skizo Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) Witam mam taki problem na odkręconym kraniku motorek kręci się do max.9tys obr a jak zakręcę kranik to po chwili jest 12tys. (do czasu kiedy nie zabrakinie wachy w gaźniku :D ) o co chodzi. Regulowałem już iglicą w gaźniku i nie daje to efektuŚwieca jest koloru kawy z mlekiem (czyli jest z nią wszystko OK) jakieś 2 tyg. temu czyściłem gaźnik ale po tym zabiegu było to samo Edytowane 20 Października 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 wyglada na to ze gaznik jest zle wyregulowany tak jak by za malo powietrza dostawal jesli sie myle poprawcie mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 A może zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej. Jak jedziesz to do ilu kręci, bo może tylko na postoju będzie wchodził na wyższe obroty gdy w trakcie jazdy będzie dobry skład mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 masz za duzy poziom paliwa w gazniku... albo plywak nabiera albo sie gdzies wygiol..to sa obiawy zalewania..musisz zmnijszyc dawke paliwa na plywaku...to sa typowe obiawy przylewania...miesznake masz dobra tu sie nie martw i nie kombinuj nic przy niej zmniejsz dawke paliwa i powinno byc oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Po pierwsze w tych gaznikach nie jest poziom paliwa regulowany na plywaku. Plywak ma swoje stale ustawienie bez mozliwosci regulacji.Musisz rozkrecic gaznik i poprostu zobaczyc jaka masz dusze i zalatwic sobie odrobine mniejsza i zalozyac jesli to nic nie pomoze to nalezy jezdzic na takiej jaka byla bo silnik ma lepsze smoarowanie itd tymbardziej ze przepala mieszanke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Jak to może nie być regulacji? Zawsze jest tak że poziom się reguluje wyginając blaszke popychającą zawór iglicowy, jeszcze nie widziałem gaźnika w którym by się wymieniało jakieś elementy pływaka, czy jakieś pokrętła były, ale to może dlatego że mało widziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 w komprze pływakowej nie ma blaszki jest zaworek iglicowy popychany przez pływak :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 dobrze no to jest zaworek....z tego co wiem nim tez moznaregulowac poziom paliwa...wykrecajac delikatnie lub wkrecajac..wykrecajac zmniejszasz , wkrecajac zwiekszasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 z tego co pamietam to ta "blaszka" trzymajaca zaworek jest plastikowa a nawet caly plywak jest plastikowy wiec z wyginania nici a zaworek to kawalek metalu z gumka i nie da sie z niego nic wykrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 nie no musi byc jakis sposob ustawiania poziomu paliwa...bo co to gaznik bez takiej mozliwosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 jest fabrycznie ustawiony i tyle.. a material z ktuirego jest zrobiony jest plywak jest odporny na odksztalcenia i nic sie nie ma prawa dziac nawet po wielu latach eksploatacji, jak cos sie bedzie dzialo mysisz to wymienic na nowe :icon_mrgreen: proste a fabryka zarobi;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepik Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Zawsze tak się dzieje po zamknięciu dopływu paliwa że jak się kończy paliwo w komorze pływakowej to obroty zwiększają się. Mówię tutaj o obrotach biegu jałowego. Po prostu jest to skutek zubażania się mieszanki. A do ilu obrotów powinien się kręcić ten silnik? Sprawdzałeś kolor elektrod świecy? Jak moto zachowuje się podczas jazdy? Jak przyspiesza? Bo jak jest OK to nic bym nie kombinował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Pepik czytaj od początku napisałem przecież że świeca ma kolor kawy z mlekiem.Silnik powinien kręcić się do 12 tys. obr a tak nie jest bo mam maksymalnie 9 tys.w czasie jazdy jak sie zakręci kranik to motorek lepiej przyśpiesza i ma większe obroty Edytowane 22 Października 2006 przez zaxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Morzesz miec poprostu zurzyty gaznik u mojego kumpla tak było w yamaszce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ja mam tak gdy zakrece kranik . spala wtedy paliwo co jest w gazniku i mniej paliwa tym wyzsze obroty ma. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.