Skocz do zawartości

bartezz

Forumowicze
  • Postów

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    gsxr 600 98'
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia bartezz

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Engels, nie zaglądałem dawno na forum, ale Twój temat prześledziłem z uwagą. Myślę, że powinieneś zwrócić się do kogoś pracującego - jak to się mówi - w ubezpieczeniach. Gdybyś miał jakiegoś znajomego w tej branży jest szansa, że poświęci odrobinę czasu i zdoła coś ustalić.
  2. ale jest po prostu piekna. Wygląda groźnie i wściekle juz wiem co będzie po giksie :) serdecznie gratuluje
  3. patrykt7do sradów pasują siedzonka od sradów, czyli od roczników 1996 - 2000(bo na te roczniki mówi się srad, te późniejsze to już ka jedynki, dwójki itd. :icon_biggrin: ), z tymże w 2000 750 juz pojawiła się w nowej budzie, a 600 w nowej budzie pojawiła się dopiero w 2001.
  4. się nie nada. pasują tylko siedzenia od sradów, obojetne czy 600, czy 750
  5. każdy weekend spędzasz na torze i zastanawiasz się która 600ccm kupić? Wydawało mi się, że tacy ludzie znają się znacznie lepiej na motorach niż my - forumowi specjaliści, którzy (w większości przypadków) tor widzieli podczas relacji moto gp na jurosporcie. To chyba my powinniśmy od Ciebie słuchać rad a nie odwrotnie.... powienienś wiedzieć, że - przynajmniej - gsxr nadaje się do róźnych rzeczy, ale na pewno nie do podróżowania. Po godzinie jazdy nienawidzisz tego sprzęta bardziej niż salowe pana premiera. Za 10tyś możesz kupić wspomnienie po sradzie, nawet jeśli będzie w ładnym opakowaniu
  6. niedawno przeprowadziłem taką operację. W gsxr załozyłem na przód 120/60 - stanowczo odradzam, nie wiem jak tam z prowadzeniem w zakrętach, bo nie uimiem za specjalnie skręcać, ale jakikolwiek komfort to tylko wspomienie. Ledwie po krótkiej przejażdżce nadgarstki bolą niemożebnie, a to dlatego, że wszelkie nierówności są znacznie bardziej wyczuwalne. Każdą, nawet najmniejszą dziurę czuć na kierownicy bardzo wyraźnie. Zero tłumienia, nawet na niektórych przejazdach kolejowych mam obawy, czy nie pognę przedniej felgi. Założyłem taką oponę, tytlko dlatego, że kupiłem nieużywaną w komplecie z tyłem. Never again
  7. mały wymiarami???? od 1998 nie powstał chyba żaden sport większy niż srady, 929 jest mniejsza od srada, a to przecież zdaniem opinii publicznej cielak. W 600 jest wtrysk od 2000/2001. jeśli chodzi o awaryjność to gix ma pare wad wrodzonych o których każdy wie, tarcze hamulcowe, rozrząd i większość egzemplarzy udowadnia, że powiedzenie "chcesz mieć stuki kup suzuki" nie wzięło się z nikąd. Jest duży ale mimo to niezbyt wygodny. Na szczęsie wzbudza we mnie więcej emocji niż wózek z supermarketu, co jeszcze nie udało się żadnej "ef trójce"
  8. bahahahahaha, sorry ekimm,absolutnie nic osobistego, ale no nie mogę - sc 900 180KM :D - ja kce takie astra 1.4 GTI też musi być super. Nie wykluczam, że SC może mieć taką moc, ale może niekoniecznie 900 :D Natomiast jeśli chodzi o astrę, to jedyna astra która jeździ i jest kapitalna to astra gsi 16v. Zdrowa, podkreślam zdrowa (czyli w PL 1/20) jest szybsza od geesa i to bardzo wyraźnie. A dla ścisłości astra 1.4 ma 60KM, lub 86 i te są z kolei wolniejsze od geesa, też bardzo wyraźnie. ad rem na geesie przegrałem ze statecznym panem w jaguarku - dobrze zdefiniowana klasa wyższa, a mimo to zero szacunku dla przepisów ruchu drogowego :D jechalismy na modlińskiej ja spuchłem przy 165km/h a dżaga juz wtedy nie widziałem :P na gixie nie miałem jeszcze okazji.
  9. dawid odpuśc tanie kaski, bo serio szkoda szmalu, wiem, że koło wawy (starbike) jest przedstawicielstwo Marushina. mój brat kupił, utargował 40 zł i jest zadowolony. Interesujące Agv zaczynają się od Air techa, stealth jest już naprawde najs, ale kosztuje lekko ponad tyśka, więc chyba odpada. Recepta jest jednak prosta, musisz trochę dołożyć no i koniecznie jedź gdzieś porzymierzaj hełmy. Będziesz wiedział jaki rozmiar jest git mozesz wtedy kupowac przez net. Choć chłopaki słusznie radzą, jedź na bazar, tam kupisz chyba najtaniej. Powodzenia
  10. dawid przymierzałem takie agv...... krótko, szmata na łeb i na to wiadro - porównywalne wrażenia i jakość. Chyba kupiłbym jakieś tornado, szmelc i nie udaje czegoś lepszego;-) Moim zdaniem najtańsze Agv warte uwagi to AirTech. Polecam kaski Marushin - mało popularne, ale niaprawdę dobre - cena około 7 stówek, więc porówalny z AirTechem, ale jakościowo chyba lepszy. jak zdjąłem z głowy te agv gp to wiedziałem, że zostaję ze swoim dziesięciletnim uvexem desperado, mimo iż za cholerę nie pasuje do giksa :)
  11. zdajesz sobie chyba sprawę, że urwanie conajmniej 0,5 sek przy czasach rzędu 10 sek to inwestycja przekraczająca koszt kawasaki zzr 1400. chyba na tej samej stronie można było znaleźć hajabuzy, które jeżdżą dziewiątki - to wszystko zasługa nawierzchni. Na normalnej ulicy kawka z oooooogromnym trudem zblizy się w okolice średnich dziesiątek,a gdzie dziewiątki........ kaman?!
  12. jak zrobia z niej quada, to bedzie idealny przykład, że motocykle sa szybsze....nie ma co. przesz wiadomo, ze chodzi o rekord motocyklowy. Supra to wiem, że tyle wyciągnęła - czytałem, że mozna szybciej, tylko chyba ciśnienie paliwa spadło do tak niskich wartości, że po prostu go brakowało. aaaa i maska się podobno podejrzanie zachowywała - chciała sie otworzyć, czy cuś. Jasne, że motocykle są wolniejsze od samochodów, bo mają większy problem z oddaniem duuuużej mocy i gorzej radzą sobie z prawami fizyki no i brak im stabilności. osiagów dragbajków nie znam;-)
  13. podobno jest,jego właściciel ma tez enzo i carrerę gt, więc ma czym kilowac hajki :crossy: turbohajka cmoknie bugatti w wydech o ile oczywiście zdąży. Nie chodzi o to, że nie ma potencjału, po prostu jest fizycznie niemozliwe, aby w pełni wykorzystać jej moc. Na wyścigach na 1/4 mili jak dotąd chyba tylko dwa motocykle zeszły poniżej 10 sek - jednym była hajka turbo. natomiast jeśli chodzi o prędkość, to zwróćcie uwagę, że polski rekord prędkości wynosi "ledwie" 309km/h. Hajka turbo mająca pewnie ze 300KM i tone momentu pojechała raptem 15km/h szybciej niż seryjny zzr 1400 - a ma sporo mocy i momentu więcej. I co? Lipna ta hajka? Skąd! Po prostu,żeby rzeczywiście przełamywać 300 potrzeba moooocy. Może i i jakieś turbomoto połozyło by veyrona, ale nie dowiemy się o tym, bo jeszcze nikt nie wpadł na pomysł jak oszukać prawa fizyki. ps. tak z ciekawości zapytam, mocno sklepałeś m6
  14. Sofija dzieki za info, czegoś takiego sie spodziewałem, już nie moge sie doczekać :notworthy: jareckiz: musisz jeździć motocyklem suzuki, koszt 70 pln, drobiazg, jak za cały dzień szkolenia
  15. no właśnie, był ktoś? Jakie wrażenia? Zapisałem się na 1.07 i mam nadzieję dowiedzieć sie czegoś ciekawego. Jedzie może ktoś z forum, raźniej w gromadzie :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...