Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • 2 lata później...

A który rocznik?

 

Sporo o ZX-6R z punktu widzenia użytkownika masz tu http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1866880.html oraz tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=33157&hl

 

Jak będziesz chciał znać konkrety to wal.

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupuj Kawsaki,

przeciesz naukowo udowodniono ze Kawasaki to szmalc i ogolnie "kaszana", no chyba gorsze moze byc tylko Suzuki :buttrock:

pekaja ramy, a na temat trzeciej panewki to mozna doktorat napisac, bo chyba nie ma takiego ktoremu by nie padla :biggrin:

 

a tak powaznie to od zawsze latam tylko na Kawach, przecwiczylem juz ZX7R, ZX9R no i teraz ZX12R no i nigdy nie mialem zadnych problemow, wiec polecam :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o właśnie :buttrock: ... to Fat w którym dokładnie miejscu pękają te ramy :biggrin: a może jest ich kilka.. tych miejsc :clap:

O, np tu: http://yahoo.riders.pl/foto/zx/dupa/ Aha, żeby nie było - to nie jest mój motur na tych fotkach :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zx-6r z 2003 paliła koszmarnie dużo. Zadażało mi się nawet 11l/100km. Rok 2005 - koszmarnie mało. Przy ostrej jeżdzie nie wzieła wiecej niz 7,5l/100km a średnio mieściła się w 6,5l.

Ja napewno kawy nie kupię...... w przyszłym roku, bo nowa dziesiątka wyjdzie dopiero w 2008 :D

Hehe ale za to będę w marcu - jak pogoda dopisze - jeżdził na zx-6r 2007r. Wspólnik kupuje, opiszę wrażenia. Już sie nie mogę doczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa 3 rzeczy co przemawiaja za ZX6R

- ladny (lanserski ) wyglad

- niska cena ( w stosunky do CBR 600)

- duze gabaryty

Ale cos w tym musi byc ze klasa 600 jest zdominowana przez CBR 600 :D

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chyba piszesz o supersportach, gdzie teamy posiadają wsparcie fabryki i HRC i szescsetka ma fabryczne tylko ramę i blok silnika. Samolot prawda jest taka że seryjna honda ma nowości które pozostałe marki wypusciły 2 lata wczesniej. Poza tym sport to nie tylko motocykl ale rowniez zawodnik np Alex Barros - hujowy motocykl a zobacz jak namieszał.

Poza tym znawcą tematu to ty chyba nie jestes skoro piszesz ze kawa ma duże gabaryty. Przeciez to są krótkie wychudzone kondony, zobacz na rozstawy osi, mase itd. Albo ja nie wiem o jakich ty kawach piszesz, może jakiś babciach i porównujesz je ze swoją F2, nie mam pojęcia.

 

Z tymi ramami to widze że również jest poruszany temat jakiejs babci. Przecież to było z 10 lat temu i to dlatego że przesadnie odchudzili wtedy tą szostkę. Jak ktos nie umie gumowac to niech nie gumuje bo w każdym cos pęknie. W CBRF4 kumpel w tym sezonie urwał czaszę od gumowania. Pękała czacha az w koncu odpadł cały dziub. Drugi połamał zaczepy w owiewce bocznej w CBR600RR z 05 roku. Ja dziesiątkę gumuje i nic mi nie odpada, ale pewnie jakby oni ją dorwali zaraz by sie cos ujebało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

ta 6 jest z 2000 roku już w nowszej budzie i ma stać 10000 do rejestracji no i trzeba ja porobić trochę ale na to mnam cała zimę w sumie. W tych nowszych 6 też pękają ramy? kumpel ma ZX9R z tych lat i peka że starch się bać na tym latać.

pozdro :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...