granat Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 no to jak wszyscy to wszyscy :icon_biggrin: a to moj: http://www.tkaczuk.pl/moto/p/ a tutaj caly przebieg remontu: http://www.tkaczuk.pl/moto/str.htmale kolorek to walnołes gites:-) podobuje mi sie:-) Witam1 przy waszych maszynach, ten chyba nie jest najpiękniejszy.. ale wózek na wiosne będzie zrobiony, i zrobie z wózkiem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...f31b8eacc1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...0b550353d9.htmlżartujesz! Prawda? nie jest najpiekniejszy, no fakt królewna snieżka to to nie jest ale wolałbym pojezdzic na twoim :-) hahahaha, fajny:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 qbusek co tam za patent z zapłonem zastosowałeś? Jeszcze takiego wynalazku nie widziałem. No i gratuluje swietnego sprzętu i wspaniałęj dokumentacji zdjęciowej Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 No właśnie podepnę się do pytania:jak taki elektronik sobie radzi?.A poza tym chyba nie docierasz kaczki z koszem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Qbusek tloki od malucha ?http://www.tkaczuk.pl/moto/h/_mini-IMG_0232.JPG Elektronik do dolniaka - dobra rzecz. Silniki te nie maja kosmicznego powera (w jezdzie z koszem moc ta jest intensywnie czerpana z silnika), a wiec odpowiedni punkt zaplonu przy danej predkosci obrotowej jest tutaj atutem - bez porownania z reczna dzwignia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Witam! też mam ten zapłon, jest on od Pana z Poznania, który produkuje, i jest to ten temat na forum:http://forum.motocyklistow.pl/Zaplon-Elekt...zny-t59932.html Jest on prosty w regulacji, i narazie nie jeżdziłem motorem za dużo na tym zapłonie, ale narazie się sprawdza ok, jest godny polecenia, iskra lepsza i zobaczymy jak się będzie sprawdzał w zime w rusku;] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Juz kiedys pisalem na forum o takim moim pomysle - podobienstwo do zaplonow Prameti. Wg mnie modul zaplonowy od CC700 pasowal by do ruska(chodzi o charakterystyke zaplonu). W dodatku mozna miec taka funkcje z przelaczaniem charakterystyk (charakterystyka lagodna i ostra - w oryginale steruje tym podcisnienie w kolektorze dolotowym). Jedyny klopot to umieszczenie wystajacych "kolkow" na kole zamachowym. W oryginale nie sa to zadne magnesy (Magnesy mozna dac prawie na rowno z kolem zamachowym dlatego zajmuja mniej miejsca) tylko jest to zeliwo - tak jak calego kola pasowego (w CC i w Pramettim sa rozne czujniki). I tutaj mala niedogodnosc - te wystepy maja wysokosc (z tego co pamietam okolo 6mm - mierzylem to dawno temu w sklepie z czesciami do Fiata). Podejrzewam ze wysokosc tych kolkow nie jest przypadkowa i jest tak dobrana aby nie wystepowaly jakies anomalie i zaklocenia. I teraz aby zastosowac ten patent w rusku nalezaloby wygospodarowac odpowiednia przestrzen wlasnie na te wystajace kolki. Wiadomo ze pomiedzy kolem zamachowym a obudowa jest bardzo mala przestrzen (no chyba ze ktos toczyl kolo zamachowe). Mozna by zakombinowac wstawiajac kolki od czola lub tylu kola zamachowego ? (nie wiem, moze jak kiedys silnik bede rozbieral to ... sie zobaczy).Dla zainteresowanych podaje szczegoly tego ukladu zaplonowego. Moze komus sie przyda. http://img69.imageshack.us/my.php?image=skanuj0013hy0.jpghttp://img438.imageshack.us/my.php?image=skanuj0014rc8.jpg Oczywiscie zaopatrujac sie w poszczegolne elementy ukladu zaplonowego CC w sklepie (nowe) lepiej juz kupic bez kombinacji Prameti (wychodzi nieporownywalnie taniej). Przy odrobinie szczescia uzywany modul zaplonowy od CC mozna kupic za 30zl, badz na szrocie calosc ze za przyslowiowa polowke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Ja jeżdze na cewce od CC i naprawde iskra jest super, zero problemów> Cewka odporna na najgorsze warunki, śniegi, błota i wilgoć. Tylko niestety dość szybko się grzeje więc należy jej zapewnić odpowiednie chłodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Tutaj zupełnie głupieję bo w instalacjech 6 to działa a w 12 cewki transformatorowe i inne też, bardzo ciekawe efekty akustyczno-wizualne wydawały przy koncu żywota.(to jest najdłużej po 15 min.)Przyznaję się bez bicia z elektryki jestem GP. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Ja na prądy w moim Uralu jakoś nie moge narzekać. Instalacje przerobiłem na 12v (pradnica maluch) a cewke zostawiłem oryginalną 6v. podobno cewki 12v i 6v różnią sie od siebie tylko napisami na obudowie :biggrin: . Sporo kilometrówj juz tak zrobiłem i wszystko działa jak należy :wink: Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Ja jeżdze na cewce od CC i naprawde iskra jest super, zero problemów> Cewka odporna na najgorsze warunki, śniegi, błota i wilgoć. Tylko niestety dość szybko się grzeje więc należy jej zapewnić odpowiednie chłodzenie. Cewka od CC ma obnizona opornosc - przeznaczona jest do ukladow zaplonowych elektronicznych. Do ukladu przerywaczowego zbytnio sie nie nadaje bo wlasnie przeplywa przez nia za duzy prad, styki szybciej padna. W 6V instalacjach powinna byc OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Ural ja mam instalacje 12V, moto przejechało na tej cewce z 2500km i zero żadnych problemów, regulator napięcia elektroniczny w razie wyjaśnienia. Styki nigdzie nie nadpalone bo sprawdzam to często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 http://elektronika-motocyklowa.pl/ Witam a ja pomykam na takim module i starej cewce alu z malczasa iskra jak koń, 1 mm na świecy wszystko spali :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda_Z_Tanowa Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 No to i ja wam pokaze mojego uralca 1970 M63 prawie full oryginal (pradnica 12v maluchowa i jeszcze pare pierdolek, ktore mam nadzie ze mi wytkniecie) Jak go kupilem to byla solowa probujaca udawac wiejskiego czopera mial chromowane kola, wydechy i kierownice jak z takiego starego roweru czajka ;] caly byl blyszczacy i ladny. Zanim zaczalem go eksploatowac zrobilem kompletny remont calej mechaniki wszystko wymienilem na nowe poza walem i obudowami skrzyni, silnika, dyfra. Wymienilem wszystkie sruby przynajmniej na klase 8.8 i zamontowalem japonskie lozyska koyo. poczatkowo tez mialem czoperowe zboczenie i chcialem go zrobic jeszcze ladniejszym. Potem byl pierwszy zlot, po zlocie wywalilem kierukowskazy i inne zbedne pierdolki. Jakis czas potem dostawilem kosz (teraz mam taki na polresorach piorowych) i to byl przelom, wtedy zrozumialem do czego ta maszyna ma sluzyc. Nie chcialem malowac moto tak samo jak wszyscy w khaki wiec wybralem czarny mat. Ramy i kola do piachu potem proszkowo lakierowane. Tlumiki zmienilem na rybki i juz byl prawie piekny. Prawie bo prawdziwego piekna nabral jak pierwszy raz pojechalem nim w blotko. uff jakos poszlo a oto fotki:http://www.bikepics.com/members/magdaztanowa/70m63/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Bak od kaśki, lampy kaśka, ścięty błotnik tylny, lampa kaśka, kierownica na bank nie od urala i jeszcze pare innych drobiazgów. Motorek fajny, ma klimacik a co do błota to się zgadzam, uralem przejedziesz wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Jak na razie to krucho na naszym forum z uzytkownikami Urali. Czyżby byłi tak mało tych motocykli? albo nie wszyscy jeszcze widzieli ten tamat Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.