Skocz do zawartości

Problemów ciąg dalszy!chlopaki pomóżcie!


veronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam już nerwów Panowie

 

po ostatnich przygodach z odpalaniem i mułem na niskim zakresie obrotów który konczył sie zgaśnięciem silnika , udałem sie do znajomego mechanika, czyszczenie gaźników , wymiana filtra paliwa (wszędzie był syf) , czyszczenie baku , wymiana filtra powietrza , wymiana świec

 

pojezdzilem szczęśliwy przez tydzien

 

któregoś dnia jade , powtórka z rozrywki czyli w zakresie obrotów od 2,5 tys do 4 tys na 4-5 biegu dostaje mula i nie reaguje na gaz po chwili gaśnie , kręcenie , kręcenie jade dalej załamany :P

 

wczoraj z trudem odpaliłem , kręcilem tak dlugo az padl aku , podładowalem po długim kreceniu odpaliła

wyjechalem z domu , po 1 km , zaczela mulic na drugim biegu , aż zgasła , krecilem , krecilem nic aż wkoncu patrze paliwo spod gaźników leci - zalała sie , to zapchałem do domu

 

dzisiaj ide wymieniłem świece (tamte byly już cale czarne) , syfu w filtrze nie ma , kręce kręce kręce...

odpaliła nie reaguje na ssanie , jakies dziwne odgłosy z tłumików , stukanie , pukanie , wystrzały

 

po chwili gaśnie

trzeba krecic i krecic aby zapaliła ponownie ale i tak gaśnie ...

co robić ? bo ja już nerwów nie mam...

 

prosze o rady jak dla laika (pierwsza japonia...)

 

pozdrawiam ! :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z luzem zaworowym ? zagladales tam ?? czy paliwo swobodnie splywa z baku ?? Kable WN sprawdzone ?? musisz sprawdzic zaplon ,z tego co wiem stare gsx mialy przerywacz (ale moze twoj ma juz czujnik i modul)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stare gsx-y miały zapłon bezstykowy (tzn moja 750tka z 81 już miała)

ten gsx (też takiego miałem) ma także zapłon bezstykowy, zresztą padły mi te impulsatory

jak nie chce ci odpalić zobacz czy jest iskra (jak jest to możesz raczej wykluczyć problemy z ukł. zapłonowym)

ja miałe coś takiego że gdy motor się rozgrzał to impulsatory przestawały działać - nie było zapłonu

przez jakiś czas jeźdźiłem nawet z tymi zepsutymi impulsatorami ze zdjętą pokrywą, a gdy gasł chłodziłem je wodą i znowu palił :)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro swiece sa obkopcone to nic dziwnego ze nie chce odpalac i zalewa..

to co nasuwa mi sie na mysl, to zly sklad mieszanki - za duzo paliwa.. probowales odpalac ja bez filtra powietrza?

swiece na pewno dobrze dobrane?

 

nie wiem jak zbudowany jest gaznik od gsx`a, ale moze da sie tam w jakis sposob wyregulowac poziom paliwa w komorze plywakowej -> w tym wypadku musialbys sprawic, by dochodzilo go mniej..

 

a lewego powietrza przypadkiem nigdzie nie masz?

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śpiesze już odpowiedziami bo dzisiaj trase 22 km do Kobiety którą zawsze robie motocyklem , dziś zrobiłem rowerem składakiem (ale naszczęscie tez jednoślad)

 

do rzeczy :

 

iskry są i to ladne , świece napewno dobre bo kiedyś na nich jeździł , nowe kupione identyczne i sprawa dzieje się zarówno na nowych jak i na starych , bez filtra nie odpalałem jutro spróbuje , luzów zaworowych nie sprawdzwałem ,szczerze mówiąc nawet nie wiem jak sie za to zabrać

 

pozdrawiam dziekuje za odpowiedzi

zawsze można na Was liczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos na forum mial podobna sytuacje, przyczyna byly luzy zaworowe w tym wypadku za duze.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to wyglada na lejacy zaworek / zaworki iglicowe, moze z powodu zuzycia , moze z powodu niedokladnego wyczyszczenia za pierwszym razem.

Proponuje w tyl zwrot i do tego samego mechanika z reklamacja.

Na twoim miejscu zrobil bym to natychmiast przy pierwszych problemach i dziwie sie dlaczego tego nie zrobiles. W koncu facet wzial pieniadze za zrobienie tego i tygodniowy okres bezproblemowej jazdy to troszke krotko jak na taka naprawe.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem już do tego faceta , sam sie zdziwił i mówił że przyjdzie jutro i bedziemy badać dalej , miał też kiedyś taki motocykl i mówił że wszystko juz powinno być ok ....

 

jutro sie okaże o co tam chodzi ...

pozdrawiam

 

 

 

p.s co do baku to był czyszczony nie ma już żadnego syfu!

Edytowane przez veronx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam motocykl co Twój, ale nigdy czegioś takiego nie miałem,z Twojego opisu wynika że masz za bogatą mieszankę,a zawory ustawia się bardzo łatwo bo są sterowane dżwigniami, luzy na obu są takie same i wynoszą od o,12 do 0,08 na zimnym silniku.Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne, ale ja bym czepil sie gaznikow i ewentualnie moze sie zaweszaja plywaki. podobne objawy mial moj znajomy w gsx 600f '89. i okazalo sie ze nie byly szczelne zaworki komor plywakowych, oraz walniete uszczelki dysz wolnych obrotow na dwoch gaznikach (prawej parze). wiadomo wymieniono wszystkie te czesci we wszystkich 4. pozdr :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...