Skocz do zawartości

Pare chyba prostych pytań


dark_rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono Motocyklistów :biggrin:)

 

Mam następujące pytania/problemy/wątpiliwości:

1. Chce wyciagnac wgniotka z baku w moejj XV 750. Chcialbym sie dowiedziec ile to moze kosztowac i czy zachowana zostanie kolorystyka - bak jest standardowo w dwoch kolorach- bezowym z troche jaśniejszym dodatkiem o kształcie lezki. Czy nie bedzie konieczne jego calosciowe malowanie?

 

Jak mam zdemonotwac bak? Co z korkiem i paliwem? :clap:

2

Drugie pytanie dotyczy polerki pokryw silnika (tych z boku). Ile moga kosztowac uszczelki do tego motocykla i czy po ich odkreceniu (chodzi o pokrywy) nie zostane zalany hektolitrami oleju tudzież czegoś innego? :( Polerka troche czasu mi zajmnie(kto robil ten wie). Jak do tego czasu zabezpieczyc otwarty silnik?Nie chce zeby zagniezdzily mi sie tam jakies żyjątka :notworthy:

 

Wiem, że nie jednemu z Was ręce opadły jak to przeczytał, ale nie każdy od razu zbudował silnik :notworthy:

 

Możecie sie troche ponabijać - takie coś jest motywujace :clap: ale prosze o konkretne odpwoeidzi :wink:

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez dark_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spuszczasz paliwo sciagasz bak dajesz go pod sprezarke i wpuszczasz iles tam atmosfer i wgniecenie samo wycodzi ale to niech ktos kto mial kontakt z tym opisze

 

to dlatego sie pierw spuszcza olej a pozniej odkreca pokrywy i silnik moze sobie stac otwarty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdą wgniotkę wyciągniesz powietrzem!

Zalezy jaka jest krawędź załamania i w którym miejscu jest wgniecenie.

Jest jeszcze metoda z jakimś elektromagnesem.

Też nie zawsze skuteczna.

 

Może się okazać, że trzeba to jakoś wybic od wewnątrz a potem poszpachlować.

Może jakąś fotke tego wgniecenia zapodaj!

 

Nie musisz zciągac pokryw.

Troche cierpliwości i odpowiednich umiejętności.

Ja nie zciągałem i wypolerowałem na lustro każdy zakamarek ):(:):

Pozdrawiam

Edytowane przez Lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdą wgniotkę wyciągniesz powietrzem!

Zalezy jaka jest krawędź załamania i w którym miejscu jest wgniecenie.

Jest jeszcze metoda z jakimś elektromagnesem.

Też nie zawsze skuteczna.

 

Może się okazać, że trzeba to jakoś wybic od wewnątrz a potem poszpachlować.

Może jakąś fotke tego wgniecenia zapodaj!

 

Kwestia tego jak to bedzie robione pozostaje w interesie mechanikow- ja chcialbym zdemontowac tylko bak. Gdzie szukac srubek i co z korkiem? Zostanie na miejsu?

 

 

Nie musisz zciągac pokryw.

Troche cierpliwości i odpowiednich umiejętności.

Ja nie zciągałem i wypolerowałem na lustro każdy zakamarek ):):):

Pozdrawiam

 

Szacunek :( Chyba troche sie przy tym nameczyles... Zdjac pokrywy chcialbym z dwoch powodow:

 

1. Poca sie uszczelki (zarowno jedna jak i druga), a poprzedni wlasciciel zamiast je wymienic wolał zalac silikonem :clap:

 

2. Gdyby okazalo sie ze trzeba zlewac olej (a tak ktos zasugerowal) to jest to odpowiednia pora, gdyz jak wiadomo sezon sie konczy i na zime wypadaloby go zmienic(moze to nadgorliwość, ale co tam).

 

Chcialbym zatem polaczyc te dwie rzeczy z polerka. Sam z reszta lolo przyznasz,ze latwiej to bedzie polerowac majac dekiel na kolanach, a nie kleczac pod motocyklem :notworthy:

 

Pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w nowszysz Virago ale u mnie bak lezy na ramie trzymając się tylko na wsówce w tylniej części. Z przodu lezy na 2 gumowych kołkach.

Odpinasz podciśnienie z boku kraników i wąż paliwowy i zciągasz bak.

Jeśli chodzi o korek to odkręca sie tylko jedną śrubke mocująca go do baku. I tyle.

Może w nowszych jest troszkę inaczej. Popatrz sobie na to , dobrze pooglądaj i na 100% sobie poradzisz.

To nie jest trudne :(

 

Delke zdejmij w takim razie. Silikon to nie jest najlepse rozwiązanie. świadczy tylko o niedbałości poprzedniego własciciela.

 

Uszczelka od strony rozrusznika to koszt w granicach 60 zł a od strony sprzęgła będzie podobnie.

Zlej olej ze skrzyni korbowej i z lewego dekla. 2 spusty i do roboty!!!

 

Masz całą zime :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[guote]Zlej olej ze skrzyni korbowej i z lewego dekla. 2 spusty i do roboty!!!

 

Może to głupie pytanie,ale nie każdej dziwczynie przychodzi do głowy zeby o to zapytac a co dopiero wiedziec :D Czy olej w skrzyni korbowej i ten w silniku to ten sam, czy po zlaniu go trzeba uzupelniac olej w skrzyni innym olejem, a w silniku innym? :biggrin:

Edytowane przez Aguśka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak mam zdemonotwac bak? Co z korkiem i paliwem? :D

 

Wiem, że nie jednemu z Was ręce opadły jak to przeczytał, ale nie każdy od razu zbudował silnik :biggrin:

 

 

To ja już dalej nie czytałem, cena zależy od lakiernika ok. 300,-

 

Pozdrawiam i ucz się ucz...

Pozdro

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...