Wiśl@k Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Witam, na wiosnę tego roku, a dokładniej rzecz biorąc to na kwiecień, planuję kupno motorku. Budżet to bedzie jakieś 5200zł. Motor do miasta. Doświadczenie w jeździe po ulicach mam małe, ale coś tam wprawy w jeździe mam. Mam troche pojęcia o mechanice, ale chyba sprzęt za 5200zł, nie bedzie wymagał co weekendowego grzebania . . . Obecnie w piwnicy stoi Jawa 50 typ 20 odrestaurowana, i w cześciach WFM M06. Niedawno brat sprzedał motor, więc coś tam styczności z motorkami mam. Kupuję motor, z nadzieją na naukę stuntu ( czytać nie długo zamówie crashpady :) ). Fajnie by było zeby był wmiare wygodny w codziennej eksploatacji i przy okazji miał jako takie osiągi. Myślałem o jakimś małym pierdziku alo jakiś ścigacz. Myślę o NSR 125/50, albo o RSce, chociaż do stawiania na koło jedno i drugie to lepszy jakiś crossik/supermoto . . . Dlatego mam dylemat i prosiłbym o życzliwe doradzenie. Mam karte motorowerową. ( Jak chcesz przykozaczyć i napisać mi jakiś niby smieszny komentarz to daj sobie spokój ) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 skoro chcesz sie uczyc stunt do lepiej crros (bedzie mocniejszy) ale jak bedziesz simigalna coszien po drogac to .. a bym bral jakies supremoto 125/50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 jakimi moto jezdziles wczessniej? popieram zdanie matika- cross zdecydowanie powinien byc lepszy. pierwsze primo- w razie upadku czy cos nie polamiesz owiewek wartych 500zlotych za sztuke+ lampa + inne badziewia. drugie primo- crossy inaczej maja ulozony srodek ciezkosci tak wiec latwiej bedzie ci zarowno postawic na gumie jak i na niej hamowac. trzecie primo- przy zalozeniu odpowiedniego zestawu napedowego moto pojdzie ci po prostu z gazu- zapomnij o tym w scigaczu. niestety nie jestem w stani epowiedziec ci konkretnych przykladow moto typu cross/enduro czy tez temu podobnych. sam zastanawialem sie nad kupnem moto tego typu i na mysl przychodzila mi jedynie MTX 80, ale to ze wzgledu na cene i jakos tak mam sentyment do hond. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) http://www.allegro.pl/item136386659_derbi_senda_sm_2001.html SM przerobione do stuntutylko czy nie będzie za słabe jeździłem na tym i nie rwie tak bardzo, ale na koło to nawet motorynke postawisz :) Edytowane 24 Października 2006 przez ziomek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Widziałem już to Derbi i stwierdzam ze nie zależy mi na dość extremalnie przerobionej pod stunt maszynie, bo bede nią śmiagał na codzień. Ściagcze korcą bo ladne z wyglądu są . . . A wracając do tej NSRki:- wydaje mi się ze na przednie koło postawi,- co do stawiania na gume: rozkminiłem to tak, że tata raczej nie bedzie za bardzo chętny zebym miał od razu motor który śmiga 160km/h i wykminiłem, że pokombinwałbym z zębatkami, żeby tak szła do 120-130km/h ( niby nie wielka różca ale zawsze ), dzięki czemu powinna zyskać na przyspieszeniu i zrywności, co prowadzi do łatwiejszego stawiania na koło,- co do łamania plastików - crashpady Jak się myle to mnie poprawcie. Najfajniejby było gdyby znalazła się osoba która ma NSR125 i mniej wiecej zna jej potencjał. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 no ten motorek jest fajny napewno mozna na nim ladnie poszalec. a co do crashpadow to one ci do konica nie zagwarantyuja nie porysowanych owiewek itp. a crros czy supermoto bedzie lepsz po pierwsze wszedzie wiedizesz po drugie wiekszy moment obrotowy zrobi swoje w uczeniu sie ,,stuntu" ja bym bral jakies crrosa czy supermoto. sam mam problem co teraz kupic czy nsr 125 czy jakies supermoto> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Ścigacz się nudzi kup jakieś enduro/sm nie dość, że można na nim coś tam poćwiczyć na kole to odstawisz scigacza 125 po mieśce jak chcesz to jeszcze wpadniesz do lasu i polatasz troche po bezdrożach.Nie mylcie crossa z enduro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 (edytowane) cross 125 NIE NADAJE SIĘ DO STUNTU!!!!!!! (chyba że toś jest bardzo ambitny) Enduro i supermoto w takich pojemnościach będą do tego najlepsze. Ścigacza odpuść sobie bo to nie sprzęt do takich zabaw (chyba że 600 albo 1000 :biggrin: ). Najlpeiej kup dt125 - najpopularniejsza maszyna do stuntu w klasie 125 Edytowane 26 Października 2006 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 ja polecam sm jest to motor super do stunu nsr 125 za mala moc do sunu i ciezko sie na scigaczu jezdzi na jednym kole sm bez problemu napewno takiej predkosci nie uzyskacz co nsr ale przyspieszenie to jest najwazniejsze do stunu jak najbardziej derbi sende wyciagniesz za odpowiednie pieniadze do tego cylinderek 80 i wszystko na miasto super do stunu jeszcze lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 (edytowane) Cross odpada. Ale enduro lub supermoto 125ccm 2T to sie świetnie nadaje! Ja polecem RX 125, jedno z mocniejszych hard-enduro. Hamulce Brembo, przód w stalowym oplocie; na standardowych przełożeniach na 2 z gazu na gume idzie; mało waży. PzdrP.S.NSR za ciężka, aha i z tymi prędkościami to licznik tam okłamuje o takie ilości że szok! Edytowane 26 Października 2006 przez Mr.Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 A oco chodzi ze naprzyklad ktos mowi ze jak ma przedni hamulec tarczowy w stalowym oplocie ... co to daje ? wytlumaczcie czym sie rozni stalowy oplot od normalnego i dlaczego poprawia skutecznosc hamowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 26 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 No rzeczywiście takie SuperMoto lepsze do stuntu i bede sie musiał nad takim sprzecikiem poważnie zastanowić. Ta Senda 50 jest fajna, ale mam taką nadzieje ze znajde w tych pieniądzach 125/50. Tylko jeszcze pytanie: jak z komfortem na takich motorkach?? chodzi mi o dłuższą jazdę i czy w 2 osoby da rade w miare sensownie jeździć ?? Wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi :biggrin: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Dt 125 polecam do stuntu:)albo Suzuki rg 125 ale tą nowsza wersie rvrg czy jak to tam:)do stuntu najlepiej ze scigaczy sie bedzie nadawal :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 A oco chodzi ze naprzyklad ktos mowi ze jak ma przedni hamulec tarczowy w stalowym oplocie ... co to daje ? wytlumaczcie czym sie rozni stalowy oplot od normalnego i dlaczego poprawia skutecznosc hamowania ?Po prostu ciśnienie płynu hamulcowego jest kierowane wprost na tłoczek/tłoczki i nie ma tak dużych strat na "puchnięcie" przewodów - co samo przez się daje większą siłę hamowania. Dt 125 polecam do stuntu:)albo Suzuki rg 125 ale tą nowsza wersie rvrg czy jak to tam:)do stuntu najlepiej ze scigaczy sie bedzie nadawal :biggrin:Chyba nazywała się RGV, ale nie wiem, czy chodzi konkretnie o 125 (bo 250 to na pewno RGV) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 To jest RG125F :biggrin: a czemu niby on będzie taki dobry do stuntu??Ja tam bym zakupił Dt125, RXa szkoda do stuntu on jest stworzony w teren :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.