MiND Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 ile atmosfer powienien miec silnik simsona s 51. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 no a ile masz atmosfer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 mam 8 z czyms, a 9,1:1 oznacza 9 at?? jesli tak to moge wyciagnac uszczelke z pod glowicy aby zrobic 9 at? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 ponad 8at to dobry wynik wiec jeszcze nie trzeba robic remontu ja w swoim simku osiagnełem lekko ponad 10at ale odbiło sie to na korbowodzie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 mam 8 z czyms, a 9,1:1 oznacza 9 at?? jesli tak to moge wyciagnac uszczelke z pod glowicy aby zrobic 9 at? :flesje: ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 orginalnie uszczelka pod glowica nie byla montowana wiec ja wyciagnij:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 kolego simson ledwo co mial szlif;) wiec do remontu daleko :icon_mrgreen: a ta uszczelka to jest po to robiona aby ja wsadzac do splanowanych glowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 to sie tak planuje glowice zeby nie wsadzac uszczelki bo co z tego jak splanujesz glowice i wsadzisz uszczelke to wiecej na tym stracisz niz zyskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 a 9,1:1 oznacza 9 at?? jesli tak to moge wyciagnac uszczelke z pod glowicy aby zrobic 9 at? :icon_mrgreen:Nie. 9:1 oznacza stopień spręzania. To co mierzysz to mierzysz ciśnienie sprężania. Dwie rózne wielkości. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 a mozna przeliczyc stopien na atmosfery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 nie można tego przeliczyć...bo stopień sprężania jest określony przez skok tłoka i pojemnośc komory spalania a ciśnienie sprężania przez zużycie silnika :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 to sie tak planuje glowice zeby nie wsadzac uszczelki bo co z tego jak splanujesz glowice i wsadzisz uszczelke to wiecej na tym stracisz niz zyskasz czyli co proponujesz ? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 ja mam lekko taka juz byla, a uzupelnianie zebranej powieszchni zawsze sie uzupelnialo uszczelka jak nie to pod glowice to ta na dole;) a i uszczelka jest poto zeby uszczelniala i gwarantuje ci ze lepiej trzyma z niz bez uszczelki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 nie można tego przeliczyć...bo stopień sprężania jest określony przez skok tłoka i pojemnośc komory spalania a ciśnienie sprężania przez zużycie silnika :DRaczej przez pojemnośc cylindra i pojemnosc komory spalania. Wzór na stopień spręzania:E=(Vs+Vk)/VkVs - pojemnosc cylindraVk - pojemnośc komory spalania Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 ural_zgora czyli trzeba znalezc wymiary ile mozna zplanowac i jedziesz a nie na oko a pozniej tlok wali o glowice i wsadzaja uszczelki to po co to robiles jesli wyszlo nawet na gorsze napewno cos puszcza miedzy uszczelka i dupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.