mako_15 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Witam :smile: zrobilem sobie w swojej NSR 125 nowa instalacje elektryczna pod swiatla, tzn zapakowalem kable wieksze i teraz bez problemu uciagnie nawet zarowke 100 W :icon_mrgreen: swieci rewelacja tylko jest jeden problem. musze na stale zamocowac zarowke H4 do uchwytu na zwykla zarowke bankowa. Wie ktos moze jak w najmniej destrukcyjny sposob pozbyc sie mocowania zarowki H4, tzn tego pierscienia ktory mocuje zarowke w lampie? bo chce wpakowac taka zarowke do uchwytu z NSR i mi ten pierscien przeszkadza. z gory dzieki za info :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Są dostępne żarówki H4 z mocowaniem starego typu, tak jak piszesz na zarówki typu bańkowego. Na pewno takie historie robi Tungsram-kupowałem kiedyś. Wszystko pasuje wtedy bez przeróbek.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 pytaj sie o zarowki H4 do malcza -> wtedy powninenes dostac taka wlasnie juz przebudowana. moze na allegro poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Jedziesz mocno na skróty. Sama zamiena żarówki nie wystarcza. Zgodnie z logiką i przepisami powinieneś wymienić całą lampę. Na taką która jest dostosowana do H4. Nie bedę się rozdrabniać, ale na przeglądzie technicznym zostaniesz odwalony a efekty twojej pracy będą mizerne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 i nie przesadzaj z moca bo alternator spalisz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperCube Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 pamietaj ze za mocna zarowa moze narobic syfu w lampie (wysoka temperatura!!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Nie bedę się rozdrabniać, ale na przeglądzie technicznym zostaniesz odwalony a efekty twojej pracy będą mizerne. Nie przesadzaj :banghead: Z autopsji wiem, ze nie sa tak dokladni. Wystarczy ze sa swiatla i juz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Witam :flesje: zrobilem sobie w swojej NSR 125 nowa instalacje elektryczna pod swiatla, tzn zapakowalem kable wieksze i teraz bez problemu uciagnie nawet zarowke 100 W :banghead: swieci rewelacja tylko jest jeden problem. Zrobiles bilans mocy odbiornikow i generatora produ (pradnica, alterator)? Odpowiedni przekroj przewodu to nie wszystko, ale czy da rade tej wiekszej mocy alternator/pradnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Mam nadzieje ze zrobiles ta instalacje z glowa :banghead: . 100W potrafi stopic moze nie same przewody co np przelacznik mijania/dlugie badz wypalic styki w stacyjce.Po drugie odblysnik moze ci zejsc od temperatury jaka sie wewnatz reflektora wydziela. No i oczywiscie tak jak wyzej koledzy zauwazyli moc znamionowa alternatora - wiesz chociaz ile ona wynosi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) Jedziesz mocno na skróty. Sama zamiena żarówki nie wystarcza. Zgodnie z logiką i przepisami powinieneś wymienić całą lampę. Na taką która jest dostosowana do H4. Nie bedę się rozdrabniać, ale na przeglądzie technicznym zostaniesz odwalony a efekty twojej pracy będą mizerne. ... i dowodzik do zatrzymania :banghead: Rozejrzyj sie za taka stacja gdzie masz pewnosc ze panowie nie sa zby nadgorliwi, bo wtedy bedziesz znowu 'przerabiał' instalacje... na fabryczna :flesje: Edytowane 15 Października 2006 przez dark_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako_15 Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) przerobka instalacji polegala na pociagnieciu nowych kabli i dolozeniu przekaznika. napiecie sterowania jest z seryjnego wlacznika swiatel, a prad idzie grubymi przewodami przez przekaznik. dalem oczywiscie 100W jako przyklad, bo nie bede pakowal takiej zarowy do instalacji. pradnica uciagnie max 180W wiec wszystko jest zmierzone i miesci sie w normie. co do przegladu.. moge przeciez na przeglad zalozyc standardowe zarowki i nikt nie ma prawa mi sie dowalic :banghead: chce docelowo wpakowac zarowki H4 55/60. juz taka zalozylem dla proby no i bylo super, problem tkwi jedynie w tym zeby zarowka sie nie ruszala i nie dotknela mi do odblysnika bo moze mi go usmazyc (juz sobie minimalnie przytopilem jak wyjmowalem zarowke..). Jak juz wczesniej wspomnialem rozwazylem wszystkie aspekty wymiany zarowki i ani nic mi sie nie powinno popalic (styki, przelaczniki) ani nie powinna mi pasc pradnica. poki co na razie padl mi akumulator przy zabawie w wlaczanie/wylaczanie/ustawianie ;] a co do tych zarowek od malcza.. jaka one maja moc ? bo obecnie mam 35/35W no i srednio to swieci :/ uzytkownicy NSR wiedza o co chodzi :flesje: P.S. takie cudo nie bedzie pasowalo --> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=133546589 ?oraz to --> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=133769723 ? Edytowane 15 Października 2006 przez mako_15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Nie przesadzaj :banghead: Z autopsji wiem, ze nie sa tak dokladni. Wystarczy ze sa swiatla i juz.I jak zwykle załatwiamy po "NASZEMU". A niemożna by normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako_15 Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 ciekawe skad wezme lampe na H4 do NSR ? a widocznosc musze poprawic bo jest okropna.. robie to dla wlasnego bezpieczenstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 jak powiedzieli wyzej mozna kupic razowki H4 z wejsciem starego typu tj R2... to ostsnio poularne rozwiazanie gdyz sporo grupa 'tjuningowcow' wsadza do swoich golfow I zarowki 'DID' i 'Xenon' typu H4 z wejciem R2. oczywiescie takie zarowki nic nie maja wspolnego z ksenonem (tylko kosztuje grosze, ledwo swieca i najczesciej nie maja homologacji) do twojej NSR: obawiam sie ze odbłysnik nie wytrzyma i moze sie przytopic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Prosze, taką ząrówke musisz kupić http://www.allegro.pl/item133939074_zarowk...gly_cokol_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.