jarek s Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 To się cieszę że już idzie do dobrego.Nie sugeruj sie zbytnio tym co napisałem o rozmiarze dysz-u mnie pojemność bardzo zbliżona bo 550 ccm, gaźnik niby bardzo podobny. Ale z dyszami wcale nie musi być tak że u Ciebie sprawdzą się nasze kalibry.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Nie zauważyłem wcześniej tego tematu. Tu masz podane, jak ustawić poziom paliwa w naszych "cudnych" DellOrto. Niestety, nie widze danych odnośnie twojego modelu.http://www.ducatimeccanica.com/float_levels.htmlMoje ustawienia odnośnie dysz to 170 główna, i 40 od wolnych. Ale czasem zdarza mi się, że gdy zduszę silnik np hamując zbyt nerwowo, wtedy mam problem z odpaleniem. Zalewa się drań, i to mimo moich różnych kombinacji z dyszami. Co ciekawe, dzieje się tak w momencie, kiedy motor jest dobrze rozgrzany, na zimnym nawet jeśli zduszę (eksperymentowałem z tym), nie mam problemów z odpalaniem.Mam sposób już, że zamykam kraniki, przedmuchuję na dekompresatorze, i na pełnej manetce, i wtedy odpali. U ciebie należy raz tylko wykręcić manetę do końca, raz strzyknie paliwem, i wtenczas przedmuchujesz. Jako jeszcze jedną przyczynę takiego zachowania u mnie podejrzewam gniazdo iglicy i iglicę. Jak kupiłem sprzęta, to główną dysze miał 200, a wolnych 55. Ktoś mógł ostro jeździć i zmienił dysze i gniazdo iglicy (wielkość i rodzaj podcięcia tej części gniazda iglicy, która wystaje "w światło" przelotu gaźnika też ma znaczenie). Ja nie wykręcam ostatnich soków, bo po prostu nie umiem, i to może byc przyczyną takich problemów .Musisz mieć wszystkie oringi, inaczej będzie łapał jakieś lewe powietrza i będzie dupa. Acha, skład mieszanki mam wykręcony na 2,5 obrotu- tak jest książkowo, i tak się u mnie sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 od kiedy w LC4 620/640 montowano gazniki Japonskie Keihin lub Mikuni ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) od kiedy w LC4 620/640 montowano gazniki Japonskie Keihin lub Mikuni ??Mikuni były montowane rónolegle z dell`orto mniej więcej od poczatku ery koloru wściekłej pomarańczy. Poznać je mozna łatwo w LC4 po manecie gazu z dwiema linkami. Dell`orto miały manetę klasyczną na jednej lince. Były w szejsetkach i czterysetkach. Im świeższy rocznik tym większe prawdopodobieństwo trafienia na sztukę z Mikunim. Wydaje mi się ze od pewnego momentu LC4 wyjeżdżają już wyłącznie na gaźnikach japońskich, i KTM nie wkłada już tych włoskich. Nie wiem konkretnie od jakiego rocznika, ale świeże sztuki włącznie z wersją military spotykam jedynie z tym Mikunim.Keihiny (najprawdopodobniej) nie były montowane w seryjnych sztukach dla zwykłych śmiertelników-to już delikates z półki dla tunerów. W używce te gaźniki osiągają ceny 1500-2000 PLN-to juz taka ciekawostka. Edytowane 7 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 koledze jednak dane na temat regulacji gaznika przydadza sie dopiero na wiosne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 To pytanie kierowane jest do użytkowników KTMów LC4 600 i większe. No właśnie chciałbym w przyszłym sezonie sprawić sobie taki motorek dlatego prosze o kilka słów na jego temat. Jak jest z przebiegami między naprawczymi, czy motocykl jest zawodny, czy też można na nim polegać w ciężkich warunkach jak i przy jeździe szosowej. A tak w ogóle to jaką mocą dysponują te "bydlaki", jakiue jest spalanie i ogólnie takie rzeczy. Z góry dziękuje za sensowne wypowiedzi na temat tego motocykla. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 To pytanie kierowane jest do użytkowników KTMów LC4 600 i większe. No właśnie chciałbym w przyszłym sezonie sprawić sobie taki motorek dlatego prosze o kilka słów na jego temat. Jak jest z przebiegami między naprawczymi, czy motocykl jest zawodny, czy też można na nim polegać w ciężkich warunkach jak i przy jeździe szosowej. A tak w ogóle to jaką mocą dysponują te "bydlaki", jakiue jest spalanie i ogólnie takie rzeczy. Z góry dziękuje za sensowne wypowiedzi na temat tego motocykla. Pozdrawiam.nie ten temat postu:) ale jesli starsza sztuka to nie moze być po remontach!1 jesli to tylko przywieziona z zachodu i tam dosiadana u nas zbyt wielu fachowców niestety!!!:) ostanie 600 wyszly w 93 :buttrock: wiec zalezy od szczescia na co trafisz!!...byly juz te tematy w postach-- poszykaj!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Witam, odkopuję temat ponieważ sytuacja się powtórzyła ;) Po 2 dniach regulacji (silnk świeżo wsadzony po remoncie), z czego w pierwszym udalo mi się znaleźć wolne obroty, odpalanie z ssania na ciepłym i notoryczne gaśniecie silnika po 50m (jak mocno gazuję to strzela w wydech i nie gaśnie), a w drugim (te same ustawienia) nawet nie zapalił na dłużej jak 3s, postanowiłem że sie zwrócę do Was o pomoc, zanim zaczne szukać jakiejś japonskiej alternatywy dla tego gaźnika :crossy: Poza tym co napisałem, jest jeszcze jeden symptom- motocykl gaśnie jak nim mocno szarpnę albo jak go pochylę... PS. Pytanie kieruję do znawców tematu: gaźnik jakiej firmy byłby najlepszy? Jak Mikuni to jaki? A np. z EXC 450/525 Keihin FCR podejdzie (ja mam gardziel 38)? Pzdr Edytowane 24 Lutego 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 U mnie strzały z tłumika przy dellorto są na hamowaniu silnikiem i z tego co dotychczas ustaliłem jest to objaw zbyt bogatej mieszanki. Po przestawieniu iglicy w niższe położenie (zapinka wyzej) mniej strzela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 wyglada to jak zamaly poziom paliwa w gazniku , the fex tez mial ze swoim klopoty , ale oddal moto na serwis i mu ustawli ze pali od 1 kopa. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) Hej, czy wiecie jaka jest rola rurek przelewowych? Patrząc na moto od strony kopki mam dwa cienkie wężyki (około 4mm). Jedna do gaznika od dołu a druga od góry. Robiłem przegląd i zauwazylem ze górna rurka jest załamana - paliwo moze miec problem z przepłynięciem. Czy wiecie jakie mogą byc tego skutki? Wężyki widać na fotcehttp://moto.arbiter.pl/zdjecie/13329.KTM.LC4.engine.580 Edytowane 15 Marca 2008 przez Arbiterpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) wyglada to jak zamaly poziom paliwa w gazniku , the fex tez mial ze swoim klopoty , ale oddal moto na serwis i mu ustawli ze pali od 1 kopa. ale u mnie problem lezal w rozrzadzie przestawionym o 1 ząbek.gaznik co prawda tez regulowali, ale to w ramach tzw przygotowania do sezonu, bo i bez regulacji moto dobrze odpalalo Wężyki widać na fotcehttp://moto.arbiter.pl/zdjecie/13329.KTM.LC4.engine.580 link nie bangla... :P Edytowane 15 Marca 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.