veronx Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Nie mam już nerwów Panowie po ostatnich przygodach z odpalaniem i mułem na niskim zakresie obrotów który konczył sie zgaśnięciem silnika , udałem sie do znajomego mechanika, czyszczenie gaźników , wymiana filtra paliwa (wszędzie był syf) , czyszczenie baku , wymiana filtra powietrza , wymiana świec pojezdzilem szczęśliwy przez tydzien któregoś dnia jade , powtórka z rozrywki czyli w zakresie obrotów od 2,5 tys do 4 tys na 4-5 biegu dostaje mula i nie reaguje na gaz po chwili gaśnie , kręcenie , kręcenie jade dalej załamany :P wczoraj z trudem odpaliłem , kręcilem tak dlugo az padl aku , podładowalem po długim kreceniu odpaliła wyjechalem z domu , po 1 km , zaczela mulic na drugim biegu , aż zgasła , krecilem , krecilem nic aż wkoncu patrze paliwo spod gaźników leci - zalała sie , to zapchałem do domu dzisiaj ide wymieniłem świece (tamte byly już cale czarne) , syfu w filtrze nie ma , kręce kręce kręce...odpaliła nie reaguje na ssanie , jakies dziwne odgłosy z tłumików , stukanie , pukanie , wystrzały po chwili gaśnietrzeba krecic i krecic aby zapaliła ponownie ale i tak gaśnie ...co robić ? bo ja już nerwów nie mam... prosze o rady jak dla laika (pierwsza japonia...) pozdrawiam ! :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) jak z luzem zaworowym ? zagladales tam ?? czy paliwo swobodnie splywa z baku ?? Kable WN sprawdzone ?? musisz sprawdzic zaplon ,z tego co wiem stare gsx mialy przerywacz (ale moze twoj ma juz czujnik i modul) Edytowane 24 Października 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 stare gsx-y miały zapłon bezstykowy (tzn moja 750tka z 81 już miała)ten gsx (też takiego miałem) ma także zapłon bezstykowy, zresztą padły mi te impulsatoryjak nie chce ci odpalić zobacz czy jest iskra (jak jest to możesz raczej wykluczyć problemy z ukł. zapłonowym)ja miałe coś takiego że gdy motor się rozgrzał to impulsatory przestawały działać - nie było zapłonuprzez jakiś czas jeźdźiłem nawet z tymi zepsutymi impulsatorami ze zdjętą pokrywą, a gdy gasł chłodziłem je wodą i znowu palił :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) skoro swiece sa obkopcone to nic dziwnego ze nie chce odpalac i zalewa..to co nasuwa mi sie na mysl, to zly sklad mieszanki - za duzo paliwa.. probowales odpalac ja bez filtra powietrza?swiece na pewno dobrze dobrane? nie wiem jak zbudowany jest gaznik od gsx`a, ale moze da sie tam w jakis sposob wyregulowac poziom paliwa w komorze plywakowej -> w tym wypadku musialbys sprawic, by dochodzilo go mniej.. a lewego powietrza przypadkiem nigdzie nie masz? Edytowane 24 Października 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 śpiesze już odpowiedziami bo dzisiaj trase 22 km do Kobiety którą zawsze robie motocyklem , dziś zrobiłem rowerem składakiem (ale naszczęscie tez jednoślad) do rzeczy : iskry są i to ladne , świece napewno dobre bo kiedyś na nich jeździł , nowe kupione identyczne i sprawa dzieje się zarówno na nowych jak i na starych , bez filtra nie odpalałem jutro spróbuje , luzów zaworowych nie sprawdzwałem ,szczerze mówiąc nawet nie wiem jak sie za to zabrać pozdrawiam dziekuje za odpowiedzi zawsze można na Was liczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 ktos na forum mial podobna sytuacje, przyczyna byly luzy zaworowe w tym wypadku za duze. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Jak dla mnie wyglada to na fusy w baku. Czysciles go?? Brudny bak=zatyka sie wszystko co moze sie zatkac Sprawdz bak, potem luzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Mnie to wyglada na lejacy zaworek / zaworki iglicowe, moze z powodu zuzycia , moze z powodu niedokladnego wyczyszczenia za pierwszym razem.Proponuje w tyl zwrot i do tego samego mechanika z reklamacja.Na twoim miejscu zrobil bym to natychmiast przy pierwszych problemach i dziwie sie dlaczego tego nie zrobiles. W koncu facet wzial pieniadze za zrobienie tego i tygodniowy okres bezproblemowej jazdy to troszke krotko jak na taka naprawe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) Dzwoniłem już do tego faceta , sam sie zdziwił i mówił że przyjdzie jutro i bedziemy badać dalej , miał też kiedyś taki motocykl i mówił że wszystko juz powinno być ok .... jutro sie okaże o co tam chodzi ...pozdrawiam p.s co do baku to był czyszczony nie ma już żadnego syfu! Edytowane 24 Października 2006 przez veronx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Mam taki sam motocykl co Twój, ale nigdy czegioś takiego nie miałem,z Twojego opisu wynika że masz za bogatą mieszankę,a zawory ustawia się bardzo łatwo bo są sterowane dżwigniami, luzy na obu są takie same i wynoszą od o,12 do 0,08 na zimnym silniku.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 dziwne, ale ja bym czepil sie gaznikow i ewentualnie moze sie zaweszaja plywaki. podobne objawy mial moj znajomy w gsx 600f '89. i okazalo sie ze nie byly szczelne zaworki komor plywakowych, oraz walniete uszczelki dysz wolnych obrotow na dwoch gaznikach (prawej parze). wiadomo wymieniono wszystkie te czesci we wszystkich 4. pozdr :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 27 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 no Witam , mechanik k**** nie mogl przyjsc i nadal nic nie wiem ... jak przyjdzie to powiem zeby luz na zaworach ustawil ... bez moto to nie zycie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.