Skocz do zawartości

Co myślicie o zakupie Honda cb-1 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytskich na tym forum!!

Z racji ze jestem nowy, prosze o wyrozumiałośc i sensowne odpowiedzi , nie typu poszukaj sobie.. bo wszystkie inf o tym motocyklu jakie tylko mogłem nagromadziłem.Przeszukałem to forum i nie wiele znalazłem o tym egzemplarzu hondy.

 

Dlatego jezeli ktoś posiada taki motocykl lub wie cos o nim prosze o wyrazenie opini.

Głównie chodzi mi o jego awaryjność, koszt częsci , słabe strony - co najczesciej sie psuje.

Bedzie to mój pierwszy motocykl i mysle ze bedzie mi służył przez kilka sezonów dlatego radzcie panowie czy dobrze wybrałem. Czy nie wdepne w jakąs mine.

 

Wiem ze niektórzy bedą radzic abym kupił sobie gs 500 ale zakochałem się w tej hondzie i zalezy mi na zakupie tego motocykla.

 

Daje tutaj link do aucji na allegro z takim motorkiem zobaczcie i powiedzcie co o tym sądzicie:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M251284

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"duzo dodatków karbonowych np. lusterka,kierunkowskazy ( białe ),karbon na półce,sportowy predkosciomierz do 260 Km/h :banghead:,"

 

Jeśli dojdzie do oględzin to nie bierz w/w elementów pod uwagę. Sam opis tego motocykla przedstawia go w raczej perioratywnym świetle :banghead:

Karbonowe kierunki i lusterka to zapewne najtańsze gadgety dostepne na rynku .. a zegary do 260 pewnie zostały przykrecone, bo najprawdopodobniej oryginalne uległy destrukcji podczas dzwona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie pokazuje ze mam 13 lat :biggrin: gdzie w rzeczywistosci 23 wszystko w profilu jest ok, jakis bład sie wkradł :banghead:

 

Przyznam ze na te karbonowe dodatki to nawet nie patrze.. Z tym dzwonem to mnie przeraziłes :banghead: mam nadzieje ze licznik został wymieniony w celu oszukania przebiegu a nie z powodu dzwona. Mniejsze zło :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze licznik został wymieniony w celu oszukania przebiegu a nie z powodu dzwona. Mniejsze zło :banghead:

 

Zakładaj najgorsze. Zwykle jest tak, że oryginalne zegary są po prostu drogie i kupuje się jakąś wersję "tuningową", żeby coś było, i okrasza się to słowami: "sportowe zegary".

Ogółem jestem ANTYFANEM tuningu. Jak tylko widzę w ogłoszeniu "tunigowy wydech" czy "karbonowe lusterka", to naciska mi się Alt F4 :banghead: Najlepiej kupować motocykl w takim stanie, jak go fabryka wypuściła i ewentualnie samemu potem kombinować :biggrin:

 

pozdr

LYsY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden mój znajomy jeździł jakiś czas CB 1, z tego co sobie przypominam (2 lata temu się ostatni raz widzieliśmy) to nie miał szczególnych powodów do narzekań. Maszynka zaj... się wkręcała na obroty i brzmiał jak prawdziwa szlifiera :banghead: To tyle co mogę napisać na temat tego moto bo historie powstania pewnie dobrze znasz.

Pozdrawiam

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

:icon_question: Odświeżam zapomniany juz temat.

Juz tyle przejżałem postów tyle porad sie nasłuchałem ale dalej nie potrafie podjąć decyzji, dobrze ze jeszcze jest czas do wiosny zeby jednak zdecydować sie na zakup wymarzonego motocykla :banghead:

Juz nawet byłem zdecydowany na zakup Bandita 600 ale jednak wygrał rozsadek i szukam czegoś mniejszego.

 

Bedzie to mój pierwszy motocykl wiec ja osobiscie doszedłem do wnisoku ze Honda cb-1 była by :banghead: i kupiłbym ja bez zastanowienia gdybym tylko cos wiecej o niej wiedział od uzytkowników. Głownie chodzi mi o awaryjność.Czy w momencie kiedy ja zakupie bede mógł nią długo jezdzic bez remontów.Co najczesciej w takich motocyklach leci pierwsze.

Jestem totalnym laikiem, mam doswiadczenie tylko co do 2 sówowych silników miałem przez długi czas dzieciństwa :notworthy: motorynke i u kumpla nie raz sie rozbierało silnik wsk ale to chyba mało istotne.

 

Więc jezeli jest na forum jakis posiadacz cb-1 niech podzieli sie informacjami :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Moim skromnym zdaniem cb-1 to nie jest zbyt dobry wybór.

Uzasadnienie mam tylko jedno:

Nie jest to zbyt popularny model w porównaniu z gs-em, cb 500, er-5 czy gs-450.

Pierwsze moto na ogół szybko się przejada i szuka się czegoś większego.

A dużo łatwiej i z mniejszą stratą można sprzedać model znany i popularny.

Poza tym istnieje też kwestia części(głównie chodzi mi o elementy używane,potrzebne w razie jakiejś gleby).

Ale decyzja należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Tadeo za opinie

 

Masz tutaj duzo racji i wiele osób mi to powtarza niestety :notworthy:

 

Ten motocykl ma jakis taki urok wydaje mi sie ze zaspokoił by moje potrzeby w 100 % zwazajac na to ze nie szykuje sie na zmiane motocykla w najblizszym czasie. Chce aby to był zakup na lata. Jestem mała osóbka 173 wzr przy 65 kg wagi to dla tej maszyny w sam raz.

 

A o to co biore pod uwage :

Plusy:

-Mały,zwrotny idealny na 1sze moto.

-Piekny wyglad (gustuje w naked)

-honda

-mysle ze latwy do okiełznania

-niektórzy twierdza ze bezawaryjny i bez porównania z gs

- i jeszcze kilka których nie bede wymieniał

Minusy:

-zadki motocykl no i juz jednak wiekowy 91 rok

-ciezko o czesci ale są !!

-w razie awarji serwis bo tam w silnik chyba nie zajze

-ciezki do znalezienia ale ogólnie da rade

-ciezko ze sprzedaza (ale to nie wchodzi w gre)

 

Jezeli ktos chce to moze dopisac cos do tej listy z góry dzieki za trafne spostrzezenia i rady :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przezywam mniej wiecej to samo co ty. :clap: tzn wlasnie sprzedalem DT 80 i szukam czegos z klasy 500ccm zeby bylo ok do okielznania na rok czy dwa lata. i po wielu rozmowach ze znajomymi motocyklistami poluje wlasnie na GS500 i tylko naked :crossy: a dletego na ten model bo jest bardzo poularny i praktycznosc wziela gore -> dostep do czesci i ewentualnie serwisu mam idealny wiec szukam suzuki. z kolei kiedys mialem honde MT (dosc rzadki motorek) i jak cos walnelo to byl koszmar... na glupia linke predkosciomierz czekalem 4 tyg...

ale oczywiscie wybor nalezy do ciebie.

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem ci tylko tyle ze od kąd skonczyłem 16 lat zawsza marzyła mi sie Honda cb450s Ale to tak bardzo mi sie marzyła. Teraz wiem jakie to moto troche nim śmigałem, ale nigdy nie było mi dane go kupić (za to miałem dwa GSX 400e) I choć dzis już wiem ze gsx był dla moich potrzeb duzo lepszym motocyklem to gdzieś tam zawsze zostaje ten żal po niespełnionym marzeniu które jednak mozna było spełnić... Ale generalnie mimo wszytko zgadzam sie z tedeo. pozdro!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plusy:

-Mały,zwrotny idealny na 1sze moto.

-Piekny wyglad (gustuje w naked)

-honda

-mysle ze latwy do okiełznania

-niektórzy twierdza ze bezawaryjny i bez porównania z gs

- i jeszcze kilka których nie bede wymieniał

Minusy:

-zadki motocykl no i juz jednak wiekowy 91 rok

-ciezko o czesci ale są !!

-w razie awarji serwis bo tam w silnik chyba nie zajze

-ciezki do znalezienia ale ogólnie da rade

-ciezko ze sprzedaza (ale to nie wchodzi w gre)

Niemalże stałem się właścicielem CB1 (jako II moto), zaważyły problemy z jego transportem :lalag:

Sprzętem jeździ się znakomicie, wkręca się jak na silnik R4 przystało.

 

Jeśli chcesz maszynę na lata, w lepszym stanie znajdziesz w DE. Cena bedzie podobna, lub nieco wyższa, ale tam (nie obrażając nikogo z Forumowiczów :wink: ) z zasady dba się o wymiany i regulacje (pomijam wyjatki od reguły).

 

Spotkałem kiedys w Szczecinie użytkownika tego moto, zrobił wiele km i nie miał żadnych problemów typu awarie, czy brak części eksploatacyjnych.

 

To, czy rzadkość jest wadą, czy zaletą-możnaby dyskutować. Skoro rozważasz ten model, chyba zdajesz sobie sprawę, że możesz jeździć oryginalnym sprzętem? Poniekąd jest to jeden z powodów, dla których kupuje się sprzęty włoskie, czy brytyjskie.

 

Gustów się nie ocenia, ale IMO dużo ładniejszym nakedem jest Bandit 400 :clap: Do tego w jednej wersji posiada dwie tarcze z przodu.

 

Wiele zależy od stanu konkretnej sztuki. Jesli nie budzi podejrzeń lub/i został sprawdzony przez fachowca, sam bym sie nie zastanawiał.

 

Suma sumarum kupiłem właśnie GS'a (o ironio-było z nim "trochę" problemów), po przesiadce z ETZ251 satysfakcjonował mnie przez niecałe pół roku, po czym poszedl w świat... Do dziś żałuję, że nie kupiłem tamtej czerwonej CB :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...