dark_rider Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 (edytowane) Witam Szanowne Grono Motocyklistów :biggrin:) Mam następujące pytania/problemy/wątpiliwości:1. Chce wyciagnac wgniotka z baku w moejj XV 750. Chcialbym sie dowiedziec ile to moze kosztowac i czy zachowana zostanie kolorystyka - bak jest standardowo w dwoch kolorach- bezowym z troche jaśniejszym dodatkiem o kształcie lezki. Czy nie bedzie konieczne jego calosciowe malowanie? Jak mam zdemonotwac bak? Co z korkiem i paliwem? :clap: 2Drugie pytanie dotyczy polerki pokryw silnika (tych z boku). Ile moga kosztowac uszczelki do tego motocykla i czy po ich odkreceniu (chodzi o pokrywy) nie zostane zalany hektolitrami oleju tudzież czegoś innego? :( Polerka troche czasu mi zajmnie(kto robil ten wie). Jak do tego czasu zabezpieczyc otwarty silnik?Nie chce zeby zagniezdzily mi sie tam jakies żyjątka :notworthy: Wiem, że nie jednemu z Was ręce opadły jak to przeczytał, ale nie każdy od razu zbudował silnik :notworthy: Możecie sie troche ponabijać - takie coś jest motywujace :clap: ale prosze o konkretne odpwoeidzi :wink: Pozdrawiam :) Edytowane 25 Października 2006 przez dark_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 spuszczasz paliwo sciagasz bak dajesz go pod sprezarke i wpuszczasz iles tam atmosfer i wgniecenie samo wycodzi ale to niech ktos kto mial kontakt z tym opisze to dlatego sie pierw spuszcza olej a pozniej odkreca pokrywy i silnik moze sobie stac otwarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 (edytowane) Nie każdą wgniotkę wyciągniesz powietrzem!Zalezy jaka jest krawędź załamania i w którym miejscu jest wgniecenie.Jest jeszcze metoda z jakimś elektromagnesem.Też nie zawsze skuteczna. Może się okazać, że trzeba to jakoś wybic od wewnątrz a potem poszpachlować.Może jakąś fotke tego wgniecenia zapodaj! Nie musisz zciągac pokryw.Troche cierpliwości i odpowiednich umiejętności.Ja nie zciągałem i wypolerowałem na lustro każdy zakamarek ):(:):Pozdrawiam Edytowane 25 Października 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 26 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Nie każdą wgniotkę wyciągniesz powietrzem!Zalezy jaka jest krawędź załamania i w którym miejscu jest wgniecenie.Jest jeszcze metoda z jakimś elektromagnesem.Też nie zawsze skuteczna. Może się okazać, że trzeba to jakoś wybic od wewnątrz a potem poszpachlować.Może jakąś fotke tego wgniecenia zapodaj! Kwestia tego jak to bedzie robione pozostaje w interesie mechanikow- ja chcialbym zdemontowac tylko bak. Gdzie szukac srubek i co z korkiem? Zostanie na miejsu? Nie musisz zciągac pokryw.Troche cierpliwości i odpowiednich umiejętności.Ja nie zciągałem i wypolerowałem na lustro każdy zakamarek ):):):Pozdrawiam Szacunek :( Chyba troche sie przy tym nameczyles... Zdjac pokrywy chcialbym z dwoch powodow: 1. Poca sie uszczelki (zarowno jedna jak i druga), a poprzedni wlasciciel zamiast je wymienic wolał zalac silikonem :clap: 2. Gdyby okazalo sie ze trzeba zlewac olej (a tak ktos zasugerowal) to jest to odpowiednia pora, gdyz jak wiadomo sezon sie konczy i na zime wypadaloby go zmienic(moze to nadgorliwość, ale co tam). Chcialbym zatem polaczyc te dwie rzeczy z polerka. Sam z reszta lolo przyznasz,ze latwiej to bedzie polerowac majac dekiel na kolanach, a nie kleczac pod motocyklem :notworthy: Pozdrawiam :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Gdyby okazalo sie ze trzeba zlewac olejNie gdyby a na pewno :notworthy: Zresztą sam zauważyłeś że uszczelki się "pocą" czyli znak że pod pokrywą jest olej (i to niemało). Co do wgniecenia to trudno coś proponowac bez fotki :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Nie wiem jak jest w nowszysz Virago ale u mnie bak lezy na ramie trzymając się tylko na wsówce w tylniej części. Z przodu lezy na 2 gumowych kołkach.Odpinasz podciśnienie z boku kraników i wąż paliwowy i zciągasz bak.Jeśli chodzi o korek to odkręca sie tylko jedną śrubke mocująca go do baku. I tyle.Może w nowszych jest troszkę inaczej. Popatrz sobie na to , dobrze pooglądaj i na 100% sobie poradzisz.To nie jest trudne :( Delke zdejmij w takim razie. Silikon to nie jest najlepse rozwiązanie. świadczy tylko o niedbałości poprzedniego własciciela. Uszczelka od strony rozrusznika to koszt w granicach 60 zł a od strony sprzęgła będzie podobnie.Zlej olej ze skrzyni korbowej i z lewego dekla. 2 spusty i do roboty!!! Masz całą zime :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aguśka Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 (edytowane) [guote]Zlej olej ze skrzyni korbowej i z lewego dekla. 2 spusty i do roboty!!! Może to głupie pytanie,ale nie każdej dziwczynie przychodzi do głowy zeby o to zapytac a co dopiero wiedziec :D Czy olej w skrzyni korbowej i ten w silniku to ten sam, czy po zlaniu go trzeba uzupelniac olej w skrzyni innym olejem, a w silniku innym? :biggrin: Edytowane 26 Października 2006 przez Aguśka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Aguska to zalezy od konstricji silnika ale raczej w moto 4T ten sam olej gania po skrzyni i pod tłoki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 W Virago ten sam olej smaruje skrzynie jak i cała resztę bebechów w silniku.Jest tak więkrzosci silników motocyklowych.Nie jest źle. Mój kumpel tez nie wiedział :biggrin:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 (edytowane) Jak mam zdemonotwac bak? Co z korkiem i paliwem? :D Wiem, że nie jednemu z Was ręce opadły jak to przeczytał, ale nie każdy od razu zbudował silnik :biggrin: To ja już dalej nie czytałem, cena zależy od lakiernika ok. 300,- Pozdrawiam i ucz się ucz...Pozdro Edytowane 27 Października 2006 przez scitro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.