Skocz do zawartości

O co chodzi ??


skizo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem na odkręconym kraniku motorek kręci się do max.9tys obr a jak zakręcę kranik to po chwili jest 12tys. (do czasu kiedy nie zabrakinie wachy w gaźniku :D ) o co chodzi. Regulowałem już iglicą w gaźniku i nie daje to efektu

Świeca jest koloru kawy z mlekiem (czyli jest z nią wszystko OK) jakieś 2 tyg. temu czyściłem gaźnik ale po tym zabiegu było to samo

Edytowane przez zaxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz za duzy poziom paliwa w gazniku... albo plywak nabiera albo sie gdzies wygiol..to sa obiawy zalewania..musisz zmnijszyc dawke paliwa na plywaku...to sa typowe obiawy przylewania...miesznake masz dobra tu sie nie martw i nie kombinuj nic przy niej zmniejsz dawke paliwa i powinno byc oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w tych gaznikach nie jest poziom paliwa regulowany na plywaku. Plywak ma swoje stale ustawienie bez mozliwosci regulacji.

Musisz rozkrecic gaznik i poprostu zobaczyc jaka masz dusze i zalatwic sobie odrobine mniejsza i zalozyac jesli to nic nie pomoze to nalezy jezdzic na takiej jaka byla bo silnik ma lepsze smoarowanie itd tymbardziej ze przepala mieszanke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to może nie być regulacji? Zawsze jest tak że poziom się reguluje wyginając blaszke popychającą zawór iglicowy, jeszcze nie widziałem gaźnika w którym by się wymieniało jakieś elementy pływaka, czy jakieś pokrętła były, ale to może dlatego że mało widziałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest fabrycznie ustawiony i tyle.. a material z ktuirego jest zrobiony jest plywak jest odporny na odksztalcenia i nic sie nie ma prawa dziac nawet po wielu latach eksploatacji, jak cos sie bedzie dzialo mysisz to wymienic na nowe :icon_mrgreen: proste a fabryka zarobi;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze tak się dzieje po zamknięciu dopływu paliwa że jak się kończy paliwo w komorze pływakowej to obroty zwiększają się. Mówię tutaj o obrotach biegu jałowego. Po prostu jest to skutek zubażania się mieszanki. A do ilu obrotów powinien się kręcić ten silnik? Sprawdzałeś kolor elektrod świecy? Jak moto zachowuje się podczas jazdy? Jak przyspiesza? Bo jak jest OK to nic bym nie kombinował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pepik czytaj od początku napisałem przecież że świeca ma kolor kawy z mlekiem.

Silnik powinien kręcić się do 12 tys. obr a tak nie jest bo mam maksymalnie 9 tys.

w czasie jazdy jak sie zakręci kranik to motorek lepiej przyśpiesza i ma większe obroty

Edytowane przez zaxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...