Skocz do zawartości

LC4 + Dell'orto = pie*** regulacja :/


Yosarian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To się cieszę że już idzie do dobrego.

Nie sugeruj sie zbytnio tym co napisałem o rozmiarze dysz-u mnie pojemność bardzo zbliżona bo 550 ccm, gaźnik niby bardzo podobny. Ale z dyszami wcale nie musi być tak że u Ciebie sprawdzą się nasze kalibry.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem wcześniej tego tematu. Tu masz podane, jak ustawić poziom paliwa w naszych "cudnych" DellOrto. Niestety, nie widze danych odnośnie twojego modelu.

http://www.ducatimeccanica.com/float_levels.html

Moje ustawienia odnośnie dysz to 170 główna, i 40 od wolnych. Ale czasem zdarza mi się, że gdy zduszę silnik np hamując zbyt nerwowo, wtedy mam problem z odpaleniem. Zalewa się drań, i to mimo moich różnych kombinacji z dyszami. Co ciekawe, dzieje się tak w momencie, kiedy motor jest dobrze rozgrzany, na zimnym nawet jeśli zduszę (eksperymentowałem z tym), nie mam problemów z odpalaniem.

Mam sposób już, że zamykam kraniki, przedmuchuję na dekompresatorze, i na pełnej manetce, i wtedy odpali. U ciebie należy raz tylko wykręcić manetę do końca, raz strzyknie paliwem, i wtenczas przedmuchujesz.

 

Jako jeszcze jedną przyczynę takiego zachowania u mnie podejrzewam gniazdo iglicy i iglicę. Jak kupiłem sprzęta, to główną dysze miał 200, a wolnych 55. Ktoś mógł ostro jeździć i zmienił dysze i gniazdo iglicy (wielkość i rodzaj podcięcia tej części gniazda iglicy, która wystaje "w światło" przelotu gaźnika też ma znaczenie). Ja nie wykręcam ostatnich soków, bo po prostu nie umiem, i to może byc przyczyną takich problemów .

Musisz mieć wszystkie oringi, inaczej będzie łapał jakieś lewe powietrza i będzie dupa. Acha, skład mieszanki mam wykręcony na 2,5 obrotu- tak jest książkowo, i tak się u mnie sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy w LC4 620/640 montowano gazniki Japonskie Keihin lub Mikuni ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy w LC4 620/640 montowano gazniki Japonskie Keihin lub Mikuni ??

Mikuni były montowane rónolegle z dell`orto mniej więcej od poczatku ery koloru wściekłej pomarańczy. Poznać je mozna łatwo w LC4 po manecie gazu z dwiema linkami. Dell`orto miały manetę klasyczną na jednej lince. Były w szejsetkach i czterysetkach. Im świeższy rocznik tym większe prawdopodobieństwo trafienia na sztukę z Mikunim. Wydaje mi się ze od pewnego momentu LC4 wyjeżdżają już wyłącznie na gaźnikach japońskich, i KTM nie wkłada już tych włoskich. Nie wiem konkretnie od jakiego rocznika, ale świeże sztuki włącznie z wersją military spotykam jedynie z tym Mikunim.

Keihiny (najprawdopodobniej) nie były montowane w seryjnych sztukach dla zwykłych śmiertelników-to już delikates z półki dla tunerów. W używce te gaźniki osiągają ceny 1500-2000 PLN-to juz taka ciekawostka.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie kierowane jest do użytkowników KTMów LC4 600 i większe. No właśnie chciałbym w przyszłym sezonie sprawić sobie taki motorek dlatego prosze o kilka słów na jego temat. Jak jest z przebiegami między naprawczymi, czy motocykl jest zawodny, czy też można na nim polegać w ciężkich warunkach jak i przy jeździe szosowej. A tak w ogóle to jaką mocą dysponują te "bydlaki", jakiue jest spalanie i ogólnie takie rzeczy. Z góry dziękuje za sensowne wypowiedzi na temat tego motocykla. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie kierowane jest do użytkowników KTMów LC4 600 i większe. No właśnie chciałbym w przyszłym sezonie sprawić sobie taki motorek dlatego prosze o kilka słów na jego temat. Jak jest z przebiegami między naprawczymi, czy motocykl jest zawodny, czy też można na nim polegać w ciężkich warunkach jak i przy jeździe szosowej. A tak w ogóle to jaką mocą dysponują te "bydlaki", jakiue jest spalanie i ogólnie takie rzeczy. Z góry dziękuje za sensowne wypowiedzi na temat tego motocykla. Pozdrawiam.

nie ten temat postu:) ale jesli starsza sztuka to nie moze być po remontach!1 jesli to tylko przywieziona z zachodu i tam dosiadana u nas zbyt wielu fachowców niestety!!!:) ostanie 600 wyszly w 93 :buttrock: wiec zalezy od szczescia na co trafisz!!...byly juz te tematy w postach-- poszykaj!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, odkopuję temat ponieważ sytuacja się powtórzyła ;) Po 2 dniach regulacji (silnk świeżo wsadzony po remoncie), z czego w pierwszym udalo mi się znaleźć wolne obroty, odpalanie z ssania na ciepłym i notoryczne gaśniecie silnika po 50m (jak mocno gazuję to strzela w wydech i nie gaśnie), a w drugim (te same ustawienia) nawet nie zapalił na dłużej jak 3s, postanowiłem że sie zwrócę do Was o pomoc, zanim zaczne szukać jakiejś japonskiej alternatywy dla tego gaźnika :crossy: Poza tym co napisałem, jest jeszcze jeden symptom- motocykl gaśnie jak nim mocno szarpnę albo jak go pochylę...

PS. Pytanie kieruję do znawców tematu: gaźnik jakiej firmy byłby najlepszy? Jak Mikuni to jaki? A np. z EXC 450/525 Keihin FCR podejdzie (ja mam gardziel 38)? Pzdr

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada to jak zamaly poziom paliwa w gazniku , the fex tez mial ze swoim klopoty , ale oddal moto na serwis i mu ustawli ze pali od 1 kopa.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej, czy wiecie jaka jest rola rurek przelewowych?

 

Patrząc na moto od strony kopki mam dwa cienkie wężyki (około 4mm). Jedna do gaznika od dołu a druga od góry. Robiłem przegląd i zauwazylem ze górna rurka jest załamana - paliwo moze miec problem z przepłynięciem. Czy wiecie jakie mogą byc tego skutki?

 

Wężyki widać na fotce

http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13329.KTM.LC4.engine.580

Edytowane przez Arbiterpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada to jak zamaly poziom paliwa w gazniku , the fex tez mial ze swoim klopoty , ale oddal moto na serwis i mu ustawli ze pali od 1 kopa.

 

ale u mnie problem lezal w rozrzadzie przestawionym o 1 ząbek.

gaznik co prawda tez regulowali, ale to w ramach tzw przygotowania do sezonu, bo i bez regulacji moto dobrze odpalalo

 

 

 

link nie bangla... :P

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...