moto w sumie rewelka jak na swój rocznik, wiadomo troche ciężka gondola i spalanie przez to nie za niskie ale jak dla mnie dobrze się zbiera. Rocznik 94 jest godny uwagi, bo po 90 roku stopniowo firma je ulepszała wykorzystując bardziej pojemność skokową.Może już ten link odnalazłeś ale pewnie jeszcze się przyda poszukiwaczom opisów:http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,750,1164.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 link znalazłem ale dzieki odnośnie motocykla to miałbym go od znajomego wiec raczej kitu mi nie pociśnie jezeli chodzi o spalanie wielu znajomych mi odradza mówiąc ze cholernie duzo żre sama sylwetka motocykla nie jest az tak tragiczna przód jak na te lata całkiem całkiem gorzej z tyłem ale zdążyłem sie zorientowac że tyły z tego modelu rok 96' podobno podchodza bez żadnych przeróbek no zobaczymy jak to bedzie :biggrin: dzieki za wypowiedzi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 W tym przypadku postawię na trwałość, bo wiem że olejaki są nie do zajechania. GSXR 750 z tego rocznika to nie olejak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) Jak 600 z pierwszej polowy lat 90 to polecam tylko CBR, natomist jesli chodzi o motocykle z poczatku XXI wieku to jakosc stoi tu na tym samym bardzo wysokim poziomie i wybór uzaleznialbym tylko od gustu bo trwalosc posczegolnych podzespolow i niezawodnosc jest niemal identyczna Edytowane 29 Października 2006 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 model z roku 94 to nie jest olejak,Wady:-ciężki kloc-problemy z odpalaniem w niskich temperaturach i po dłuższym postoju (mam również na myśli zalewanie i wykańczanieświec + cena samych świec ok 28zł/szt)-tylny amortyzator słabej jakości-częsta regulacja zaworów (koszty)-łatwo się rozjeżdża synchronizacja gaźników Reszta OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezz Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 mój kumpel miał taki sprzęt - też 94, przebieg tez podobny. Jego sprzęt był w kiepściutkim stanie, chodził jak sieczkarnia, wyglądał na zmęczony zyciem, a mimo to nigdy nie było z nim zadnego problemu. Kolega to był raczej niechluj i nie bardzo go szanował. Wjechał nim do rowu, jeżdził po oranym(!), trzymał w szopie, a ten sprzęt za cholerę nie chiał rzucać fochami. Kawał solidnej, niezniszczalnej maszyny.Celowo pisze kawał, bo to duzy i ciężki motor. Mimo to jednak szybki (jak dla mnie) i przez to wygodny.jeździłem na nim dosyć często i to wlaśnie zapączątkowało moje zauroczenie Geesikserami.Kolega narzekał, że często musi synchronizować gaźniki, więc sobie darował, przez co moto paliło 11 litrów na setkę :P miał też krzywe tarcze hamulcowe z przodu, podobno proste były drogie, więc tez sobie darował :biggrin: konkludując dobry, wielki, twardy sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 wykasujcie moja wypowiedz niewiem czemu przeczytalem 04 zamiast 94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 GSXR 750 z tego rocznika to nie olejak. Wiem że ma chłodnice płynu ale większość uważa go za olejaka bo generalnie w konstrukcji niewiele się zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Hmmm, roznice miedzy woda a olejakiem sa dosc spore - 2 calkiem inne silniki (dla chetnych pelne serwisowki GSXr 85-96/750-1100). Ja bardzo lubie te toporne klamoty :bigrazz:)) Jednak glowne wady wody to bardzo mala odpornosc tych silnikow na jakiekolwiek katowanie... reszta jak dla mnie to super moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.