aina Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) bByła pena sytuacja że muj brat jechał na swojej Hodzie rebel o sie wywalił koło kieronicy zrobiło mu sie wgniecenie taki orągłe a tera ma juz dwa wgniecenia do pary po tym jak mu pies wyleciał pod koła no tez sie wywalił tylko ze wgniecanie nr dwa jest równolegle po drugiej stronie co zrobić ???? tak rzeby nie złamać lakieru pozdrawiam :) Edytowane 24 Października 2006 przez aina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczota Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 chyba nie ma mozliwosci bez uszkodzenia lakieru :( z tego co slyszlaem baki prostuje sie w ten sposob ze spawa sie do miejsca wgniecienia pret z zamocwanym ciazarkiem poruszajacym sie po owym precie i wyciaga sie nim , pozniej szlifowanie i malowanie :] Cytuj etz250 -> B6 -> SV650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 No jest jeszcze groch... :biggrin: :D Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Bez malowania to się raczej nie obędzie! Ps polecam troche poćwiczyć ortografie i interpunkcje..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aina Opublikowano 26 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Bez malowania to się raczej nie obędzie! Ps polecam troche poćwiczyć ortografie i interpunkcje..... Postaram się poprawić :biggrin: Słyszałam o czymś takim jak tak jakby odsysanie pod ciśnieniem :D i nie wiem czy to zdaje egzamin :flesje: Pozdrawiam :) P.s. w tym poscie nie ma juz błędów :crossy:............................... chyba :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Słyszałam o czymś takim jak tak jakby odsysanie pod ciśnieniem :D i nie wiem czy to zdaje egzamin :biggrin:Bzdura totalna, kolejny mit :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Są urządzenia podciśnieniowe do wyciągania wgiętych blach na dużych powierzchniach ale na pewno nie nadają się do wgiętych zbiorników motocyklowych. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordRamzes Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 tutaj pomorze silny elektromagnes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 można sprobowac do rozciąć z dołu wypchąć i zaspawac jeżeli kroś chce bez oszkochenia lakieru w miejscu wgniecenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 tutaj pomorze silny elektromagnes Pomorze nie pomoże, co ma region do skuteczności naprawy. Elektromagnes zrestą też nie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 jeśli wgniecenia nie mają zbyt "ostrych" krawędzi ( a skoro lakier nie pękł to chyba tak jest ) to można spróbować za pomocą speców od prostowania katamaranów po np. gradobiciu. np. tu http://www.trotek.prv.pl/ miałem ( ja i kilku moich znajomych ) z nimi cokolwiek do czynienia - komentarze są na pograniczu czynienia cudów. powodzenia, :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 To prawda, jezeli siegna swoimi narzedziami i beda mieli jakis punkt podparcia to jedyna metoda bez ciecia baku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matusta Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 W samochodach latwiej jest usuwac wgniecenia bo blacha jest ciensza niz na baku moto i zazwyczaj prosta .Ja dowiadywalem sie na ten temat,bo mam 2 moto z wgnieceniami,GS i Harley.W obu przypadkach spece powiedzieli mi,ze wgniecenie jest za daleko od wlewu paliwa,nie moga od srodka wlozyc narzedzi.Coz,pozostala mi regularna reperacja i malowanie calego baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Ps polecam troche poćwiczyć ortografie i interpunkcje..... A ja polecam nowego Firefox 2.0 z wbudowaną korektą błędów. A co do wgniecenia to można to zrobić tak : wiercisz małą dziurkę,wkręcasz w nią młotek bezwładnościowy i odbijasz. Potem tylko trzeba zaspawać dziurkę,wyszlifować i położyć nowy lakier albo zaprawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.